Familie

20-08-2014 20:35 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon ongeveer 15 minuten bij mijn moeder vandaan en 25 minuten van mijn vader. Door mijn en zijn gezondheid zie ik mijn vader ongeveer 1x per maand, mijn moeder wat vaker. We appen en mailen wel. Bellen is te uitputtend voor mij.



Waarom voel ik me zo schuldig? Hoe vaak zien jullie je ouders?

Hoe vaak zie jij je ouder(s)?

Totaal aantal stemmen: 35

Elke dag (9%)
Elke week (20%)
Paar keer per maand (6%)
1x per maand (23%)
Paar keer per jaar (29%)
1x per jaar (3%)
nooit (11%)
Ik ben vrijgezel, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen
2 keer per week, ik ga een avond bij hen eten en ze komen ook nog 'n keer bij mij op de koffie of wijn
Alle reacties Link kopieren
Goh nu je het erover hebt...



Ik zie mijn vader ook erg weinig zo'n 1 keer per maand. Wel hebben we bijna dagelijks contact via Facebook of telefonisch. Dan vraagt hij even hoe het gaat en hij reageert op mijn statussen op Facebook.



We wonen niet ver bij elkaar vandaan maar allebei gewoon druk met andere dingen. Als hij mij mist zegt hij ik zie je nooit wat scheelt er? En dan stel ik hem weer eens gerust en spreken we ook wat af.



Met mijn moeder weinig tot geen contact zowel afspreken als telefonisch oid maar daar kies ik bewust voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 20 augustus 2014 @ 21:42:

2 keer per week, ik ga een avond bij hen eten en ze komen ook nog 'n keer bij mij op de koffie of wijnMooi vind ik dat. Had het ook graag gewild. Gelukkig heb ik een schat van een schoonmoeder die ik regelmatig zie.
Alle reacties Link kopieren
Minimaal 3 keer per week, ze wonen dan ook 3 keer struikelen verderop
Ik ga ongeveer eens per twee/drie/vier weken naar mijn ouders. Hier komen ze een paar keer per jaar. Ik bel wel 1 a 2 keer per week met mijn moeder, mijn vader weet ik niets tegen te zeggen. Hoef het niet vaker, denk dat het eerder minder wordt. En ik vind mijn moeder een schat hoor, maar ben als 21jarige bezig met loskomen van hen
Ik zie mijn vader een aantal keer per week. Mijn moeder is overleden. Mijn vader past 2 of 3 dagen per week op mijn kinderen en een dag daarvan blijven wij eten bij hem. Mijn broer en zus met aanhang komen dan ook.
En in jouw geval vind ik niet dat je vader je iets kwalijk kan nemen. Vind je het zelf vervelend?



Wel rot dat je niet kunt bellen, dat vind ik zelf altijd een stuk persoonlijker.
quote:reisa1978 schreef op 20 augustus 2014 @ 21:55:

Ik zie mijn vader een aantal keer per week. Mijn moeder is overleden. Mijn vader past 2 of 3 dagen per week op mijn kinderen en een dag daarvan blijven wij eten bij hem. Mijn broer en zus met aanhang komen dan ook.Dat is iets waar ik altijd van kon dromen, klinkt warm en liefdevol.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven