Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.



Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen



Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl



Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.



Met vriendelijke groet,



Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nou sorry voor mijn onhandige vraag.

Was niet zo bedoeld maar gaan jullie nou één voor één daar een plasje over doen?

Nu weet ik het wel.
Offtopic: 'ergens een plasje over doen.' Ik begrijp wel waar het vandaan komt maar ik blijf het echt een gekke uitdrukking vinden.



Ik ken meerdere Jorans. Van na Joran van der Sloot. Dat begrijp ik nou echt niet. Met IS(IS) vind ik dat gevoelsmatig toch anders. Dat is een afkorting en overduidelijk niet bedoeld als meisjesnaam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 16:23:

Nou sorry voor mijn onhandige vraag.

Was niet zo bedoeld maar gaan jullie nou één voor één daar een plasje over doen?

Nu weet ik het wel.Oh ik wilde net nog even wat zeggen, jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 14:22:

[...]





Ik vraag me al een poosje af waar jouw nick vandaan komt en ik hoop gewoon een meisjesnaam.

Is dat zo?

Wat ik hieruit op maak is dat je duidelijk insinueert en refereert aan de groep ISIS.



Maakt mij verder niet uit, maar ben niet geheel achterlijk. dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb ik toch een gloeiende hekel aan het woord "hysterica's" om andere forummers mee aan te duiden.



Er zwerft er hier één rond die alle forummers die een andere mening hebben dan zij zo benoemt.



Bah.

Zo.

De storthoop heeft gesproken.
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
wat een hysterische reactie Bella, waarom nou toch?
Alle reacties Link kopieren
Zo ben ik hè Meds.

Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 augustus 2014 @ 16:55:

wat een hysterische reactie Bella, waarom nou toch?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Kun je hinten wie de ''hysterica'' is?

Soort van troll hinten maar dan met een rebus ofzo
quote:tyche schreef op 20 augustus 2014 @ 13:39:

Dat zou best kunnen, maar ik vind het trollhunten en het kruisverhoor over haar dieet een stuk topicverpestender dan wanneer het eventueel niet echt zou zijn (wat je best kunt vermoeden maar gewoon niet zeker weet).

stom he!

en volgens mij was het door dit topic wel duidelijk dat het niet de bedoeling is in de bewuste topics te gaan zeveren over of iets nou nep is of niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zal ik maar niet als mosterd zeggen dat ik de insinuatie over de naam Isis ook wat overtrokken vind



Ik ben ook wel benieuwd wie iedereen aan het uitmaken is voor hysterica eigenlijk
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 20 augustus 2014 @ 16:23:



Was niet zo bedoeld maar gaan jullie nou één voor één daar een plasje over doen?

Ja.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ga nu eens lezen over welke vraag het gaat.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nou zeg Bieb, wat een rare vraag.



Zo, dat lucht op.
Viavia2013 = Funky? Scheelt mij weer een hoop irritatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 20 augustus 2014 @ 19:53:

Viavia2013 = Funky? Scheelt mij weer een hoop irritatie.Topic? Hint mag ook
Je bent zelf een theepot
Over opstaan voor anderen in het OV
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 20 augustus 2014 @ 16:54:

Wat heb ik toch een gloeiende hekel aan het woord "hysterica's" om andere forummers mee aan te duiden.



Er zwerft er hier één rond die alle forummers die een andere mening hebben dan zij zo benoemt.



Bah.

Zo.

De storthoop heeft gesproken.Na een dag hard werken kan ik niet àlles lezen met de datum 20/8 dus hup, niet zo verlegen, dat ben je anders ook nooit
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 20 augustus 2014 @ 19:56:

Over opstaan voor anderen in het OV





Als ik haar posts zie in dat topic denk ik niet, oa ziekte, geen kinderen.



Daarbij denk ik dat ze niet snel terugkomt.

Ik ga er vanuit dat ze weg is vanwege herkenbaarheid en ze kan niet anders dan herkenbaar / flapuiterig schrijven
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 20 augustus 2014 @ 19:53:

Viavia2013 = Funky? Scheelt mij weer een hoop irritatie.Die schrijft over een chronische ziekte, daar heb ik Funky nog nooit over gehoord.. Ik onderzoek verder
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 augustus 2014 @ 19:24:

[...]





Ja.

[img]http://25.media.tumblr.com/tumblr_mc219 ... o1_500.gif[/img]
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
nee joh, dat is funky niet

en stel als wel, dan ga je dat toch niet in een/dat topic roepen

stel je voor ik schrijf onder mn andere naam dat ik zweren aan mn kut heb en jij komt enthousiast zwaaien en van hee rochel!

dat doe je toch niet
maaruh, die adora?
das toch bullshit
Zeg rochel, hou ns rekening met de beelddenkers onder ons



Was de ZWB eigenlijk alweer opgeheven? Ik merkte ineens dat ik weer kriegel werd van help ben ik zwangertopics. Dat duidt meestal op een overdaad eraan. Moest dus aan ZWB denken. Jullie hebben zeker alles al opgezopen hè?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven