Entertainment alle pijlers

Linda's zomerweek 2014

11-08-2014 10:17 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomerse talkshow waarin Linda de Mol twee interessante en spraakmakende Nederlanders ontvangt voor een trip down memory lane. In een persoonlijke, ongedwongen setting luidt Linda samen met haar gasten de zomer in. Gasten met uiteenlopende achtergronden, van jong tot oud en stuk voor stuk boeiende persoonlijkheden. Maar bovenal allemaal met hun eigen verhaal. De onderwerpen die Linda met haar gasten bespreekt, gaan over allerlei zaken en worden ondersteund met beeldmateriaal en foto´s. Er worden herinneringen aan vroegere zomervakanties opgehaald en er wordt geluisterd naar favoriete zomerhits. Ook gaan ze terug naar de mooiste, meest spraakmakende en belangrijkste momenten uit het leven van de gasten.



Vanaf maandag 18 augustus op rtl4 21:30



Wie kijkt mee?
Alle reacties Link kopieren
Vanavond Alexander Pechtold en Lies Visschedijk (Roelien uit Gooische Vrouwen)



Jammer dat het om half tien pas begint. Duurt me dan te lang om helemaal af te kijken. Vond het gisteren wel leuk!
Alle reacties Link kopieren
Eva heeft (helaas) en koude uitstraling, maar is volgens mij een leuk wijf



Ga vanavond maar weer kijken
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Leuke, relaxte vent, die Pechtold
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook, Eva komt hautain over met een harde ogen. Ze heeft me aangenaam verrast. Hoe ze die vreselijke Mart Smeets even op zijn plaats zette: grote klasse.



En ik heb die rare tik ook: altijd in nieuwe boeken/tijdschriften ruiken. Als vroeger de nieuwe Wehkamp binnen kwam.... die verflucht, mmm. Het lekkerste was om zo snel mogelijk te ruiken zodra je het plastic eraf trok. En precies net als Eva, alleen op een 'schone' bladzijde. Toen mijn kinderen klein waren deden ze dit ook, hoezo op moeders letten.

Nooit gedacht dat ik dit met haar zou delen, haha.



Linda moet haar gasten niet zoveel in de rede vallen, is irritant. Mooie setting van het programma, echt heel leuk ingericht.

Jammer dat ze, close up, zogenaamd quasi ontspannen in beeld brengen als iemand z'n glas Bavaria ''ontspannen' vol schenkt en je ziet naderhand dat het programma mede mogelijk gemaakt wordt door...Je weet het wel en toch is het een afknapper.

Moeten hun uitgerekend zeggen "het weer wordt mede mogelijk gemaakt door...." raar is omdat het weer alleen mogelijk is door het weer zelf.

En de gasten zitten er ook maar enkel en alleen om zichzelf en hun programma's te promoten.

Al met al toch een aardig niemendalletje, voor zo op de achtergrond. Jammer dat het zo laat komt.
quote:calvijn1 schreef op 19 augustus 2014 @ 21:51:

Leuke, relaxte vent, die PechtoldIk ben vorig jaar op een nogal officieel etentje geweest met een politieke handelsdelegatie (don't ask) waar hij ook was. Ik vond hem irl nogal afstandelijk en koeltjes. Maar ze hadden een heel druk programma dus mss was ie het gewoon zat.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik dus ook; dat ze mensen in de reden valt. Behoorlijk irritant ook. Verder leuk programma.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 19 augustus 2014 @ 22:08:

[...]



Ik ben vorig jaar op een nogal officieel etentje geweest met een politieke handelsdelegatie (don't ask) waar hij ook was. Ik vond hem irl nogal afstandelijk en koeltjes. Maar ze hadden een heel druk programma dus mss was ie het gewoon zat.



Zal ook de situatie zijn geweest denk ik

Vind hem nu relaxed overkomen en die verhalen heb ik wel eerder over hem gehoord
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Wij kijken nu die van gisteren,kan ik mooi de reclame door spoelen. :-)

Vind het wel leuk,vorig jaar niet gezien.

Eva vind ik wel leuk overkomen.
Hë te laat. Waar kan ik het terugkijken?
Alle reacties Link kopieren
RTLXL denk ik Bubblewijn
Alle reacties Link kopieren
Morgenmiddag herhaling denk ik!
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond voor het eerst gekeken. Linda kan veel maar presenteren dus niet. Kon mij totaal niet boeien, saai.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde Linda zeggen dat ze niet meer de vraag zou stellen 'waar wil je het niet over hebben'.

Bij de eerste aflevering deed ze dat nog wel..



Kan me nog herinneren dat Janine minister van defensie het niet wilde hebben over het krijgen van kinderen.. Gaf gelijk zo'n 'domper' de eerste 5 minuten..
Alle reacties Link kopieren
Het wordt trouwens eind vd ochtend herhaald
Alle reacties Link kopieren
Die zanger daar; Ruben ofzo ?

Wat een heerlijke stem!
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ruben geweldig!

Lies vind ik een mooie positieve vrouw!!

Ben er nog niet helemaal uit hoe ik over Linda denk, zit me toch vaak te irriteren aan haar strakgetrokken gezicht. Tussen haar wenkbrauwen boven haar neus ziet het er erg raar uit. Doet me vaak denken aan hoe Moniek vd Ven er nu uitziet. Zonde.
Alle reacties Link kopieren
Het hele programma komt onnatuurlijk over. Linda kan gewoon niet interviewen, ze valt de mensen steeds in de reden en de vragen zijn ook niet interessant.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
[quote]lemonpie schreef op 20 augustus 2014 @ 09:12:

Ik hoorde Linda zeggen dat ze niet meer de vraag zou stellen 'waar wil je het niet over hebben'.

Bij de eerste aflevering deed ze dat nog wel..



Dat deed ze gisteren ook bij Lies. Die wilde het niet over de zelfmoord van haar man hebben maar Linda vermelde dat wel even.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
quote:lolanu schreef op 20 augustus 2014 @ 12:40:

Ik vind Ruben geweldig!

Lies vind ik een mooie positieve vrouw!!

Ben er nog niet helemaal uit hoe ik over Linda denk, zit me toch vaak te irriteren aan haar strakgetrokken gezicht. Tussen haar wenkbrauwen boven haar neus ziet het er erg raar uit. Doet me vaak denken aan hoe Moniek vd Ven er nu uitziet. Zonde.



Ja. ja , alsof ze met de neus tussen de schuifdeuren hebben gehangen.



Weet iemand trouwens waarom er uitsluitend vrouwen in het publiek zitten
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:lizlotte schreef op 20 augustus 2014 @ 13:35:

Het hele programma komt onnatuurlijk over. Linda kan gewoon niet interviewen, ze valt de mensen steeds in de reden en de vragen zijn ook niet interessant.Ik vind dat ze het er best goed van af brengt. Ik vind dat er wel interessante vragen bij zitten. Het gesprek met Lies gisteren (leuke vrouw is dat trouwens) was natuurlijk al beladen maar ik vond dat Linda dat wel goed deed.
Alle reacties Link kopieren
Wat een saai mens, die Jet. Ze blíjft serieus, nauwelijks persoonlijk en vaak komt het gesprek weer op politiek. Ik erger me ook aan haar manier van praten en haar gezichtsuitdrukkingen.



Jan is even leuk als altijd Wat is hij toch leuk opgedroogd.
Alle reacties Link kopieren
Nou ben ik niet zo in mijn hum maar wat een saai mens die politicus. En mijn hemel, Linda kan je nou eens je bek houden als iemand aan het praten is?



Vind die zanger (nee niet Jantje) Ruben (?) zo mooi iedere keer zingen, bij alles krijg je kippenvel. Geweldig zeg.



Zong hij het vorige seizoen ook al?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Deze aflevering lijkt wel veel langer dan de vorige twee... Al vind ik het niet echt saai ofzo.



Heet Ruben Hein van z'n voornaam Ruben en achternaam Hein? Of is het z'n voornaam of artiestennaam?

Z'n manier van zingen vind ik niet altijd interessant. Vorig jaar was hij er ook al ja
Alle reacties Link kopieren
quote:mamaonbekend schreef op 20 augustus 2014 @ 22:41:

Wat een saai mens, die Jet. Ze blíjft serieus, nauwelijks persoonlijk en vaak komt het gesprek weer op politiek. Ik erger me ook aan haar manier van praten en haar gezichtsuitdrukkingen.



Jan is even leuk als altijd Wat is hij toch leuk opgedroogd.Helemaal mee eens. Vreselijk type die Jet en ik heb me ook geërgerd aan haar tanden. Erg onaantrekkelijk Saai en irritant vond ik haar. Jan is sympathiek en gelukkig zorgde hij wel voor wat humor. Ruben Hein doet steeds hetzelfde trucje en begint me ook wat te vervelen. Zeg me dat het niet zo is moet je gewoon vanaf blijven en aan Frank zelf overlaten.
Heb 'm afgezet. Wat een vreselijk mens die Jet. En Jan Smit heeft ook al niet veel bijzonders te vertellen.

Morgen leukere gasten hoop ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven