Ik zie m'n ex weer.. toekomst of niet?

20-08-2014 14:30 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo iedereen, ik ben 23 en heb een ex van 28. Hij is een van de eerlijkste, oprechtste en grappigste mannen die ik ken. Mijn ex en ik hebben bijna 2 jaar een relatie gehad en daarvan 1 jaar samengewoond. Het ging uit tussen ons omdat onze levensfases niet overeenkwamen en omdat we met veel vervelende situaties te kampen kregen die veel ruzies veroorzaakte. Met pijn in onze harten hebben we er een eind aan gemaakt.. Nu een driekwart jaar later zie ik hem weer veel en zijn onze gevoelens nog steeds hetzelfde.



Ik ben een student en zit nu in m'n eindfase van een veelbelovende studie en mijn ex heeft een eigen bedrijf in van alles en nog wat. Zo is hij laatst gestopt met schoonmaken omdat hij daar ongelukkig van werd en is hij een cursus in sloten maken begonnen. Hij is slim, hardwerkend, heeft nooit een opleiding gevolgd en wil graag veel geld verdienen. Ik vraag me af of ik een toekomst met hem heb.. Ook omdat hij verslaafd is aan blowen. Ik heb vaak het gevoel dat hij van dag tot dag leeft waardoor ik niet een goed toekomstperspectief of bepaalde zekerheid met hem zie. Zo heeft hij ook een aantal jaar van zijn leven ook tijdens onze relatie in drugs gedeald om geld te verdienen. Ik heb het gevoel dat hij erg zoekende is naar wat hij leuk vindt maar nooit echt initiatief neemt om er echt iets serieus van te maken. Zoals een studie volgen.



Ik vraag me af of ik me aanstel en hem moet nemen zoals hij is en me er dus ook bij moet neerleggen dat de toekomst die ik met hem heb niet een zekerheid is of zit hier echt geen toekomst in?
Alle reacties Link kopieren