Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Denk dat dit wederom weer een slapeloze nacht word.



@gebruiker.

Ik ben ook net aan een carrière crazycat lady begonnen. Wij mochten vroeger nooit een kat, mijn moeder was er bang voor. Had Iets met tijgers en leeuwen die je op eten geloof ik te maken.



Kwam bij mijn vriend die samen woont met een kat. De kat was als kitten door de vorige eigenaar in het appartement achter gelaten. Vriend zou er voor zorgen tot het asiel een ander plekje voor hem geregeld had, maar nooit meer iets van gehoord. Het is een pers met een misvorm gezicht. Hij is zo lelijk dat hij er schattig van word. Hij is wel super lief! En hij wil heeeel graag een poezen broertje! Hij is dan ook vriendje met elke kat die hij tegen komt.

Wij nemen de kat van mij zus ook mee. Gaat welgoed komen tussen die 2.



Mijn verzameling staat nu dus op 2. Is nu dus wachten op de nieuwe PlayStation, kan ik zeuren voor nog 1. Hij een Playstation ik een kat.
Ja,we hebben kinderen..

Ons verhaal is erg herkenbaar dus daar ga ik liever niet te veel op in.

Laat ik het zo zeggen,we hebben er alles aan gedaan maar het werkt niet (meer).

Een en ander is langdurig scheefgegroeid geweest en krijgen we (of ik voornamelijk) niet meer in 'gezonde' verhoudingen.

Zou willen dat het anders was...

Maar vandaar dus dat ik hier nog rondhang.



Hoe komt het dat jullie nog wakker zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog wakker omdat ik nooit slaap rond deze tijd.



Katten zijn leuk. En yadan, jullie hebben twee katten en jij hoopt op een derde?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog wakker. van de buikpijn. Kan niet naar de w.c.

Hoop dat het morgenvroeg wel lukt.



Ondanks dat toch een leuke dag gehad. De jongste van mijn broer was jarig vandaag. Eerst 'smiddags met mijn zoon er geweest en daarna met dochter. het was gezellig!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Yadan,hier loopt ook zo`n lelijkerd rond .Heb er in totaal 3,waarvan 1 grote raskat.Aardslui is íe.

Ze maken me stapelgek soms,met hun ruzies en gejat van het aanrecht .
Lichtbron,dat is heel vervelend.Ik hoop dat de buikpijn morgen weg is!

Maar ben je nu 2 keer met je zoon op de verjaardag van je neefje geweest of lees ik slecht?
Alle reacties Link kopieren
Derder, eventueel Vierde.



Kwam bij mijn vriend wonen, en raakte besmet met het katten-virus.



Hoop dat het slapen wat snel wil, moet morgen om 9 uur ergens zijn.

Eerst zelf douchen, make-uppen, haar doen etc. en aankleden. Dan neefje douchen, haar doen etc. en aankleden. Snap niet hoe moeders met meerdere kinderen voor 9 uur ergens kunnen wezen. Sta er nu al van te kijken hoe vroeg wel uit bed moeten om op tijd te wezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 21 augustus 2014 @ 00:49:

Lichtbron,dat is heel vervelend.Ik hoop dat de buikpijn morgen weg is!

Maar ben je nu 2 keer met je zoon op de verjaardag van je neefje geweest of lees ik slecht? Nee, eerst met zoon en toen met dochter. En het was een nichtje. Ha,ha!! Was een foutje..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ja lichtbron, ga jij altijd 2 keer naar verjaardagen?



Onze pers is ook echt lui en verwend. Een echte pers dis in het karakter! Ik vind het karakter van Perzen geweldig!



Die van ons mag vrijwel alles, behalve op het aanrecht! En daar staat ook dikke straf op. Bovendien; nu ik er zo over na denk. Hoe wil die dikzak op het aanrecht komen? Klimmen en springen kan hij net zoals de meeste Perzen niet. Op de bank komen is al een hele prestatie voor hem! Wij tillen hem dan ook meestal er op, en we hebben een opstapje voor hem
Alle reacties Link kopieren
Betwijfel of hij nog wel door een kattenluikje past. Hij is bij schoonouders, en bij mijn schoonmoeder hoeven we niet bang te zijn dat hij verhongerd.
Alle reacties Link kopieren
Soms gebeurt dat weleens,Yalan. Maar mijn zoon moest vanavond met de groep mee. en mijn dochter 'smiddags met haar groep. (Zitten allebei in een instelling..)
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook perzen gehad. Heerlijke katten en ze luisteren, tenminste de mijnen toen. Gingen absoluut niet op het aanrecht of de tuin uit. Soms stiekem.
Yadan,ik moet lachen om jouw omschrijving van jouw pers.

Heb een Main Coon.

Nergens voor te porren,tenzij hij denkt dat er eten te halen valt....Mooi dat hij dan met dat logge lijf op het aanrecht springt...
He, gezellig, heb net nog een rondje met de hond gedaan en ben eindelijk klaar met mijn werk. Ik heb weinig slaap nodig dus morgen sta ik gewoon weer om 6.30 naast mijn bed. Blij dat het rot weer is want dan werk ik tenminste ook eens voor mijn lol i.p.v. verlangend naar buiten kijken en veel te lange pauzes houden
Alle reacties Link kopieren
6:30 (!!!) ben geen ochtend mens. Ik werk dan ook nooit voor 10 uur. Als ik moet presenteren voor het werk, altijd na 12 uur.
Alle reacties Link kopieren
waterplant, waarom moet je er morgenochtend weer zo vroeg uit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog wakker omdat ik net heb opgehangen met Passie aan de telefoon. Wat kan die kletsen zeg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Pffff...nee jij!

Het is dat jouw telefoon uitviel...



Wel enorm gelachen!

(Uit mijn boek.. zeg maar)
Alle reacties Link kopieren
quote:passiebloempje65 schreef op 21 augustus 2014 @ 03:05:

Pffff...nee jij!

Het is dat jouw telefoon uitviel...



Wel enorm gelachen!

(Uit mijn boek.. zeg maar)Ook dat nog hahahahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik meld mij ook weer!!



Wilde dat ik zo weinig slaap nodig had! En werken jullie echt liever met rotweer? Ik ben sowieso veel blijer met zon en voel me dan veel beter! Ook al moet ik werken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook een kat trouwens





Boeiend he
Alle reacties Link kopieren
quote:Adrienne_ schreef op 21 augustus 2014 @ 03:10:

Ik meld mij ook weer!!



Wilde dat ik zo weinig slaap nodig had! En werken jullie echt liever met rotweer? Ik ben sowieso veel blijer met zon en voel me dan veel beter! Ook al moet ik werken.Denk je dat ik morgen over 4 uur mij lekker voel? Nee denk dat ik mij ook brak voel hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Adrienne_ schreef op 21 augustus 2014 @ 03:12:

Wij hebben ook een kat trouwens





Boeiend he Join the club!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Moet je morgen werken?
Hey Adrienne, weer wakker met dochterlief?



En die zon wil ik ook graag weer, na vakantie voor- en achtertuin weer mooi en gezellig gemaakt.. Net klaar en toen alleen maar regen. Ik wil na zomeren!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven