Partner eerlijk over fantasie tijdens seks?

19-08-2014 19:56 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraag voor de vriendin van het zusje van mijn buurvrouw.



Moet het kunnen dat je partner je vertelt dat hij over een bepaalde persoon denkt tijdens de seks met jou, niet altijd maar af en toe. Heeft de vriendin van het zusje van mijn buurvrouw het recht om boos te zijn of stelt ze zich dan aan?Doen alle mannen dit, is dit normaal



Bedankt namens de vriendin van het zusje van de buurvrouw!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man, en als ik seks heb met mijn vriendin wil ik geen seconde missen van al het lekkers dat ik zie en voel. Dus nee, tijdens de seks is wel het laatste moment dat ik aan een ander zou denken. Kennelijk behoor ik dus ook niet tot die "we / wij mannen" waar een andere meneer het in dit topic over heeft.



(Ik weet wel dat het zowel onder mannen als vrouwen vaak zat gebeurt)



Maar als ik het wel zou doen, zou ik al helemaal niet zo debiel zijn om dat aan partner te vertellen. De vriend van de vriendin van het zusje van de buurvrouw lijkt me niet al te snuggerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Even serieus nu:



Ik denk zeker dat mannen (vrouwen misschien ook wel) tijdens de seks met hun vrouw wel eens aan een ander denken. Of aan een vreemde situatie zoals een trio, zoals Annelaure ook al aanhaalde. In gedachten is veel mogelijk en is iets niet snel te gek natuurlijk.



Ik denk dat het gaat voorkomen als een stel al lang bij elkaar is. Ze weten precies van elkaar wat de ander lekker vindt en wat niet. De standjes zijn ook bekend. En om dan toch een beetje afwisseling te hebben kunnen er in gedachten makkelijk 1 of meerdere vrouwen in zijn gedachten voorbijkomen. Eigenlijk is alles mogelijk qua gedachten. Eigenlijk beter om te spreken over erotische fantasieën.



Bij een jong stel zal dat, denk ik, veel minder voorkomen. Die kennen elkaar nog niet zo lang. Alles is nog spannend en nieuw aan elkaar. Je bent elkaar nog volop aan het ontdekken. Wat is lekker voor de ander e.d. Wat zijn de beste standjes en spannendste locaties. Dus je gedachten zullen toch minder afdwalen naar andere situaties als je de meest erotische dame al bij je heb liggen.



En mijn mening is dat er eigenlijk niet zoveel mis is met een erotische fantasie bij een partner waarmee je al heel lang een goede en fijne relatie mee hebt.
Alle reacties Link kopieren
Daar komen de hysterica's weer. Als je in je relatie al niet je fantasieën mag bespreken, dan zou ik mij die relatie niet de moeite waard vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:saintjeisanoniem schreef op 19 augustus 2014 @ 20:06:

[...]





Die zijn schaars hier op Viva. Dat besef je toch wel hé? Vooral echte kerels zijn idd schaars hier
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:ladyveraa schreef op 19 augustus 2014 @ 20:01:

Ik als ooit ergens dat 71% van de mannen aan iemand anders denken tijdens seks met hun partner.



Vind ik persoonlijk best erg.En ik meende dat mannen niet konden multitasken
Alle reacties Link kopieren
Ik denk nooit aan een ander, als ik lig te fantaseren dat ik door de neef van mijn vriend zijn buurman genomen word is het tijd om een ander te zoeken. Of mijn man aan anderen denkt? Zal best, ik vraag het hem niet want hij zegt toch nee..Ookal is het ja.
Alle reacties Link kopieren
Nooit vragen stellen waarvan je het antwoord niet aankan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven