Ik wil zwanger worden praatgroepje |||

25-05-2014 13:16 2983 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, echte frisse topic. Iedereen is welkom om mee te schrijven. Gegevens graag dik gedrukt. Willen de meiden die in de tabel staan met ontbrekende gegevens, die doorgeven? Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds ovulatie nod zwanger Bijzondrh.Rieke 1e 28-10 : spruit 21, p 231e jan 14 24-12-14 Myrna150422, p23 1e sept 13 bloempje 25, p30 1e sep 13 8-1-2015Jasmijn83 31, p 351e maart-april 16-11 Mies8330, p331e dec 13 27-7 Lilapie 28, p30 1ejuli 14 start december Evii21, p25 1e Feb 14 27-7 9-8 Missdanii 22, 28 1e Maart 14 25-59-6 Wiennie 23, 24 1e dec 13 29-10 11-11 Dance 26 1e Februari 14 - - laury89 24, p23 1e mei 14 10-11 2x vrg mk valerie 29, p30 1e juni 14 10-8 Lieffies 29, p30 1e dec 13 27-10 Bankie30 33, p33 1e jan 14 15-8 knuffeltijg 29, p 36 1e sept 14

een dikke knuffel voor lion en boederijgeit



update door: wiennie 2-11
Alle reacties Link kopieren
@jolanda, gefeliciteerd.

@lion, ik geloof de OEPS verhalen wel altijd, maar bedenk me dan ook dat die vrouwen, niet heel verantwoordelijk zij op hun lichaam en de opvoeding....schale troost wellicht?

@ rom en laury, wat frustrerend, geen duidelijke tekenen van zwangerschap...
Alles komt goed
@rom ik duim voor je !



@bankie hier is het de ovulatie waar ik op wacht ;) Toen ik zwanger was merkte ik het echt heel snel ! Helaas door de MK weet ik nu niet wat mn cyclus is

Mn driftbuien van net tegen mn lief en poetsdrang wijzen iig op een aankomende eisprong.. ik ken mezelf donders goed haha
Alle reacties Link kopieren
He, Rom, wat vervelend! Hoe gaat het vandaag?



Laury, goed dat je dat weet, dan kun je ermee aan de slag! Frustrerend als je niet weet hoe je cyclus loopt.



Jolanda, gefeliciteerd!!



Dank voor de steun, ik voel me wel weer wat beter hoor. Ik heb het laten zitten, want ik wilde niet ontzettend onvriendelijk zijn. Ik weet ook best dat zij gewoon recht heeft op een kindje, een zwangerschap en een geweldig gezin, ook als ze er niet lang mee bezig is. Het was de zin 'dommigheid/onhandigheid/een ongelukje kan iedereen toch overkomen' met de knipoog erachter. En nee, ik denk dus niet dat dat kan. Ik heb mijn hele jeugd en studententijd double dutch gevreeen en ik ben nooit zwanger geworden. En nu wil ik het wel en nu lukt het niet! En ik weet wel door de pil heen zwanger worden gebeurt soms, maar dit voelde net als het topic van een andere poster, waarbij het meer de keuze van de vrouw was en de man moest maar volgen ofzo. Ik voelde die vibe hier ook. Maar goed, ik was die dag ook erg moe en verdrietig en boos. Dus het kan ook mijn gevoeligheid zijn geweest. Ik ben meestal heel lief, hoor, dus deze gemene kant ken ik ook niet zo van mezelf



Hier nog 5 dagen tot nod, dus dat is spannend
Alle reacties Link kopieren
Oh, en als ik deze maand op mijn emotionele gesteldheid af kan gaan, zou ik vast zwanger zijn en ben ik waarschijnlijk een echte zwangerosaurus



Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
@lionlily, hoop voor je dat het raak is!!



@rom, ben ook erg benieuwd hoe het gaat vandaag!! duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik wil bij deze ook aangeven te stoppen met meelezen/schrijven. Ik merk het lastig en confronterend te vinden dat hier al zoveel zwangeren zijn (wat natuurlijk fijn is en ik iedereen gun), bovendien worden anderen gerustgesteld met het feit dat ze nog niet zo lang bezig zijn en dat het dan heus wel komt. Ik ben inmiddeld echt een jaar bezig en zit in ronde twaalf, ik vind dat lastig en voel me hiet ook wat alleen in. Ik heb hier ook weinig over gedeeld, maar er is in dit topic niemand die net als mij echt een jaar bezig is o.i.d. Overigens geen verwijt naar jullie (is alleen maar fijn), maar het is wel hoe ik er nu tegenaan kijk.



Ik wens jullie veel geluk en fijne zwangerschappen toe. Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Ha, ferrarigirl, ik begrijp het, hoor maar ik ben nu 17 maanden bezig, dus ik begrijp je angst enzo heel goed . Ik hoop dat je blijft!
Alle reacties Link kopieren
@ferrarigirl ik snap het! Ik wil je t allerbeste wensen en hoop dat je hier toch snel goed nieuws kan komen vertellen!



@lion hoop het voor je!!!



@hier ik heb nog steeds bruinverlies ik ga er van uit dat het niet zo mocht zijn en dat het door gaat zetten, of het nou een vmk is of niet?? Wel balen dat het 2 keer achter elkaar misgegaan is dan.. Ik hou jullie op de hoogte!
Alle reacties Link kopieren
@ ferrarigirl, wat vervelend voor je! ik hoop ook op snel goed nieuws voor je en



@ rom, ook al een naar bericht, werden de streepjes wel donkerder bij het testen of bleven ze heel licht? echt k*t als het 2 keer achter elkaar zou zijn!



@ lion, ik hoop voor je dat het raak is en dat het je hormonen zijn! zou je gegund zijn! Ik vind het trouwens erg leuk dat je weer meeschrijft!
@Rom als je al een licht streepje had en het zet Door dan is het een vmk idd,dan heeft het niet goed kunnen nestelen. Hoop voor je, mn duimen draaien al!
Alle reacties Link kopieren
@Wiennie hopelijk snel goed nieuws meid, sterkte deze drukke periode. Hoop snel een positief bericht van je te lezen



@ferrarigirl het beste meid!



@rom, jeetje wat vervelend meis, heb je ook donker streepje op de test gehad? Getest na je nod?



hier net terug van vakantie, sorry als ik iemand vergeet, heb nog veel bij te lezen
Alle reacties Link kopieren
Testen waren allemaal na NOD nu 8 dagen erna hoop dat het snel doorzet! Blijft bij kleine beetjes.Wel ongeveer zelfde tijd als vorige vmk

Ach ja je verandert er helaas weinig aan!

Dank voor jullie berichtjes!!!
Alle reacties Link kopieren
@rom, wat een nare situatie zeg! Waar staat de afkorting vkm voor?



@laury, gaan jullie er weer helemaal voor? Vond je de cb ovulatietest een aanrader?



@jolanda, gefeliciteerd!



@lion, mooi verwoord keuze van de vrouw die de man moet volgen, dat is precies mijn idee erbij en daarom kan ik ook de verhalen niet geloven dat het allemaal per ongeluk door de pil heen is.



Vandaag eerste werkdag op m'n nieuwe baan. Vind het ook wel raar dat ik net begin en graag zwanger wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Mies welkom terug lekkere vakantie gehad?
@jasmijn ja ik heb hem laten vallen haha dus niet helemaal zeker van of het nu kwam door het vallen of doordat ik mn piek had

de normale cb ovulatietest vorige 2 keer gebruikt en werkte perfect, 2e keer echt op die dagen seks kunnen hebben en was toen raak

We gaan er weer helemaal voor !
Alle reacties Link kopieren
@rom ja super, even weg uit dagelijkse samen genoten!

Balen meid vervelende situatie als het nu weer mis is
Dames, ik heb dankzij mn vroege miskraam geen idee wanneer mn NOD is..! Ik gok op 14 dagen na mn eisprong, dus 1 september..

Als de cyclus is gestart vanaf mn miskraam is het ongv 5 september.. Dus ga er gewoon tussenin zitten haha, 3 september!

Wil iemand dit voor me veranderen?
@Rom: Wat ontzettend k*t, heeft het doorgezet? Of misschien toch niet ... Ik duim voor je.



@Laury: Spannend dat jullie ervoor blijven gaan, ik hoop zo voor je dat het deze ronde raak zal zijn! Ik kan je helaas niet adviseren over die ovulatietesten, weet ik weinig van.



@Mies: Welkom terug, heb je een leuke vakantie gehad? Lekker bijgekomen?



@Jasmijn: Hoe beviel je eerste dag? Lijkt mij ook wel een raar gevoel, maar aan de andere kant: zwanger zijn/bevallen/kinderen krijgen, dat hoort ook bij het leven. Je bent niet van plan ziek te worden, je wil alleen zwanger worden, daar is helemaal niks mis mee, en dat kan ook niemand je kwalijk nemen!



@Ferrarigirl: Jammer dat je niet meer komt schrijven. Ik voel me dan toch deels schuldig, want ja, ik ben zo'n vrouw voor wie het allemaal heel snel is gegaan. Ik gun het hier iedereen om zwanger te worden. Soms twijfel ik of ik mijn enthousiasme wat moet temperen, omdat ik weet dat dit pijnlijk kan zijn voor andere vrouwen die al veel langer bezig zijn dan ik. Aan de andere kant denk ik dat er plek moet zijn voor zowel gevoelens van blijdschap, als ook voor gevoelens van verdriet, woede, misschien wel afgunst. Het is allemaal heel menselijk, denk ik.



Hier nog steeds alles goed. De moeheid is met vlagen echt zwaar, net moest ik een uur terugrijden, na een hele dag in de weer en dat was best even (te) inspannend. Moest mezelf echt bij de les houden op de snelweg om geconcentreerd te blijven. Thuis maar even een paar uur gaan liggen. De misselijkheid is bij vlagen nu ook echt heftig. Maar het helpt wel om even iets kleins te eten. Heb al een paar pakken Melba toast in huis gehaald, voor die misselijke momenten.
20 weken echo gehad. Alles was ok, alleen is zijn linkerniertje ieta verwijd en moet ik met 31 weken terugkomen om te bekijken of het bijgetrokken is. Verloskundige deed er vrij nuchter over maar toch wel naar. Als het bij 31 weken niet ok is dan moet ik antibiotica slikken tot aan de bevalling. En dan moet het weer goedkomen met het niertje in het tweede levensjaar van de baby.
rom. Toch knap dat jij toch altijd zo positief klinkt!
@ferrarigirl. Ik snap het wel. Dit groepje is ook geen "vanaf een bepaalde maand zwanger worden". Er zijn veel nieuwe mensen aangeschoven die snel zwanger raakte. Ik snap je gevoel wel. Dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
@ferrari, ik snap je gevoel heel goed, ik heb het zelf ook, maar hoort wel bij het leven. even sllikken en weer doorgaan

@bloempje, ik snap je bezorgdheid, ben je zo blij om een kindje te krijgen en dan is het niet helemaal zoals je zou willen qua gezondheid. ben benieuwd hoe het afloop.

Vind je het prettig of juist niet dat de verloskundige zo nuchter is?

@hier... eindelijk een beetje goed nieuws.

vanochtend echo gehad en het eitje is groot genoeg, bloed geprikt om te meten of er een eisprong op komst is en anders deze met medicatie creëeren.

Ben nu positief, misschien komt is straks zwanger terug van vakantie......
Alles komt goed
Alle reacties Link kopieren
@bloempje... een vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad met haar zoontje ook met een niertje dat verwijd was... Toen aan antibiotica. .. en allebei kerngezond! !!

Snap je bezorgdheid echt wel
Alle reacties Link kopieren
@bankie dat is zeker goed nieuws!!!

Hoop dat je snel nog meer positief nieuws hebt!



@hier het zet nu door, weer pech hebben dus!

Pijn is wel meer dan vorige keer helaas zo werken hopen dat het te onderdrukken is met paracetamol

Weet nog even niet of we gelijk weer doorgaan...

Manlief denkt dat het komt doordat we na de vorige mk weer gelijk doorgegaan zijn krijg m niet echt overtuigd van dat het niet zo is :s
Alle reacties Link kopieren
@bloempje snap dat je ff bezorgd bent, hoop dat de volgende echo alles oke is!



@valerie Ahh ook al weet je dat het erbij hoort fijn is anders!



@jasmijn ja lijkt me ook raar! Ik ben ook aant solliciteren voel me daar ook niet helemaal lekker bij, wel positieve eerste dag gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven