Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html



Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Dat zal wel nooit gebeuren, want ondanks dat de boodschap nu heel duidelijk is (Islam en westerse wereld gaan niet samen) staat tegenover elke politicus die zich kritisch uitlaat over de Islam een kluwen politici die over elkaar heen buitelen om de boel te sussen, de criticus te bestempelen als racist en hun Islamitische achterban een aai over de bol te geven.

Ik hoop dat ze wakker worden en mensen met een dubbel paspoort waarvan de loyaliteit duidelijk niet bij de Westerse normen en waarden een enkeltje terug geven naar land van herkomst, of dat van hun ouders want hier hebben ze niets te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Fucking unbelievable dat dit soort partijen in Nederland kunnen bestaan: Muslim Defence League (MDL) en de Haagse islamitische Partij
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 augustus 2014 @ 15:13:

Ik ben benieuwd naar de verklaring van Obama.

Wat een verschrikkelijke gebeurtenissen.



Ik ben geen bangepoeperd, maar die troep zou zo maar eens over kunnen waaien naar Europa.Die troep waait echt wel over naar Europa. Wij zullen het niet meer mee maken, maar onze kinderen en kleinkinderen wel. Ik roep het al jaren, maar slechs hoon was mijn deel. Mensen die niet in de Randstad wonen, maar veilig in de provincie weten niet hoe erg het al is.
Nederland slaapt gewoon door. En destijds Pim Fortuin voor een of ander "onmens" uitmaken tijdens een debat. Hoe durfde die griezelige hautaine Marcel Van Dam het.. En om maar niet te spreken over die gladjanus " Melkert " destijds. Hij was geschokt dat onze Pim vermoord was. Huichelaars van het ergste soort waren dat. Toen werd er al gewaarschuwd dat de islamisering toesloeg in Nederland door Pim. Maar nee, Pim was knettergek. En zeer gevaarlijk. Dus niet he ?? Hij was werkelijk de "enige " man op dat moment die het zag en het ook uitsprak. Mis die goede man nog steeds. Geert Wilders heeft het inmiddels ook door en het resultaat is dat deze man door zijn uitspraken over die idioten die trots zijn op hun achterlijke roots, dat hij al minstens tien jaar lang zwaar beveiligd moet worden. Is toch geen leven meer. Heb echt respect voor hem dat hij zich niet uit het veld laat slaan, terwijl kereltje Pechthold niet weet wat voor onzin hij weer moet uitkramen tegen Wilders. Is zijn handelsmerk inmiddels. De tweede Melkert noem ik hem maar even voor het gemak. Het enige wat hij doet en er denk ik lol aan beleeft is Wilders bashen. Wilders hoeft niet beveiligd te worden voor mij, of voor mijn buurman. Nee, voor die haatdragende moslims hier die maar blijven geloven in de goedheid die islam heet. En geloof me, het houdt hier niet mee op, het gaat echt steeds verder. Kijk maar naar de Schilderswijk. Ik haat het inmiddels echt. Wegwezen die gevaarlijke gekken.
Net de filmpje gezien van James Foley (niet helemaal hoor!) maar op het laatst lieten ze de volgende zien, Steven Sotloff. Wat moeten die mannen in angst zitten, kan me er niets bij voorstellen. Wat een onmensen toch die IS. Ben benieuwd naar de reacties van de US en UK
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 20 augustus 2014 @ 17:44:

[...]



Die troep waait echt wel over naar Europa. Wij zullen het niet meer mee maken, maar onze kinderen en kleinkinderen wel. Ik roep het al jaren, maar slechs hoon was mijn deel. Mensen die niet in de Randstad wonen, maar veilig in de provincie weten niet hoe erg het al is.



Willem, ik heb je gelukkig nooit uitgehoond.

Ik woon toevallig wel in de provincie, Hoge Noorden, maar we hebben hier echt nieuwsgaring.

Mijn kinderen stellen mij gerust, dat als USA zich echt druk maakt, ze die hele brandhaard platgooien.

Dat geloof ik direct.

Maar ze verwachten waarschijnlijk niet, dat wij ''van binnen uit'' net zoveel gevaar lopen.

Kan het niet goed uitleggen, maar je zult mij vast begrijpen.

Doodeng vind ik het.



Mijn gevoelens daarentegen zijn heel ambivalent, ik woon in een krachtwijk, met veel nationaliteiten.

Veel moslims ook.

Ik heb er nog nooit last mee gehad.

Pffffff moeilijk hoor.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:mika65 schreef op 20 augustus 2014 @ 18:34:

Net de filmpje gezien van James Foley (niet helemaal hoor!) maar op het laatst lieten ze de volgende zien, Steven Sotloff. Wat moeten die mannen in angst zitten, kan me er niets bij voorstellen. Wat een onmensen toch die IS. Ben benieuwd naar de reacties van de US en UK



Mika ik denk dat Obama wacht totdat het Westen ontwaakt.

Dan komt hij wel met een statement.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:pollie schreef op 20 augustus 2014 @ 17:13:

Ik denk echt dat Cameron met een schok wakker is geworden, kan ook niet anders met die verschrikkingen die open en bloot te zien zijn op internet. Heel fijn, nu de rest van de Europese leiders nog.



Beter laat dan nooit en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer. Ik hoop op paspoort-intrekkingen, uitkerings-intrekkingen en actief remigratiebeleid voor Isis-fans.

Ik hoop dat ze allemaal kapot geschoten worden die daar voor de IS zijn gaan vechten en weggespoeld met de regen zodat ze voorgoed onvindbaar worden.

inderdaad Nederlands paspoort intrekken rot maar fijn op als je dit soort denkwijze hebt.
Alle reacties Link kopieren
Oostenrijk geeft het voorbeeld:



http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... en-IS-verdachten-op.dhtml
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:ronniemitchel schreef op 20 augustus 2014 @ 19:32:

[...]



Ik hoop dat ze allemaal kapot geschoten worden die daar voor de IS zijn gaan vechten en weggespoeld met de regen zodat ze voorgoed onvindbaar worden.

inderdaad Nederlands paspoort intrekken rot maar fijn op als je dit soort denkwijze hebt.

Eensch Ronnie,



Maar je ziet het. UK. België, Oostenrijk, Nederland

Die gekken komen uit heel Europa.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Obama buigt niet !



http://www.telegraaf.nl/b ... et_bommen_op_Irak___.html
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 augustus 2014 @ 19:52:

[...]



Eensch Ronnie,



Maar je ziet het. UK. België, Oostenrijk, Nederland

Die gekken komen uit heel Europa.Dat zijn weer nazaten van de aangepaste islamitische imigranten,die zgn gediscrimineerd worden een uitzichtloos leven hebben en zo moeilijk een baan kunnen krijgen,de zieligurts
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 augustus 2014 @ 19:52:

Obama buigt niet !



http://www.telegraaf.nl/b ... et_bommen_op_Irak___.htmlGoedzo veeg de hele boel maar plat.
Fijn dat Obama hard wil optreden tegen die achterlijke mensen.

Ik vraag me alleen wel af of Obama de koran wel eens heeft gelezen. Want volgens hem heeft IS niks te maken met de Islam en ik denk daar toch echt anders over!
Natuurlijk heeft Is alles met de islam te maken. De Is-strijders volgen hun profeet in alles. Islam heeft niets met vredelievendheid te maken. Het is één en al haat tegen vrouwen, joden, homo's en alle niet-moslims.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Obama hetzelfde riedeltje als alle andere politici opdreunt (...heeft niets met islam te maken..blabla...geen echte moslimns...bla bla...wie dit doet heeft de koran nooit gelezen etc etc), om te zorgen dat de Amerikaanse moslims achter hem blijven staan. Anders krijgt hij daar weer een hoop gedonder mee.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens, als Obama vindt dat Isis niets met islam te maken heeft is hij het waarschijnlijk eens met die halvezool van een ambtenaar die ook denkt dat Isis niets met islam te maken heeft en een zionistisch complot is.
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe1991 schreef op 20 augustus 2014 @ 20:24:

Fijn dat Obama hard wil optreden tegen die achterlijke mensen.

Ik vraag me alleen wel af of Obama de koran wel eens heeft gelezen. Want volgens hem heeft IS niks te maken met de Islam en ik denk daar toch echt anders over!



Hij kan ook moeilijk iets anders zeggen als president van de VS, want anders zou WOIII uitbreken. Uiteindelijk doen ze allemaal alsof de keizer kleren draagt. 'Islam is vrede, islam is respect, islam is liefde blablabla, en we verzwijgen dat Mohammed daden gepleegd heeft die nu onmiddellijk veroordeeld zouden worden als misdaden tegen de menselijkheid in het Internationaal Strafhof van Den Haag.'



Mmm, nu ik erover nadenk, ik begin toch meer en meer te geloven in complottheorieën, in zo eentje waaruit blijkt dat de islam onze geesten beheerst en de wereld bestuurt...
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 20 augustus 2014 @ 17:44:

[...]



Die troep waait echt wel over naar Europa. Wij zullen het niet meer mee maken, maar onze kinderen en kleinkinderen wel. Ik roep het al jaren, maar slechs hoon was mijn deel. Mensen die niet in de Randstad wonen, maar veilig in de provincie weten niet hoe erg het al is.Ik vind er zo veel van en het erge is dat ik met mijn grote bek het niet durf te zeggen òmdat ik een kind heb en ik ben als de dood dat ze met al dit extremisme op wat voor manier dan ook te maken gaat krijgen. Ik vind de islam doodeng en ik ben er bang voor.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Islam is niet eng.

Islam is vrede.



Als alle on- en andersgelovigen bekeerd zijn, of dood,

is er vrede op aarde.



Kan nog ff duren.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik heb eigenlijk het idee dat IS voor het grootste gedeelte uit West Europese moslims bestaat en dan met name uit Britse moslims. En dan met name die uit de achterstandswijken met Pakistani's zials uit Birmingham, Londen etc. Het lijkt mij voornamelijk West Europees tuig.



Of in ieder geval zijn zij de 'breinen' erachter.
Nou het brein hierachter is de schizofrene schrijver van de koran oftewel degene die de moslims zo aanbidden.
Alle reacties Link kopieren
Isis heeft niet met islam te maken. Het draait allemaal om Turkije. Op een dag zal dat ook zeker blijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:felice71 schreef op 20 augustus 2014 @ 21:39:

[...]





Ik vind er zo veel van en het erge is dat ik met mijn grote bek het niet durf te zeggen òmdat ik een kind heb en ik ben als de dood dat ze met al dit extremisme op wat voor manier dan ook te maken gaat krijgen. Ik vind de islam doodeng en ik ben er bang voor.Helemaal eens met je jammer genoeg.
quote:liubi schreef op 20 augustus 2014 @ 22:35:

Ik heb eigenlijk het idee dat IS voor het grootste gedeelte uit West Europese moslims bestaat en dan met name uit Britse moslims. En dan met name die uit de achterstandswijken met Pakistani's zials uit Birmingham, Londen etc. Het lijkt mij voornamelijk West Europees tuig.



Of in ieder geval zijn zij de 'breinen' erachter.

dit is niet zo hoor liubi, het zijn veel Syriërs en Irakezen en moslims uit alle landen (sunni landen dan), Bosniërs, Tsjetsjenen, Albanezen ook.



Dit artikel heeft wat info: http://www.ibtimes.co.uk/ ... ds-foreign-legion-1453093

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven