Partner wil veel uitgaan laatste tijd

19-08-2014 14:23 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lezers,



Ben een man van 33 jaar en heb een vriendin van 28. We zijn nu al iets meer dan 10 jaar samen.



Ze heeft de laatste tijd veel zin om te gaan stappen met de buurman en z'n vrienden. Dit doet ze dan nu vaak om 't weekend, maar soms ook 2 weekenden achter elkaar, en dan komt ze pas om een uur of 6 's ochtends thuis.



Echter voel ik me af en toe een beetje in de steek gelaten zeg maar, omdat ik 't idee heb dat ze niks leuks meer met me wil doen. Zo wilde ik haar bijvoorbeeld verassen met een etentje, maar daar had ze geen zin in. 't Weekend daarop dacht ik haar te kunnen verassen met een bioscoopje, maar daar had ze ook niet veel zin in. Laatst dacht ik leuk met haar naar 't Omniversum (soort van bioscoop in Den Haag) te gaan en daarna de stad in om leuk te shoppen. Alleen 't laatste had mevrouw zin in, dus hebben we dat maar gedaan.



Afgelopen zaterdag had ze een afspraak met een vriendin die geopereerd moet worden, dus zij had even aandacht nodig, waar ik ook volledig begrip voor heb. Ze kwam pas tegen 't eind van de middag thuis en voelde zich ook schuldig omdat ze bijna de hele dag was weggebleven, en we dus niks samen hebben kunnen doen. Echter wilde ze die bewuste zaterdagavond weer gaan stappen met de buurman en z'n vrienden. Ze beloofde dat ze 't niet laat zou maken, echter kwam ze ipv 6 uur 's ochtends, 5 uur 's ochtends thuis...:-S. En die zondag doen we ook niks samen, want dan is ze te brak van de afgelopen avond/nacht. Dus ga ik ook maar m'n eigen gang (afspreken met vrienden etc.).



Ik vind 't persoonlijk dan een beetje vreemd, dat als je je al schuldig voelt tegenover je partner, je toch diezelfde avond weer gaat stappen. Helemaal als ze de laatste tijd niet veel dingen wil ondernemen met mij.



Nu heeft dit niks met verlies in vertrouwen te maken (vreemdgaan e.d.), want van mij mag ze lekker gaan stappen/uitgaan als ze dat wil. Je moet ook plezier maken toch? :-) Ook zonder je partner.



Ik heb alleen 't idee dat ze steeds liever uitgaat/stappen met andere mensen, dan dat ze met mij iets leuks wil gaan doen.



Is deze situatie herkenbaar voor iemand? Tips opmerkingen zijn welkom :-)
Alle reacties Link kopieren
Miez??
Enigszins herkenbaar van de andere kant...



Ik was ook nogal aan het ontvluchten bij m'n ex, als ik erop terugkijk en heel eerlijk ben was ik totaal uitgekeken op de relatie en was het saai. Als hij al eens mee ging stappen dan zat ik de hele avond naast hem aan de kant, terwijl ik normaal gewoon lekker mee feest.



Bij mij gaat hier een grote alarmbel af om eerlijk te zijn, ik geloof niet eens dat ze echt vreemd zal gaan met de buurman, maar dat ze op de relatie/jou vrij uitgekeken is. Wat overigens niet betekent dat jij een saaie lul ben, wat ik ook al voorbij heb zien komen in de reacties, wat een onzin. ZIJ is uitgekeken en ZIJ investeert niet meer in de relatie. Time to cut your losses zoals ze in Frankrijk zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven