Wie wil zijn meest afgrijselijke date ervaring kwijt?

16-08-2006 14:48 1523 berichten
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk komt dit niet uit het niets! Ik heb een date achter de rug!



Na lange tijd en rottige relatie ben ik weer aan het daten geslagen. Niet dat ik me op datingsites begeef (ben toch een beetje van de ouderwetse klik in real life)



Nu heb ik iemand ontmoet, mijn leeftijd en ziet er niet slecht uit. Heel spontane man en onze eerste gesprekken verliepen erg leuk en gezellig. Onze dates zijn beperkt gebleven tot uit etentjes, een dagje terassen en een paar keer dvdtje/eten bij hem thuis. Hij is nog niet bij mij thuis geweest, ten eerste omdat ik rustig aan wil doen en het prettig vind om te zeggen "ik ga maar eens op huis aan" en ik dus bepaal wanneer er een einde aan de date komt, en ten tweede omdat ik ergens vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zet...



De eerste keer dat ik bij hem thuis kwam, was zijn moeder er. Hij woont niet meer thuis. Zij was daar in haar kloffie aan het poetsen en iets zei me dat dat vast niet de eerste keer was. Vast niets verkeerd mee, maar ik hou meer van onafhankelijke mannen die zelf hun zaakjes regelen. Hij werkt voornamelijk thuis en heeft overdag niet al te veel om handen (verneem ik aan zijn frequente online msn gedrag en bezoekjes aan de sportschool waar ie me over verteld).



Waar ik ook mijn vraagtekens bij zette, zijn moeder vertelde hem dat ze hem morgen ochtend kwam halen want ze moesten nog boodschappen doen en ze zou dan gelijk zijn was brengen. Hij heeft zelf een auto en ook een wasmachine (heb ik nagevraagd).



Hij is nogal materialistisch, en alhoewel ik zelf ook wel van leuke spullen hou vind ik het wat te ver gaan om daar een specifiek merk of bedrag aan te verbinden. Alles wat hij heeft is merk en duur, wat hij ook graag benadrukt. Dat vind ik een afknapper... En hij zit vol met grote verhalen. En ik zou het helemaal niet zo'n probleem vinden als ie door zo draven over wat voor'n voetbal tallent hij is, maar dit gaat vooral over geld en invloedrijke mensen, dat soort dingen. Hoe hij een vip behandeling daar en daar krijgt omdat hij vriendjes met die en die is en hoe goed ze hem dan wel niet behandelen (BORING)



Tijdens onze laatste DVD'tje bij hem thuis heeft zijn moeder hem wel 6 keer gebeld!:o waarbij ie constant eindigd met woorden als "dankjewel mamma" en "ik vind je lief" en "ik hou ook van jou" Ze gaan samen (alleen met zn 2tje) op vakantie en zijn moeder moest hem dus  bellen omdat ze vragen heeft (zijn verklaring toen ik opmerkte dat zijn moeder wel erg vaak belde). Er zaten ook allemaal van die Hallmark kaartjes aan de deur geplakt, weet je wel van die kaartjes als "je bent de allerliefste" en "ik hou zoveel van jou" dat soort dingen.  Dus ik denk vraag eens of ie nog niet helemaal los van zn ex is (beetje met humor) begint ie te lachen en zegt ie, nee joh, die zijn van mn moeder. ik denk dat ik het toch gezonder vond als ze nog van zn ex waren) De hele deur zat onder!



Opeens vindt ik het helemaal niet raar dat ie nog vrijgezel is... Deze kerel komt niet door de sollicitatieprocedure heen. Niet geschikt! Niet dat ik helemaal geweldig ben hoor! Heb ook zo mijn mankementen, maar jeetje!!!



Wie heeft er ook van die ervaringen? Dat die man die heel erg leuk leek, toch niet zo heel erg leuk was?
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tenzij schreef op 23 maart 2014 @ 19:41:

[...]





Hahaha jij hebt met wesley gedate :D:D



my o my wat hebben we die jongen uitgelachen na je bericht, echt, je bent mijn heldin!!Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Tijd terug met een dame een date gehad die ik had leren kennen via de website Badoo. De treurigheid van vrijgezel Nederland komt hier bijeen en ach had daar een dame leren kennen waarvan het uiterlijk mij niet zoveel zei, maar we toch een leuke klik hadden.



Uiteindelijk afgesproken bij haar thuis. Ik daarheen, zij deed de deur open en wilde eigenlijk direct weer weggaan. Ze was niet onaantrekkelijk, zeg maar gerust lelijk. Maar goed miss had ze een boeiende persoonlijkheid. Helaas, ook daar werd ik in teleurgesteld.



Toch met haar gezoend (ondanks mijn sterke twijfels, lag dat qua spanning er bovenop) en erg spijt hiervan. Ben kort daarna ook weer vertrokken. Ga voorlopig niet weer daten via Badoo. Hou het wel op tinder en mijn eigen netwerk!
Wat een non-verhaal. Jij bent zeker heel tof enzo.
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelman1 schreef op 30 april 2014 @ 15:36:

Tijd terug met een dame een date gehad die ik had leren kennen via de website Badoo. De treurigheid van vrijgezel Nederland komt hier bijeen en ach had daar een dame leren kennen waarvan het uiterlijk mij niet zoveel zei, maar we toch een leuke klik hadden.



Uiteindelijk afgesproken bij haar thuis. Ik daarheen, zij deed de deur open en wilde eigenlijk direct weer weggaan. Ze was niet onaantrekkelijk, zeg maar gerust lelijk. Maar goed miss had ze een boeiende persoonlijkheid. Helaas, ook daar werd ik in teleurgesteld.



Toch met haar gezoend (ondanks mijn sterke twijfels, lag dat qua spanning er bovenop) en erg spijt hiervan. Ben kort daarna ook weer vertrokken. Ga voorlopig niet weer daten via Badoo. Hou het wel op tinder en mijn eigen netwerk!Je zoent met iemand die je ronduit lelijk vindt en ook geen leuk karakter had. Typisch
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 30 april 2014 @ 17:25:

Je zoent met iemand die je ronduit lelijk vindt en ook geen leuk karakter had. Typisch



Dit zegt toch verder alleen maar iets over Twijfelman ?



Ik lees hier ook wel eens berichten van dames waarbij ik dan denk: "Jij bent overduidelijk echt mijn type niet."
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
'Ondanks mijn twijfels lag dat er qua spanning bovenop', ik snap de zin niet helemaal en snap al helemaal niet dat je met iemand die je ronduit lelijk noemt en ook geen leuk karakter spanning kunt hebben en zoent. Maar hey, je had achteraf wel spijt
Dat is ook wat geit probeert te zeggen denk ik.



Ik denk maar zo dat twijfelman zelf ook niet god's gift to women is, maar hey, beauty is in the eye of the beholder.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt een eerste date maar 1 van vele (en gelijk de laatste)

Was een jaar of 18

Kwamen op het punt dat we intiem werden

Jongen in kwestie was een danser en ik vond hem (wat bezielde mij) erg "sexy"

Bij hem thuis allemaal erg gezellig, alhoewel hij me al te graag zijn "rap-talent" wou laten horen, vond het eigelijk niet om aan te horen maar goed.. Toen we de daad wouden doen , leek het hem een goed idee (denk ik) om een soort dans-act/striptease aan mij te geven.. Waarbij hij dus dansend en kronkelend zijn kleding uitdeed en soort van sexy kronkelend de rups over mij deed heen deed, ik werd er alles behalve opgewonden van, en om eerlijk te zijn weet ik niet eens meer of er daadwerkelijk iets is gebeurd maar wat ik wel weet is dat ik hem nooit meer heb gezien en/of mijn telefoon heb opgenomen als hij belde

Hij was zo vol van zichzelf, om te kotsen dus
hahaha titato!

lustopwekkend..(not)



hier had ik ooit een date met een stagebegeleider. Ik was toen 17. Mijn beste gay-vrienden waren er helemaal vol van en zouden zich vlakbij de bios in een tentje verzamelen.

Het idee was dat als het leuk was ik langs zou lopen om hem te showen (ik was dus 17...) en niet leuk dan naar binnen en dan kon ik uiteindelijk beleefd weg met hen ofzo. Zo deden we dat vaker met dates.

Ik zou eerst iets ergens met hem drinken en om de 1 of andere reden begon hij zijn hart uit te storten en hierbij vloeiden wat tranen. Hij had geen goede band met zijn ouders.

Nou, dat vond ik nog wel gevoelig ofzoiets. Dus wij naar de film, en ja hoor: in die film een scene met een vader en een zoontje.

Mijn date had het niet meer. En niet een beetje snikken, nee, letterlijk brullend en met snot etc.

Dus wij die bios weer uit en ik zou hem naar zijn fiets lopen (en ik hoopte dat ik dan naar huis kon eigenlijk). En waar stond zijn fiets?

Mijn gay vrienden zagen het volgende: een compleet oversture jongen, die nee nee schuddend en huilend (van schaamte) probeerde zijn fiets open te krijgen VOOR HET RAAM terwijl ik wat probeerde hem te helpen.

Mijn beste vriend kwam helpen (terwijl de rest zo ongeveer een orgasme van sensatie kreeg) en kreeg hem zover dat hij even naar binnen kwam om af te koelen (jaja...). Dus ik sjokte wat mee en hij werd getroost (lees: uitgehoord en veeel rollende ogen richting mij en elkaar) en hij kwam weer wat bij.

Hij gaf me een hand toen we weggingen, rende nog net niet naar zijn fiets want hij schaamde zich echt dood, en ik ben nog jaaaaaren gepest...

en gewoon maandag weer naar stage alsof er niks was gebeurd...
Ohhh haakje wat errug!! Ik moest echt hardop lachen in de trein :-D
Upje! Prachtig om te lezen
Alle reacties Link kopieren
Veel leuke verhalen hier haha



Zo had ik een date bij mij thuis uitgenodigd..want na paar keer mailen, wil ik altijd snel ontmoeten..wel zo makkelijk en weet je gelijk of je iemand leuk vind en of iemand jou leuk vind.

En toen deed ik deur open....

Een donkere dame die gematigd XXXL was...(wat is een tactisch woord om dat te omschrijven??). Legging, kort spijkerrokje erop...kortom niet MY STYLE..of beter gezegd Geen Style

OMG..maar goed we hebben wel een leuke avond gehad en ze vond mij wel leuk. Ze was twee keer getrouwd geweest een hok vol kids en nu al jaren droog en niet meer zo veel tijd voor de datingscene.

Maar goed haar maar proberen te vertellen dat ze mij leuk vind omdat ik de enige ben en dat ze maar lid moet worden van postzegelclubs etc..om zo haar vriendenkring uit te breiden.



Ze heeft me nog drie week elke dag opgebeld om te vertellen hoe leuk ze het wel niet vond blablabla...Dus sommige dames daar kom je ook niet vanaf. Raar dat mensen geen NEE kunnen horen. Zal wel met ene schakelaar in hun hoofd te maken hebben.....
Confusion is the only suffering in this World!!
Alle reacties Link kopieren
Haha, het was eigenlijk helemaal geen afgrijselijke date maar bizar was het wel, dat besef ik eigenlijk pas achteraf.

Ik ben een keer met een date naar de Efteling geweest. Hij wilde zo graag iets leuks met mij doen maar hij had geen geld... dus besloot hij over het hek te klimmen en mij voor mijzelf te laten betalen.

Eerst hebben we samen een half uur lang lopen zoeken naar de meest geschikte plek. Hup, hij over het hek en ik een heel stuk teruglopen naar de kassa.

Half uur wachten in de rij, netjes betalen en daar achter de kassa stond hij op mij te wachten



Best fout eigenlijk haha, maar toen vond ik het alleen maar leuk, verliefd als ik was.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:marthe. schreef op 10 juni 2014 @ 13:09:

Haha, het was eigenlijk helemaal geen afgrijselijke date maar bizar was het wel, dat besef ik eigenlijk pas achteraf.

Ik ben een keer met een date naar de Efteling geweest. Hij wilde zo graag iets leuks met mij doen maar hij had geen geld... dus besloot hij over het hek te klimmen en mij voor mijzelf te laten betalen.

Eerst hebben we samen een half uur lang lopen zoeken naar de meest geschikte plek. Hup, hij over het hek en ik een heel stuk teruglopen naar de kassa.

Half uur wachten in de rij, netjes betalen en daar achter de kassa stond hij op mij te wachten



Best fout eigenlijk haha, maar toen vond ik het alleen maar leuk, verliefd als ik was.Dit heeft nog wel iets romantisch...
Alle reacties Link kopieren
Heel lang geleden had ik regelmatig telefonisch contact met iemand met een heel leuke stem en een goed gevoel voor humor. Na verloop van tijd besloten we een keer af te spreken, ik zou naar zijn woonplaats komen en bij de uitgang van het station wachten. Enfin, keurig verteld hoe ik eruit zag, kleur van mijn jas en zo. Precies op tijd kwam er een graatmagere kale slungel aanlopen in kleding uit het jaar 0 en ik dacht "o nee toch" maar ja hoor. Hij had ook nog een vreselijk gebit en vieze nagels. Ik ben nooit meer in een leuke stem getrapt. Hij was wel heel aardig maar ik was dolblij dat hij zelf in de gaten had dat het nooit iets kon worden.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Twee maanden geleden een date gehad, na een tijd appen (hij zat nog 2 maanden in het buitenland)

Was gezellig en van beide kanten uitgesproken dat het een vervolg zou krijgen.

Na een radio stilte van een week gevraagd hoe het zat en toen kwam hij met het "smoesje" dat zijn oma overleden was en hij echt geen tijd had gehad om me een app te sturen.

Prima kan, dus ik heb hem gecondoleerd en gezegd dat ik het wel zou horen als hij nog een keer wilde afspreken.



Kreeg ik een paar dagen geleden een berichtje via de site waar wel elkaar van kennen dat hij al weer een paar maanden terug was in Nederland en het hem heel erg leuk leek om eens nader kennis te maken en of ik zin had om wat te gaan drinken met hem.
Ik zou gewoon afspreken. Alleen al om het gezicht als hij je ziet en zich realiseert dat jij jij bent
niet echt een date, meer een versiertruc:

ik zat met 3 beeldschone vriendinnen in een kroeg. Jongen probeert het bij alle 3, lukte niet.

Toen was ik maar aan de beurt.

Een vriend van me zat ernaast en heeft zich werkelijk doodgelachen. Enkele pareltjes:

"Ik vind het leuker om met jou te praten, omdat jij niet zo mooi bent, ben je niet zo arrogant."

"Wel slim van jou om met die wijven om te gaan. Je hebt zo'n lieve uitstraling dat je zo natuurlijk jongens kan krijgen. Die zij niet hoeven".

"wat leuk dat je zo'n spontane lach hebt. De meeste meisjes met jouw gebit durven niet zo hard te lachen. Goed zeg!" Dikke knuffel- ik was zo perplex dat ik het maar toeliet (oh wat ben ik daarna vaak geknuffeld na een rotopmerking door die vriend)



"Die spijkerbroek zit echt leuk. Die heb je zeker in het buitenland gekocht, voor jouw figuur is niet zoveel te krijgen"

" Eigenlijk heb je alles wat een mooi meisje zou moeten hebben nu ik goed kijk. Alleen ben jij vast zo'n type die er niks mee doet."

en de uitsmijter:

"ik ga jou heel gelukkig maken. Je mag met me mee naar huis! "

en toen ik dit niet wilde:

"Jij bent zo iemand die alle liefde die je kunt krijgen in je leven moet toelaten".

Mijn vriend heeft toen maar ingegrepen en heeft daarna de hele avond huilend van het lachen naast me gezeten. Ik scheen tijdens het hele verhaal nogal perplex te hebben gekeken en alleen maar rare geluiden te hebben gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op 25 juni 2014 @ 16:19:

niet echt een date, meer een versiertruc...







Zooo irritant dat je op dat moment niets weet om de bal mee terug te kaatsen, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
quote:haakje schreef op woensdag 25 juni 2014 16:19 niet echt een date, meer een versiertruc:

ik zat met 3 beeldschone vriendinnen in een kroeg. Jongen probeert het bij alle 3, lukte niet.

Toen was ik maar aan de beurt.

Een vriend van me zat ernaast en heeft zich werkelijk doodgelachen. Enkele pareltjes:

"Ik vind het leuker om met jou te praten, omdat jij niet zo mooi bent, ben je niet zo arrogant."

"Wel slim van jou om met die wijven om te gaan. Je hebt zo'n lieve uitstraling dat je zo natuurlijk jongens kan krijgen. Die zij niet hoeven".

"wat leuk dat je zo'n spontane lach hebt. De meeste meisjes met jouw gebit durven niet zo hard te lachen. Goed zeg!" Dikke knuffel- ik was zo perplex dat ik het maar toeliet (oh wat ben ik daarna vaak geknuffeld na een rotopmerking door die vriend)



"Die spijkerbroek zit echt leuk. Die heb je zeker in het buitenland gekocht, voor jouw figuur is niet zoveel te krijgen"

" Eigenlijk heb je alles wat een mooi meisje zou moeten hebben nu ik goed kijk. Alleen ben jij vast zo'n type die er niks mee doet."

en de uitsmijter:

"ik ga jou heel gelukkig maken. Je mag met me mee naar huis! "

en toen ik dit niet wilde:

"Jij bent zo iemand die alle liefde die je kunt krijgen in je leven moet toelaten".

Mijn vriend heeft toen maar ingegrepen en heeft daarna de hele avond huilend van het lachen naast me gezeten. Ik scheen tijdens het hele verhaal nogal perplex te hebben gekeken en alleen maar rare geluiden te hebben gemaakt. Lekkere "vriend" van je... Heeft niemand die gozer gewoon weggestuurd? Ik zie dit al gebeuren in mijn vriendenkring... Na de eerste opmerking was ie al uit zichzelf weggegaan
quote:dorentje schreef op 25 juni 2014 @ 19:10:

[...]





Lekkere "vriend" van je... Heeft niemand die gozer gewoon weggestuurd? Ik zie dit al gebeuren in mijn vriendenkring... Na de eerste opmerking was ie al uit zichzelf weggegaan



oh nee hoor, ik nam het helemaal niet serieus...we zaten die jongen meer gezamenlijk uit te lachen. Vol ongeloof over wat voor achterlijks er nog meer uit zou komen.

Mijn vriend kent mijn gevoel van humor wel. Niks aan de hand hoor!
dubbelop
Alle reacties Link kopieren
Haakje, wat een ongelooflijk verhaal. Goed dat je je het niet hebt aangetrokken. Wat een idioot zeg.

Ik was ook eens met een hele knappe vriendin op stap. Een groepje arrogante kerels wilden uiteraard allemaal met haar praten. Complimentjes maken over hoe mooi ze is, haar proberen te versieren enz. Ik zat er als jan jocus bij. Op een gegeven moment voelde toch een van de kerels zich geroepen op ook het woord tot mij te richten. "En jij...? Tja, jij hebt vast een heel mooi karakter, toch?"



Helaas kwam dit bij mij wel heel hard binnen. Ik heb jankend het pand verlaten en die kerels vervloekt. Heb spijt dat ik geen drinken in zijn gezicht heb gegooid.



Ook eens een keer een blind date met een ontzettende kakker gehad. Ik was net student, geen cent te makken, nog niet veel 'kennis', kon nauwelijks koken enz. Hij ging maar door en door over zijn luxe leven, zijn rijke familie, dat-ie graag ging jagen, moeilijke dingen koken zoals vis pocheren. over ingewikkelde boeken en zijn studie vertellen. En dan heel denigrerend dat ik er niets van af wist allemaal...

Aan het eind wilde hij me naar huis fietsen en toen kussen. ik zei compleet verbijsterd: waarom in godsnaam? Je vindt me toch zo dom en saai?
Alle reacties Link kopieren
Internet date..

Na 3 weken afgesproken, in de stad. We zouden wat gaan drinken. Leuk en lief allemaal, hij zag er ook netjes uit. Tot dat ik zag dat hij een vies broek aan had. Afknapper! Oke, niks aan de hand, kan gebeuren. Hij bestelde groene thee en ik koffie.

Hoe ongezond ik wel niet bezig was.. Volgens hem. Oke. Kan. Gedurende anderhalf uur bleef hij me heel strak aankijken. Om gek van te worden. Hij stelde me vragen en toen ik hem ook vragen stelde kreeg ik een antwoord terug in de vorm van een vraag. Soort van mysterieus doen en geheimzinnig blijven.



Hij wilde graag wandelen, dacht oke doen we. Kreeg het gewoon benauwd van al dat gestaar van hem. Wat zag ik? Dat hij heel mank liep en toen ik zei is er iets met je been dat je zo loopt? Gaf hij als antwoord: nee doe ik express, om in te kunnen schatten of je geen problemen hebt met met een handicap. Uhhh?! Oke!

Na de wandeling vroeg hij of we ff rustig in de auto konden zitten, ik zei dat ik liever naar huis ging en me niet op mijn gemak voelde bij hem. Pakt hij me volop op de mond en beint me te zoenen en maakt vreemde geluiden! Dacht wow, ik duwde me van hem weg en begon te lopen. Komt ie achter me aan zegt hij dood leuk. Sorry kon me niet inhouden, werd zo geil van je zaad vragende ogen. Waaaat!!!! Ik rende naar mijn auto en was echt bang.

Wanhopig mannetje. Kreeg nog gedurende 2 weken berichten met dat hij zoveel meiden heeft laten stikken voor mij en dat ik nu verplicht was om een relatie met hem aan te gaan en dat ik een hoer was dat ik met hem had afgesproken, want Turkse dames doen dat niet etc etc.



Wow. Ik krijg nog steeds kots neigingen als ik eraan terug denk.. Gadverredamme!
Het leven is wat je overkomt, terwijl je andere plannen maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven