Afstands relatie?

19-08-2014 01:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken nou een meisje zo'n 5 maanden, ik ben helemaal gek op haar (dat weet zij ook) en voor mij is zij het ideale meisje. Zei is zo zegt zei in het begin verliefd op mij geweest maar het was opeens weg, maar ze vind mij nog wel leuk het ligt dan ook niet aan mij maar aan de afstand. Dat is ook het probleem vooral voor haar aangezien ik vind dat een afstand van 70 km (uur reistijd met ov) best te doen is iedergeval voor mij. Ze geeft ook dat als voornaamste reden dat ze niet echt haar best ervoor wil doen ook omdat we alleen in het weekend volgens haar zouden kunnen afspreken.



Dus help wat moet ik hiermee doen?! Ik ben echt stapelgek op haar...
Lieve schat, mijn vriend en ik reden gemiddeld twee keer per week naar elkaar toe. Een afstand van ruim 130 km enkele reis. Was voor beiden geen enkel probleem.



70 km is peanuts als het echte liefde is.... dus.... she's just not that in to you.
Afstand is geen reden om opeens niet meer verliefd te zijn. Zoek een meisje dat wel stapelverliefd is op jou. Je verdient het.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zagen elkaar ook minstens 2 dagen van de 7, met een afstand van 300 km en met het ov 4 uur reistijd enkele reis! Nu wonen we samen.



Het is niet makkelijk, maar als je er beide voor wilt gaan is het echt wel te doen! Misschien kan je haar laten zien dat het niet onmogelijk is door regelmatig naar haar toe te gaan? Wie weet ziet ze dan in dat jullie elkaar best vaak kunnen zien en het echt niet het einde van de wereld is.
Alle reacties Link kopieren
Als 97 je geboortejaar is kan het door thuiswonen/school/baantjes/geen auto lastiger zijn om elkaar doordeweeks te zien.
Alle reacties Link kopieren
grote nadeel van mijn lange afstandsrelatie WAS, dat het wat langer duurde, voor ik door had hoe saai hij was.
Alle reacties Link kopieren
quote:guy97 schreef op 19 augustus 2014 @ 01:52:

Zei is zo zegt zei in het begin verliefd op mij geweest maar het was opeens weg, maar ze vind mij nog wel leuk het ligt dan ook niet aan mij maar aan de afstand..

Ze WAS verliefd, maar het is nu weg.

(Dit is de waarheid)



Het ligt aan de AFSTAND

(Dit is een smoes. Maar ja, je moet toch iets als reden opgeven natuurlijk)



Kortom:

Zoek een ander meisje. Zij is er klaar mee. Jammer voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Zij wil niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat Rob zegt.
Alle reacties Link kopieren
Wat alle voorgangers ook schrijven: het ligt niet aan de afstand. Ze wil gewoon niet. Zelf rij ik al bijna twee jaar om de week elk weekend 300 km. enkele reis om bij mijn vriend te kunnen zijn (en hij elke 14 dagen hetzelfde om naar mij te komen). Geen enkel probleem (al ben ik wel blij dat we binnenkort gaan samenwonen ). Dus wanneer iemand het op de afstand gooit, is het, zoals Rob ook zegt, een smoes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het contact voor nu (tijdelijk) verbroken....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het onderhand wel geaccepteerd maar begrijpen doe ik het absoluut nog steeds niet.... telkens heb ik een sterke neiging om toch haar nummer toe te voegen (ken hem ondertussen uit me hoofd) en weer te gaan praten wat moet ik doenn?? :(
Ik was 15 toen ik verkering kreeg met mijn vriend. 3 uur enkele reistijd. Hebben we allemaal overleefd en inmiddels zitten we op een uur reistijd.



Als ze echt wil, lukt het wel. Maar je kunt zoiets niet forceren.
Alle reacties Link kopieren
quote:guy97 schreef op 21 augustus 2014 @ 01:01:

Ik heb het onderhand wel geaccepteerd maar begrijpen doe ik het absoluut nog steeds niet.... telkens heb ik een sterke neiging om toch haar nummer toe te voegen (ken hem ondertussen uit me hoofd) en weer te gaan praten wat moet ik doenn?? :(

Je wil nu gaan trekken aan een dood paard.

Ze ziet jou niet meer zitten. Ik begrijp dat dat niet leuk voor je is. Maar je kan het toch echt niet forceren. Voor een vriendschap of relatie moet je toch echt allebei willen.

Accepteren, accepteren, accepteren. Meer zit er echt niet op voor je.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven