Zoon uit logeren, ik wil weg, man wil rustig thuis blijven.

21-08-2014 10:11 37 berichten
Morgenavond gaat onze zoon van vijf logeren bij een vriendinnetje. Zodra de afspraak was gemaakt, stoof ik naar mijn tablet en ging op nachtjeweg zitten gluren.

Dan word ik al helemaal enthousiast bij het idee: hotelletje, ontbijtje, leuke stad.

In mijn mans hoofd komt het niet eens op. Hij denkt aan een rustige avond/ochtend thuis. Alleen associeer ik dat niet met romantiek, ik heb me al helemaal verheugd op dat hotel, maar het is alleen leuk als je er samen zin in hebt.

Wil ik teveel? Merk dat ik nu naar man toe in de mokmodus blijf zitten en dat is ook niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier thuis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Schabolleke schreef op 21 augustus 2014 @ 10:15:

Met een vriendin gaan kan natuurlijk ook als man wel thuis is, dus dat zou ik bewaren voor een andere keer. Voor nu: lekker samen uit eten gaan in je eigen stad, en dan morgen in je eigen bed uitslapen en uitgebreid ontbijten. Allebei blij.
Wij zijn een paar keer naar een hotel vlakbij geweest, toch weg en in de buurt als er een dochter opgehaald moet worden. Maar thuis kan je het ook heel gezellig maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind in mijn eentje naar de spa ook heerlijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Schabolleke schreef op donderdag 21 augustus 2014 10:15 Met een vriendin gaan kan natuurlijk ook als man wel thuis is, dus dat zou ik bewaren voor een andere keer. Voor nu: lekker samen uit eten gaan in je eigen stad, en dan morgen in je eigen bed uitslapen en uitgebreid ontbijten. Allebei blij.Nou, dit dus. Je mag je ook wel een beetje in hem verplaatsen, hoor.
quote:lisaviva schreef op donderdag 21 augustus 2014 10:41 Nou, heeft dit topic toch weer geholpen, 'zet mokmodus uit', het is inderdaad wel erg kort, 1 nachtje, was ook mans argument. Een hoop gesjees en tijdig op het ontbijt moeten verschijnen in het hotel.



Vind het ook prettig dat we dichtbij zoon blijven, mocht hij heimwee krijgen.

Dus, bij nader inzien kan het thuis toch ook wel heel romantisch zijn.

Thanx! Nou, precies!! Kook wat extra uitgebreid, wijntje erbij, maak er een gezellige avond/nacht van!
Voor 1 nachtje zou ik ook niet weg willen, sterker een weekend weg vind ik ook te kort.
Hoezo? Vriend en ik gaan a.s. zaterdag een nachtje naar Duitsland (met dochter), niks te kort aan vind ik. Je hebt dan twee dagen om wat leuks te doen, minus twee uur rijden.



Ik doe het regelmatig zo, voelt als mini-vakantie.
Ik vind het altijd zoveel moeite om maar zo kort weg te gaan. Mij maak je niet blij met een weekendje weg dan blijf ik liever thuis. Maar dat komt ook omdat ik best wel een meut ben daarin, ik wil het huis perfect op orde achter laten, ik moet mijn hond weg brengen, ik moet iemand vinden die voor de parkietjes wilt zorgen of ze even een paar dagen in huis neemt en dan ben ik weg en dan zit ik de hele tijd te twijfelen of ik het gas wel heb uitgedraaid.
En ik heb nog deels zorg over mijn moeder en ik ben als de dood dat er iets gebeurd als ik er niet ben. Vakantie zit er voor mij sowieso niet in maar zou het wel mogelijk zijn dan wil ik wel minimaal een midweek weg.
Begrijpelijk, wat je aangeeft als redenen.



Wij hebben zelf een poes, die kan ik gerust een nacht alleen laten met genoeg voer en water. Verder hoeft er qua kleding/toiletspullen niet veel mee. Ik vind een nachtje weg juist wel makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Blijf lekker thuis en boek een hotelletje voor over een tijdje, dan hebben jullie allebei wat jullie willen. Zoonlief kan vast nog wel een keer ergens logeren. Of wil je man helemaal nooit weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven