Gezondheid alle pijlers

Zwanger zijn kan echt niet! toch?

20-08-2014 21:00 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



ik had een ongelukje gehad in de niet vruchtbare periode van mijn cyclus... heb toen een map gehad.

Ik ben nu 8 dagen over tijd maar voel al 3 dagen dat ik ongesteld ben...maar geen bloed? draag ook tampons maar niet nodig dus.

Mijn lichaam kan in de war zijn of toch een grote kans?

Zijn er mensen die dachten dat ze ongesteld waren maar toch zwanger?
Alle reacties Link kopieren
quote:carpe_diem schreef op 21 augustus 2014 @ 01:04:

Net ff alle reacties doorgelezen, vreselijk nare mensen zitten ertussen. Joh, van achter een beeldscherm hebben we geen glazen bol en dan echt werkelijk denken dat dit je meest intelligente opmerking in je leven is geweest en TO daar zelf nooit op gekomen was.

TO maakt zich zorgen, stelt wat vragen aan ervaringsdeskundigen. Wat is hier mis mee?

Tja als je het wilt weten koop je een test'. Joh!!. Het leven is niet zo zwart wit.

Bah.



Inderdaad! Carpe Diem for president. Eindelijk iemand die beaamt wat ik al maandenlang roep op dit forum over al die NARE reacties. En we hoeven niet meer aan de TO te vragen hoe het gaat, want die is zoals gewoonlijk in dit soort topics weer weggejaagd.



Gefeliciteerd mensen, het is weer gelukt. BAH!



Carpe + 10000
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Ik heb een keer gehad dat de

Menstruatie 6weken te laat kwam door MAP. Maar als je twijfelt kanje een test doen. Kruidvat 2 voor ¤5. Die schijnen erg goed te zijn. Laat je weten hoe t afloopt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven