gesprekken die niet voor ieder's oren bedoeld zijn ...

19-08-2014 17:41 69 berichten
Precies wat de titel zegt, soms vang je gesprekken op die je geen reet aangaan maar wel vermakelijk zijn.

Vandaag bij de AH, over een afstand van een meter of 6 roept een mevrouw tegen een jonge dame: hoi, hoe is het met je?

Waarop over diezelfde afstand het vrouwtje roept: prima, ik ben zwanger maar hou het even voor je want het is net 7 weken en niemand weet het nog.



En dat op een dorp en op gehoorsafstand van zelfs een half dove nog. Ik liep net tussen de dames in en zei meteen : gefeliciteerd!

Ze keek of ze snot zag branden

Roep dat dan niet midden in de Appie als het nog geheim moet blijven.



Afijn, ik hoor wel vaker dingen in de rij aan de kassa waarvan ik zoiets heb van : what the dinges, bespreek dat even niet daar waar iedereen je kan horen.

Herkenbaar? Deel het met ons

Vaak vermakelijk maar toch.
Alle reacties Link kopieren
Niet hoorbaar, maar toch minstens even, uhm... vernakelijk. In een volle collegezaal bij diegene voor je op hun scherm (laptop) kunnen kijken en vervolgens concluderen dat ze met haar 'buurvrouw' zit te MSNen. Oké, alles beter dan kletsen waardoor ik de les niet kan volgen. Het gesprek ging echter van gewone dingen in 5 minuten naar ruzie... de buurvrouw had per ongeluk háár vriend geneukt en moest haar dat schijnbaar in een volle collegezaal opbiechten want "ze voelde zich toch wel schuldig". Het uur dat volgde hebben de twee elkaar in volledige stilte totaal afgemaakt. De vuile hoeren en kutwijven waren niet aan te slepen.



Niet netjes om mee te lezen nee, maar ik moet zeggen dat het voor mij en mijn klasgenoten een van de interessantere colleges is geweest
quote:riannerianne schreef op 19 augustus 2014 @ 18:33:

(Wat is dat met die uitdrukking 'overhoorde'? Is dat nieuw ofzo?)



En met de uitdrukking 'snot zien branden'?

Sorry TO Ik vind je topic wel heel leuk!
quote:thaorchid schreef op 19 augustus 2014 @ 19:01:

... die bitch in haar telefoon liep te roeptoeteren dat ze een zere pols had maar weer moest wachten op (en ik citeer even) " een ouwe lul die toch al dood is en daar mot ik op wachten,kill die ouwe lui gotdomme, moet ik daar op wachten, en op zo'n ouwe kut die daar commentaar op heeft als ik wat zeg" (en die "kut" was ik dus hè)

.Die telefoon had ik zo in de plee gestort, wat een vreselijk mens
quote:Louise70 schreef op 19 augustus 2014 @ 20:08:

Ooit zat ik in de auto naast een collegaatje, haar telefoon gaat en hij staat op de speaker. Is het haar vriend die vraagt hoe laat ze thuis komt en of ze hem dan lekker wil pijpen?!



Collegaatje vuurrood: Schat, ik zit niet alleen in de auto! Tuuttuuttuut en weg was ie... hahaha



Ze heeft wel 10 keer sorry gezegd en ik zei, ach, mannen he? Da's wel heel erg
Alle reacties Link kopieren
quote:kylie_ schreef op 19 augustus 2014 @ 17:44:

Ik sta in onze slaapkamer. Puberbuurjongen van een paar huizen verder staat buiten in hun tuin een sigaret te roken en naar binnen te roepen: pfff hou toch op Ma! Wat wil je nou van me? Je loopt al weer de hele dag te janken. Moet ik dan steeds aan jou vragen: Mam, wat is er nu weer? Waarom moet je weer huilen?Dat vind ik eigenlijk alleen maar verdrietig.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Louise70, .



Ik heb geen grappige, maar een beetje vervelende. Ik had een heel lieve collega maar, tussen haar en de manager boterde het niet zo. De manager was ook nogal een roddeltante. Ze heeft aan twee andere managers uitgebreid staan vertellen wat er mis met mijn collega was en dat ze haar zeker binnenkort gingen ontslaan. Ik voelde me hier zo ongemakkelijk door, maar besloot eerst niets te zeggen. Daarna aan mijn collega verteld, want ze was zelf al erg aan het twijfelen om te gaan, en daarna mijn manager geconfronteerd. Heb nog nooit iemand zo rood zien worden! En excuses maken dat ze deed! Daarna vond ze mij ook niet meer zo lief...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk wel 25 jaar geleden zat ik in een restaurantje in de Jordaan. In principe een best romantisch etentje, maar achter ons zat een "gedistingeerde" grijze man, met een stem zo hees alsof ie al veertig jaar astma had en tegelijkertijd zijn stembanden compleet weggerookt had, uitgebreid aan zijn minimaal twintig jaar jongere tafelgenote (met het stijf-nette uiterlijk van eeen gemiddelde jehova-getuige) te vertellen over de horror-bevalling van zijn vrouw. Echt in geuren en kleuren vertelde hij hoe ze aan alle kanten inscheurde, werd ingeknipt, dichtgenaaid...



ik denk dat seks er die avond niet meer van gekomen is na dit rampzalige diner, gadverdamme wat een verhalen. Sommige dingen bespreek je niet hardop in een restaurant met etende mensen om je heen. En dat terwijl ze eruit zagen en hun bestek en servetten enzo hanteerden alsof ze kei-chique als halve adel waren.
Alle reacties Link kopieren
Louise70: wat een leuk verhaal!

Ik zou me kapot gelachen hebben in de auto met die collega
quote:laura6677 schreef op 20 augustus 2014 @ 11:32:

Louise70: wat een leuk verhaal!

Ik zou me kapot gelachen hebben in de auto met die collega Ik zou er gelijk beeld bij hebben Zulke dingen hoef ik echt niet van een collega te weten.
Alle reacties Link kopieren
Jaartje of tien geleden loop ik met de kinderen in Breskens om de pont op te gaan. Maar we gaan eerst nog naar de w.c. Voor ons lopen een moeder en zoon. Zegt die moeder ineens vanuit het niets "Mot je een knal voor je harses" tegen dat zoontje. Mijn zoon kijkt mij met grote ogen aan en fluistert "wat zei die mevrouw?" Ik fluisterde tegen hem, dat leg ik je dadelijk wel uit,als we een eindje verder zijn.. Achteraf kunnen we er nu smakelijk om lachen. Maar op dat moment vielen onze monden open van verbazing en ontzetting..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Kletsende jonge moeders in de supermarkt. Blokkeren compleet het pad met kinderwagens.



"Ach, het gaat wel. X zit vast. Dat is zijn probleem, hoor. Maar mijn probleem is dat ik nog steeds niet zwanger ben. De kleine Shaniqua-Destiny-Cheyenne wordt binnenkort vijf, hè?"



Die andere troel:" Ah neeeee! Dan moet je dus werken? Wat errug!!"



Dit wil ik écht niet horen.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
In de trein:

'Ja, gaat wel lekker, ben er weer uit. Nee, ik ga die bitch voorlopig nog niet vertellen dat ik weer vrij ben, gaat ze alleen maar zeiken. Ga eerst een paar dagen lekker chillen.'

Gevolgd door: 'Ja, maar zo lang zat ik nu niet vast hoor, was maar drie maanden'.



Ok....
Nou ja, of de duvel er mee speelt...

Laat hond uit, kom om de hoek bij mijn huis, staan er twee "dames" die mijn tuin stonden te bewonderen, ze vonden hem zo mooi. Leuk natuurlijk tot ik 1 van de troela's hoorde zeggen: ja maar, die vrouw doet verder ook niks, die werkt niet en zo kan ik het ook, die rijdt maar in die dikke bak rond en werkt niet, nou, lekker makkelijk op mijn kosten....



Ik stond stokstijf want die andere vrouw weet met hoed en rand van mijn situatie want dat was een thuishulp van mijn vader dus die weet dat ik nooit ook maar 1 hele cent gemeenschapsgeld heb gehad, heel mijn leven niet en zo.

Ik heb binnen serieus even staan janken



Edit: de volgende keer sla ik haar gewoon vól op haar gezicht
quote:thaorchid schreef op donderdag 21 augustus 2014 18:15 Nou ja, of de duvel er mee speelt...

Laat hond uit, kom om de hoek bij mijn huis, staan er twee "dames" die mijn tuin stonden te bewonderen, ze vonden hem zo mooi. Leuk natuurlijk tot ik 1 van de troela's hoorde zeggen: ja maar, die vrouw doet verder ook niks, die werkt niet en zo kan ik het ook, die rijdt maar in die dikke bak rond en werkt niet, nou, lekker makkelijk op mijn kosten....



Ik stond stokstijf want die andere vrouw weet met hoed en rand van mijn situatie want dat was een thuishulp van mijn vader dus die weet dat ik nooit ook maar 1 hele cent gemeenschapsgeld heb gehad, heel mijn leven niet en zo.

Ik heb binnen serieus even staan janken



Edit: de volgende keer sla ik haar gewoon vól op haar gezicht Ik ben vaak van "laat gaan", maar in dit geval had ik haar wel even heel goed duidelijk gemaakt dat ze d'r grote waffel dicht moet houden.
quote:zas schreef op 21 augustus 2014 @ 18:23:

[...]



Ik ben vaak van "laat gaan", maar in dit geval had ik haar wel even heel goed duidelijk gemaakt dat ze d'r grote waffel dicht moet houden.Ik had haar eigenlijk meteen vol op haar waffel moeten meppen maar dat is mijn aard niet en voor het verbale gedeelte ben ik nou net niet sterk genoeg
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden geleden in de trein zat ik tegenover een vrouw die haar hele adresboek afbelde om haar vader te vinden die vertrokken was uit het tehuis waar hij denk ik woonde. Het ging niet goed met zijn vrouw die in het ziekenhuis en hij moest er onmiddellijk heen.



Ik heb nog overwogen om ergens te gaan zitten, maar dat vond ik ook een beetje stom... Toen ik uitstapte die mevrouw maar veel sterkte gewenst.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Pas geleden in de supermarkt. Twee meisjes van een jaar of 16... Ik stond bij de weegschaal af te wegen, in het schap achter de weegschaal lagen de uien.



Nr 1: zie jij de uien?

Nr 2: ja, daar toch??

Nr 1: nee, dat zijn toch geen uien? In mijn patatje speciaal zijn ze klein, wit en vierkant.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het zelf ooit gehad.



Ik stond in de winkelstraat en iemand begon mij te feliciteren dat ik eindelijk voor mezelf had gekozen en van die hele grote lamlul af was. In een ons kent ons dorp waar iedereen elkaar kent, vond ik dat echt enorm gênant. Ze had wel gelijk, maar toch. binnen een poep en een scheet wist ook het hele dorp het en kwam iedereen op mij af die ook maar een mening over hem had. Oke, die waren ook terecht maar vond/vind het echt niet leuk om zo in de belangstelling te staan ook al bedoelde iedereen het super goed.
Op het strand vertelde een meisje op iets te luide toon aan haar vriendengroep dat ze een probleem had: ze had een nieuwe tampon ingedaan maar was de oude vergeten te verwijderen. En nou kon ze die oude niet meer vinden, hoe diep ze ook peurde. En toen zag ze ons...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven