Voorraadpot gezocht!

20-08-2014 23:51 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam deze pot tegen en vind hem erg leuk, helaas is ie niet leverbaar. Weet iemand waar deze of soortgelijke pot te krijgen is?



http://s.s-bol.com/imgbas ... /4/9200000002944832_1.jpg



Merk is Cabanaz
Alle reacties Link kopieren
rommelmarkten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Cabanaz voorraadpot op Google komt er een site voor-thuis punt nl voor ¤5,95 per pot. Google it isssss
En er staat dat de voorraadpot op voorraad is
Big Bazar
Inderdaad gewoon leverbaar: http://www.voor-thuis.nl/ ... dpot-glas-wit-p47900.html



Edit: nee, verkeerd gekeken, uitverkocht en komt ook niet meer, sorry!
Alle reacties Link kopieren
Hier staat er nog 1, maar die heeft wel een witte deksel in plaats van een roze.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
En hier nog 14 met een rode deksel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het zoeken dames Was al bang dat mijn google-kunsten mij in de steek hadden gelaten.

@ bonuhbakkie, volgens mij is die ook uitverkocht toch?



En eigenlijk vind ik de roze wel het leukst, maar misschien moet ik toch maar voor een ander kleurtje gaan dan.
Gevonden!
Alle reacties Link kopieren
Oh top, bedankt! Ik heb ze gelijk even een mailtje gestuurd want ik weet niet hoe ik de juiste kleur kan kiezen.
Hier kun je wel kiezen
Alle reacties Link kopieren
Die is leuk!! Had ik dit maar gezien voor ik suffe potten kocht bij de IKEA!





*vingers jeuken*
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Wow... ik weet niet hoe je het hebt gevonden, maar je hebt iemand er erg blij mee gemaakt





@Evy

Whahaha, ik zou ook bijna saaie exemplaren hebben aangeschaft. Toevallig kwam ik deze tegen en ik vind ze toch ook wel heul leuk!
Ik heb gezocht bij google images, dat werkt soms beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven