Mijn partner wil alleen maar meer!

19-08-2014 16:33 29 berichten
Na lang te hebben meegelezen word het tijd dat ik hier mijn verhaal ga neerzetten.



In het verleden hebben mijn partner en ik een extra man bij in bed gehad. Op het moment van de daad hebben we ontzettend genoten, maar de tijd erna was verschrikkelijk! Ik wilde het helemaal niet meer en snap helemaal niet waarom ik het in godsnaam gedaan had! Dit heb ik ook uitgesproken naar mijn partner en hij begreep het! Dat dacht ik maar helaas!

Onlangs heb ik weer ontdekt dat hij stiekem via kik contact heeft en zichzelf loopt op te geilen en zijn fantasieën weer naar boven brengt! Ik kon het merken onder de lakens als er weer een opmerking voorbij kwam en nu nog 1 in je mondje.



Ik ben er eindelijk weer een beetje overheen en weer de oude in bed, ik snap het gewoon nier ik dacht dat hij niks tekort kwam maar nu denk ik er toch anders over!



Ik ben zo bang dat ik er mij straks door zijn gezeur weer aantoe geef en dat ik weer met mezelf in de knoop kom!
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 21 augustus 2014 @ 08:53:

Lieve Leut,

Tijdens je zwangerschap, dat was geen goed idee. Jij hebt er duidelijk schaamte, trauma en weerwil aan overgehouden.



...



Maar uit je berichten straalt warmte en liefde, dus dat komt wel goed met jullie!

wow

Jij bent echt knap, jij kan een trauma detecteren

EN

Liefde en warmte voelen uit 1 berichtje
Ja, Lilalinda. En ik kan ook uit een berichtje halen of iemand negatief tegenover goed bedoelende mensen staat.Of kun jij niet zien dat mijn bericht goed bedoeld is? Empathisch is de één wat sterker dan de ander, geeft verder niets hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 21 augustus 2014 @ 09:08:

Ja, Lilalinda. En ik kan ook uit een berichtje halen of iemand negatief tegenover goed bedoelende mensen staat.Of kun jij niet zien dat mijn bericht goed bedoeld is? Empathisch is de één wat sterker dan de ander, geeft verder niets hoor.ik snap, dat het goed Bedoeld is, maar je gaat toch niet een totaal onbekende een trauma aanpraten?
quote:smalltalkxpert schreef op donderdag 21 augustus 2014 08:53 Lieve Leut,

Tijdens je zwangerschap, dat was geen goed idee. Jij hebt er duidelijk schaamte, trauma en weerwil aan overgehouden.

Maar jullie kunnen elkaar halverwege tegemoet komen, door wat minder ver te gaan en toch fantasie en verlangens wat ruimte te geven? Jouw man heeft waarschijnlijk het "virus" te pakken dat heel veel mannen hebben, zoek het maar eens op en je zult versteld staan. "Wifesharing" en varianten. Maar uit je berichten straalt warmte en liefde, dus dat komt wel goed met jullie!



Dank je voor dit bericht, je hebt het precies beschreven hoe ik mij voel! En natuurlijk ben ik ook fout geweest tijdens de zwangerschap en ja mijn libido was echt te hoog!



Maar we werken er nu hard aan, en doen het ook rustig aan.



Wat hij heeft gedaan is mijn vertrouwen omlaag gehaald en daar heb ik het heel moeilijk mee. En ik hou echt van hem en ik wil hem ook niet kwijt dus we vechten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven