Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja weer met Dochterlief op de bank ja! Vriend heeft eerste shift waargenomen, nu mijn beurt.
Ik herken het..



Heeft ze last van krampjes? Voeding dat terugkomt?
quote:gebruikersnaambestaatal schreef op 21 augustus 2014 @ 01:08:

Yadan,ik moet lachen om jouw omschrijving van jouw pers.

Heb een Main Coon.

Nergens voor te porren,tenzij hij denkt dat er eten te halen valt....Mooi dat hij dan met dat logge lijf op het aanrecht springt...



Hoi, hier ook 2 Maine Coons... Liggen al de hele avond als Ying en Yang in hondenmand ook ontzettend lui te zijn!

En...hond ligt ernaast op het koude parket hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ja vooral voeding die terugkomt en ze is super onrustig. 5 min in haar bedje en ze begint oorverdovend te brullen. Zwaar!!
Alle reacties Link kopieren
hoi
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi
Alle reacties Link kopieren
pfff, wordt 'n lange nacht
Alle reacties Link kopieren
Jep!



Net even gelachen, ik wilde 'stoppen met borstvoeding' opzoeken, heb ik 'stoppen met bo' getypt en geeft google als suggestie 'stoppen met boeren'. Blijkbaar is dat een veel gezochte zoekopdracht haha.



Waarom lig jij wakker thee?
Alle reacties Link kopieren
haha, detail verschil
quote:thee schreef op 20 augustus 2014 @ 22:52:

nu dsondevoeding, net fijn wel erg nodigi



Hey lieve Thee,



Sondevoeding is inderdaad niet fijn maar je hebt dat dus nodig

Lieffie! Je lijf krijgt nu alles wat het nodig heeft. Gebruik dat gevoel/ die geruststelling om nu niet te moeten eten of te moeten drinken.

Zie het als een time out.



Straks.... naast de sondevoeding stap voor stap weer wat dingen uitproberen. Vraag je daar hulp bij?

Ook om dat straks thuis te doen?

Want weet je.. Ik las een tijdje geleden dat je je best deed om een ritme te krijgen maar dan was je vaak te moe en sliep je veel en kwam je (volgens mij) in een neergaande spiraal.



Ik hoop dat je lijf nu zo'n boost krijgt en dat je hulp daarbij hebt, zodat je in een opgaande spiraal komt. Ik gun het je zo!!

Liefs, Passie
Zou eens overleggen met huisarts Adrieenne,



Enne... Stoppen met borstvoeding, mag hoor!

Voor jou meer rust??
Alle reacties Link kopieren
Passie, de opname en alles er omheen doet me nu even goed maar dat ia te persoon;ijk hiier neer te zetten
Snap ik.



Ik denk aan je, hele dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
kus terug. ga proberen nog wat te slapen
Alle reacties Link kopieren
Passie,



Waar we het op het laatst vannacht over hadden, ik heb deze stepper ergens onder het stof liggen;





Maar dan ook met die armdingen erbij;





Ooit in een verstandsverbijstering gekocht (20 jaar geleden) en nog nooit gebruikt. Niet eens 1 keer. Volgens zeggen omdat ik de gebruiksaanwijzing kwijt ben hoe ik de zwaarte moet instellen, hij staat nu op zo`n zware stand dat ik hem niet kan gebruiken. Maar tegenwoordig zijn die handleidingen op internet wel te vinden dus ik ga vanavond even googlen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag



Best een leuk apparaat Myv. Neemt weinig ruimte in. Ben je ook van plan hem te gaan gebruiken als je de gebruiksaanwijzing gevonden hebt?



Het wordt saai en waarschijnlijk geloven jullie me niet, maar hier schijnt weer de zon.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 21 augustus 2014 @ 14:21:

Goedemiddag



Best een leuk apparaat Myv. Neemt weinig ruimte in. Ben je ook van plan hem te gaan gebruiken als je de gebruiksaanwijzing gevonden hebt?



Het wordt saai en waarschijnlijk geloven jullie me niet, maar hier schijnt weer de zon.



Vannacht hadden Passie en ik wilde plannen met dat ding, Passie moet er ook eentje onder het stof hebben liggen. Zij kan hem nog niet vinden maar helaas weet ik wel waar de mijne ligt dus ik heb een belofte aan mijzelf om die te gaan gebruiken. Zucht, heerlijk dat soort ideeen midden in de nacht hahahahahaha.



En handleiding weet ik dat ik die kan googlen dus dat kan mij officieel niet weerhouden om het te gebruiken.



Nog diepere zucht.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Zwaai zwaai



Vanaf maandag bij Blokker treinkaartjes

http://www.blokker.nl/nl/blknl/ns-dal-v ... kaart-2014



allemaal
Alle reacties Link kopieren
He Vleermuis, wat lief die tip van de kaartjes.



Alles goed? We miste je hier al.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan.



Het gaat zijn gangetje.



Wat lief dat ik gemist werd



Leuk plaatjes, dank je wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Vleermuis33 schreef op 21 augustus 2014 @ 19:42:

Graag gedaan.



Het gaat zijn gangetje.



Wat lief dat ik gemist werd



Leuk plaatjes, dank je wel



Ja meestal elke dag een leuk plaatje dus miste je al.



Nu nog iets lekkers (niet zelfgemaakt hoor );

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
O, die zijn leuk

Zonde om op te eten
Alle reacties Link kopieren
Buiten de dierentuin om volgens mij nooit een vleermuis in 't echt gezien maar dit plaatje is wel heel schattig!

Vleer, spaar je ze ook of meer nickgerelateerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 21 augustus 2014 @ 23:31:

Buiten de dierentuin om volgens mij nooit een vleermuis in 't echt gezien maar dit plaatje is wel heel schattig!

Vleer, spaar je ze ook of meer nickgerelateerd?



Deze link heb ik Vleer wel eens gegeven, daar zijn ze nog schattiger;











De website ben ik kwijt, kan nog wel deze link vinden;

http://www.vrouwen.nl/view/73112/Zo+lie ... sche+vrouw+
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
@thee ik spaar ze niet

Heb wel een sleutelhanger van een vleermuis

Dat dan weer wel



En heb wel diverse plaatjes van vleermuizen



Maar voor de rest meer nickgerelateerd

Gebruik de nick vleermuis al 11 of 12 jaar

de cijfers achter vleermuis wisselen



Hoe is het met?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven