Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?



Bij mij gaat het ongeveer zo:



- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!



naar links!



Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...



Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist



hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
maar heb verder nog geen tinderdates gehad behalve die eerste die gelijk zo geslaagd was en waar ik nog steeds mee sex af en toe. Ik ben altijd van de lange relaties geweest en erna een hoop nare dingen meegemaakt in mn leven waardoor mn hoofd totaal niet bij mannen heeft gestaan. Nu wel weer maar ik merk ook dat ik nog niet toe ben aan serieus. Daarom is dit wel een uitkomst. Wel de fun maar niet het serieuze waar ik nog niet aan toe ben. Dat komt wel met de tijd.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja ik raak vandaag in gesprek met iemand op tinder en echt n mega klik. Echt lachen, en zn foto's zijn leuk! Morgen lunch! Ik was er even helemaal klaar mee maar nu weer positief! Ben zoooo benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Super leuk dat iedereen zo'n leuke matches heeft oo dit moment.



Ik zelf nl ook! Super leuke jongen leren kennen. Woont in de buurt en gelijk n leuke klik. 2. Dagen later afgesproken en was heeel gezellig totaal niet ongemakkelijk.



Hij is nu op vakantie maar komt vandaag weer terug. Wel constant contact gehad dus dat is wel positief vind ik. Ik kan eerlijk gezegd stiekem ook niet wachten tot hij weer terug is...
Alle reacties Link kopieren
2 tinder matches afgelopen week.

Wel leuk uitziende dames, maar helaas weer standaard interesses (reizen/koken/dansen/paarden) en verder ook weinig raakvlakken.



Dan maar weer doorswipen. Of tegen meningen hier in gaan en ook maar eens direkt over seks beginnen. Normaal interesse tonen is ook niet altijd een goede tijdsbesteding.
Wie niet luisteren wil, moet maar lezen.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt wel direct over seks beginnen maar dan zal het ook een ons zijn. Ik heb er ook zo eentje en daar ben ik op in gegaan. Nu wil hij meer maar ik zie hem puur als de seks jongen. Dus kijk uit wat je wilt.



Je kunt ook op interesses selecteren he, minder matches dan maar waarschijnlijk wel meer kans.



Ik net lunch gehad. Leuke jongen, maar het wordt m niet. Hij is echt heel erg knap, maar of hij was heel zenuwachtig of hij is gewoon niet zo slim. Snel praten, stevig accent ook. Mwoa. Jammer. Wel echt een ontzettend lekker ding. Leuke lach ook. Uiterlijk is dus ook niet alles... Mss nog wel een keertje stappen of zo. Met drank mss wel leuker. Maar het zal geen forever after worden....
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Komt ineens een gevoel om de hoek kijken dat zegt dat er iets niet klopt.

Hadden vanmiddag afgesproken voor eerste date. Gaf vanmorgen aan dat ie niet helemaal lekker was en ziek naar huis is gegaan. Benoemd dat ie bnaar huisarts is geweest en ontstoken darm heeft... het kan allemaal kloppen hoor maar gevoelsmatig is er iets wat zegt dat er iets niet in de haak is. Maar wat?
Alle reacties Link kopieren
Hey! Vraagje... Ik las net dat als je de app verwijderd, je de matches behoud maar dat je berichten weg zijn... Betekend dit dat ik met mijn match waarmee ik in gesprek ben gewoon verder kan kletsen maar dat ik ons gesprek van voor het verwijderen niet meer heb of ben ik die match helemaal kwijt omdat ik al met hem in gesprek ben?
Alle reacties Link kopieren
Hoe doen jullie dta met chatten? Snell over naar whatsapp?
Alle reacties Link kopieren
Suzie, volgens mij ben je alles kwijt als je de app verwijdert.



En als chatten lekker loopt idd snel over naar whatsapp.



En nou wat mij is overkomen... Zit ik gisterenavond een beetje gezellig te tinder chatten met iemand, zat n beetje te balen dat lunch date toch tegenviel, zeg ik ik ga koffie zetten. Zegt ie doe mij maar n cappucino. Ik: kom maar halen dan! Hij woont op 25 km. Wilde hij niet want nogal moe van werk en net thuis. Zegt ie: kom jij anders n wijntje halen. En ik, waarom mag joost weten, ben in de auto gestapt. Doe ik nooit, altijd in cafe etc... Maar mijn gevoel zei doen!



Kom ik daar aan, eerste wat hij zegt, das toch ook raar, vrouw alleen naar onbekende vent etc etc. ik zeg ja, dat is zo, maar ik ben er. Uren lang zitten kletsen muziek luisteren filmpjes kijken, op veilige afstand van elkaar. En op een gegeven moment kijken we elkaar aan en BAM. Kus etc. zaten helemaal in elkaar vast. Ik geloof dat ik verliefd ben! En aan zijn reactie te merken heeft hij het ook zwaar te pakken... Hij komt vanmiddag naar mij toe... Na zn werk.



What did just happen???
Alle reacties Link kopieren
Imogen, wat cool!

Je gevoel laat je niet vaak in de steek. Leuk hoor!
Alle reacties Link kopieren
wat ik ineens zit te bedenken, misschien hebben we wel met dezelfde tinderdates gedate of nog aan het daten zijn hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:suuzzzz83 schreef op 17 augustus 2014 @ 21:24:

Super leuk dat iedereen zo'n leuke matches heeft oo dit moment.



Ik zelf nl ook! Super leuke jongen leren kennen. Woont in de buurt en gelijk n leuke klik. 2. Dagen later afgesproken en was heeel gezellig totaal niet ongemakkelijk.



Hij is nu op vakantie maar komt vandaag weer terug. Wel constant contact gehad dus dat is wel positief vind ik. Ik kan eerlijk gezegd stiekem ook niet wachten tot hij weer terug is...Amsterdam?
Alle reacties Link kopieren
quote:sourpuss schreef op 19 augustus 2014 @ 15:47:

wat ik ineens zit te bedenken, misschien hebben we wel met dezelfde tinderdates gedate of nog aan het daten zijn hahaha



Dat zou zomaar kunnen.... Want tenslotte had ik ook met zo'n 8 man tegelijk contact. Moet wel zeggen dat ik niet met 8 man tegelijk aan het daten was...



Nu exclusief. Alles opgezegd, ga tinder account ook sluiten... Dit is een blijvertje (iig voor de komende paar weken...)
Ahh wat leuk imogen75



Tijdje geleden zei iemand iets over de vele spelfouten op Tinder, en omg ja daar erger ik me ook aan. Maar als ik daar op ga selecteren blijft er niemand over, dus ik probeer het een beetje te negeren.



Morgen dan m'n eerste tinder date! Ik ben heel benieuwd, het voelt een beetje als een blind date, want op elke foto ziet hij er weer anders uit.

Afgelopen weekend op een feestje een leuke jongen (een sexy dokter!) ontmoet en samen geslapen, dus nu heb ik ook iets minder zin in de date van morgen.. Als het goed is heb ik met de sexy dokter volgend weekend een date, maar hij laat maar niks van zich horen, en hoe langer ik niks hoor hoe leuker ik 'm vind natuurlijk haha.
wat gaaf Imogen! Hier was onze eerste date ook bij mij thuis en normaal ben k echt super paranoide, weten tenminste 3 vriendinnen waar ik met iemand afspreek en hoe laat en ZEKER niet bij mij thuis maar op de een of andere manier stond ik daar bij hem nooit bij stil zo gek! Ik was in de keuken bezig, had gezegd kom maar gewoon door de tuin en ineens stond hij in mijn keuken. "Hoi ik ben <mr awesome>" alsof het gewoon zo hoorde. Later hebben we er wel om gelachen want ik had gevierendeeld en gespiest in mijn tuin in de kliko kunnen eindigen...
Alle reacties Link kopieren
Mmm wat mankeert mij. Hij doet wat stoms (echt heel stom) en meteen koude douche bij mij... ging van helemaal verliefd naar toch maar niet in een uurtje of zo... Vlak daarna krijg ik n app van mn allereerste tinder date die nog niet klaar was voor n relatie dat ie me toch wel erg mist.



WTF.



Wat moet ik met die kerels. Ik kap er maar even mee geloof ik. Wel zo handig dat ik alles al afgesloten heb....(tinder-inet date)
Ik had matches die buiten mijn zoekgebied woonden, 85 km verderop ipv 35. Mannen die alleen maar geile chats willen en foto's uit willen wisselen.

Mannen die op de eerste date toch wel van bil willen.

W T F ???????



Blijkbaar zijn er genoeg vrouwen die dat ook willen dan anders zou dat rare gedrag snel afgeleerd zijn.

20 matches waarvan er 18 niet reageren.



Doeg Tinder, kansloos
Alle reacties Link kopieren
quote:imogen75 schreef op 20 augustus 2014 @ 19:53:

Mmm wat mankeert mij. Hij doet wat stoms (echt heel stom) en meteen koude douche bij mij... ging van helemaal verliefd naar toch maar niet in een uurtje of zo... Vlak daarna krijg ik n app van mn allereerste tinder date die nog niet klaar was voor n relatie dat ie me toch wel erg mist.



WTF.



Wat moet ik met die kerels. Ik kap er maar even mee geloof ik. Wel zo handig dat ik alles al afgesloten heb....(tinder-inet date)



Wat is er gebeurd?



Als ik eerlijk ben ben ik ook even klaar met m'n date! Vorige werk was super leuk, maar op moment weet ik t even niet... Hij is net terug van vakantie en we hebben. Nog geen tijd gehad om af te spreken. Naar mijn gevoel is t contact wat minder en krijg ik niet echt hoogte van wat hij nu wil... T kan ook m'n eigen onzekerheid zijn hoor..
Alle reacties Link kopieren
Wat er is gebeurd hou ik ff voor me. Maar tis stom genoeg. Anywayz, dit wordt m toch niet in de long run, beter nu mee kappen dan over een tijdje. Wel zo eerlijk tov hem. Wel zielig want in de basis is ie wel echt lief. Maar ook al is er een klik, het wordt m niet. Stom.
Alle reacties Link kopieren
Wat deed hij imogen?



Ik heb momenteel drie hele leuke matches, grappige chats, knappe meisjes, maar wel wat jong, moet beetje wennen aan deze manier van kennismaken.
Alle reacties Link kopieren
Zeg ik liever niet. Maar ik ben er wel achter gekomen dat ik een soul mate wil. En zo niet liever alleen blijf. Anders blijft het tijdsverspilling. Tinder is niet echt het medium ... Hoewel die allereerste wel een soul mate zou kunnen zijn. Maar die heeft weer issues. Maar die kwam ook van tinder. Nou ja. Toestanden. Even klaar ermee.



Het was even leuk al dat gedate, heeft ook wel wat in me losgemaakt. Maar het is mooi geweest. Tinder good bye, mss weer over een tijdje als ik zin heb in grappige ontmoetingen. Want ik heb wel echt ook leuke dingen meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bizar verhaal. Misschien hebben jullie mijn eigen topic gezien, mijn date van gisteravond ging niet door. Ik voelde me er klote door en heb, na wat twijfelen, ter vermaak Tinder geïnstalleerd.



Een van de eerste profielen was meteen bingo! Hele avond meer aan elkaar vertelt dan we beiden ooit aan een vreemde persoon hadden gedaan. Gisteravond ook al telefoonnummers uitgewisseld. Of het wat wordt kan ik natuurlijk niet zeggen, maar dit had ik zeker niet verwacht!



Verder heb ik natuurlijk ook de vervelende vrouwen gezien. Een van de dames begon bijv. direct te schelden Niet alleen de mannen kunnen dus vervelend zijn.
Alle reacties Link kopieren
He Imogen, van 0 naar 100 en van 100 naar 0 in een uur. Dat kan helaas gebeuren. Toch blijf ik het een coole actie van je vinden dat je er zo spontaan naar toe bent gegaan.



Ik vind het getinder ook telkens minder leuk worden. Veel dezelfde gesprekken. Vaak weet ik na 4 of 5 zinnen al hoe het gesprek zal verlopen.



Paar weken geleden nog wel een leuke Tinderman tegengekomen. 2 x mee afgesproken. Erg leuk en spannend en had de indruk dat het wederzijds was. Maar sinds vorige week is het stil van zijn kant. Geen idee wat er aan de hand is, maar ik heb ook geen zin om het te vragen.



Misschien goed idee om Tinder een tijdje eraf te gooien.



Thomas, veel plezier en ja, er zitten echt gekken op Tinder tussen. Blijf er maar om lachen.
Soulmate merk je niet na 2 dates. Bij ons ontstond dit in de loop der maanden. Nu kan ik oprecht zeggen dat hij mijn soulmate is. Na het eerste afspraakje appte ik een vriendin met "leuke gast maar geen relatiemateriaal". Zo zie je maar weer.
Alle reacties Link kopieren
Hoe werkt het op Tinder eigenlijk met het vragen om wat te gaan drinken etc. Ik heb sinds gisteravond met een meisje gechat en we hebben al vrij snel nummers gewisseld. Sindsdien krijg ik buiten de uren dat we moesten werken elke 20 minuten wel een uitgebreid whatsapp bericht.



Wanneer verwacht ze dat ik vraag om bijvoorbeeld wat te gaan drinken? Nu al, of over een paar dagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven