Entertainment alle pijlers

Linda's zomerweek 2014

11-08-2014 10:17 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomerse talkshow waarin Linda de Mol twee interessante en spraakmakende Nederlanders ontvangt voor een trip down memory lane. In een persoonlijke, ongedwongen setting luidt Linda samen met haar gasten de zomer in. Gasten met uiteenlopende achtergronden, van jong tot oud en stuk voor stuk boeiende persoonlijkheden. Maar bovenal allemaal met hun eigen verhaal. De onderwerpen die Linda met haar gasten bespreekt, gaan over allerlei zaken en worden ondersteund met beeldmateriaal en foto´s. Er worden herinneringen aan vroegere zomervakanties opgehaald en er wordt geluisterd naar favoriete zomerhits. Ook gaan ze terug naar de mooiste, meest spraakmakende en belangrijkste momenten uit het leven van de gasten.



Vanaf maandag 18 augustus op rtl4 21:30



Wie kijkt mee?
Geweldige recensie:



http://www.volkskrant.nl/ ... de-net-had-verweten.dhtml
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 augustus 2014 @ 13:49:

[...]





Ja. ja , alsof ze met de neus tussen de schuifdeuren hebben gehangen.



Weet iemand trouwens waarom er uitsluitend vrouwen in het publiek zitten dat noemen ze een leeuwenkop, komt door teveel Botox. Z'on soort bobbel ertussen/ boven.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou totaal niet van de muziek van Jan Smit, maar ik vind het wel een heel normale, leuke vent geworden.

Die Jet had een beugel moeten nemen, kan nog trouwens. Nerd type, tegenovergestelde van Jan. Was ook de bedoeling van het program begreep ik.
Alle reacties Link kopieren
Jan verdient ver boven modaal als puber met zijn muziek en dan nog moet hij van zijn ouders in zijn vrije tijd bij Bart Smit stickers plakken voor 3 euro per uur
Alle reacties Link kopieren
Vreemde ouders denk ik...

'Alles weg, tafellinnen, kandelaars...'



En die jet... Zou ze ook humor in zich hebben? Mijn hemel zeg... Wat een serieuze saaie doos.



En, als jan zegt 'het is m'n zusje he?' Zegt Linda ja dat ken ik..??

Volgens mij vond iedereen dat een rare opmerking...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het niet met jullie eens en heb genoten van het gesprek met Jet Bussemaker. Uniek dat zij als bestuurder zo persoonlijk durft te worden. Indrukwekkend verhaal over haar relatie met haar vader. Dit is een vrouw die authentiek is, mooi is, intelligent en bovendien een rolmodel kan zijn voor veel vrouwen!
Waarom is dat een rare opmerking lemonpie? Ik snapte m wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:lemonpie schreef op 21 augustus 2014 @ 14:03:



En, als jan zegt 'het is m'n zusje he?' Zegt Linda ja dat ken ik..??

Volgens mij vond iedereen dat een rare opmerking...



Wie is iedereen?



Waarschijnlijk herkent Linda haar broer erin, neem ik aan.



Die moeder van Jan is gewoon een rare, om zo je kind te laten werken, ala, maar daarnaast dan ook nog op zaterdag stickeren bij een winkel voor 3 euro per uur is ziek.



Verder is die Jan gewoon een watje, ik had gewoon gezegd, het is mijn relatie en daar heb je je niet mee te bemoeien en waag het niet om er in de media iets over te zeggen.



Vreemde familie.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb zo'n gloeiende hekel aan die Linda de Snol dat ik dat botoxhoofd niet aan kan zien (man nog erger, die wordt spontaan misselijk) dus ik kijk niet (en al zou ik kijken, dan zou ik spontaan wegzappen als Jantje Shit zijn hoofd laat zien en laat stáán zijn bek opentrekt)Zowiezo al die zogenaamde BN-ers, wat een volk is dat ook, ze denken interessant te zijn maar zijn het echt niet. Vooral die verlopen BN-ers die al jaren niks gepresteerd hebben, ga even wieberen zeg en gewoon eens een keer werken.

Ik ben vast de ultieme cultuurbarbaar
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een leuk programma. Ik vond Eva en Lies geweldig, moedige vrouw, Lies. En humor! Alexander Pechtold kon me ook nog wel boeien. Jet Bussemaker, pfff saaaaaaaaai inderdaad! Jan wordt hoe ouder hoe mooier.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik vond Pechtold tot nu toe het boeiendst. Ik had hem heel anders ingeschat.
quote:lemonpie schreef op 21 augustus 2014 @ 14:03:

Vreemde ouders denk ik...

'Alles weg, tafellinnen, kandelaars...'



En die jet... Zou ze ook humor in zich hebben? Mijn hemel zeg... Wat een serieuze saaie doos.



En, als jan zegt 'het is m'n zusje he?' Zegt Linda ja dat ken ik..??

Volgens mij vond iedereen dat een rare opmerking...Iedereen? Nee hoor. Linda is zelf ook een zusje van een beschermende grote broer.
En heel gezond, dat Jantje stickers moest plakken als hij eens een maandje vrij was. Beetje realiteitszin kan geen kwaad op die leeftijd. Zijn leeftijdsgenoten verdienden tenslotte ook geen tonnen met wat liedjes zingen.
Alle reacties Link kopieren
De gasten zijn inderdaad niet heel boeiend.
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Wat heeft die Waldemar ieneminie tandjes.
Alle reacties Link kopieren
Waldemar is wel grappig
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Alle reacties Link kopieren
quote:lizlotte schreef op 21 augustus 2014 @ 22:00:

Waldemar is wel grappig



Hij is wel grappig, ik wist niet dat hij met Sophie was.



Die Patty kan ik niet luchten of zien.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Waldemar is fijn
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Waarom trekt die patty altijd van die rara bekken ?
Alle reacties Link kopieren
En toch vind ik Patty leuk!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Was vroeger wel een mooie vrouw .
Alle reacties Link kopieren
Whhaahahahaha P tty kreeg een likkie in d'r oor van Simon le Bon! Jesus man, daar glee ik op toendertijd. Op Simon he, niet op haar LOL
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 21 augustus 2014 @ 18:04:

Ik heb zo'n gloeiende hekel aan die Linda de Snol dat ik dat botoxhoofd niet aan kan zien (man nog erger, die wordt spontaan misselijk) dus ik kijk niet (en al zou ik kijken, dan zou ik spontaan wegzappen als Jantje Shit zijn hoofd laat zien en laat stáán zijn bek opentrekt)Zowiezo al die zogenaamde BN-ers, wat een volk is dat ook, ze denken interessant te zijn maar zijn het echt niet. Vooral die verlopen BN-ers die al jaren niks gepresteerd hebben, ga even wieberen zeg en gewoon eens een keer werken.

Ik ben vast de ultieme cultuurbarbaar



Ik vind dit soort postings altijd zo raar.

Niet kijken, maat wel een grote bek hebben en veroordelen over mensen die je niet kent.

Zo kortzichtig
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel heel veel respect voor Patty dat ze overal op eigen kracht weer uitkomt. Zoveel dalen die ze heeft gehad.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hij knap?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven