Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!







Veel plezier weer!



Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
[quote]Splinter_ schreef op 19 augustus 2014 @ 21:11:

Dat wilde ik komen vragen Fant, hoe het ook alweer zat met de koop-mogelijkheden. Februari is al lekker dichtbij, dat zou echt heel fijn zijn als je dan klaar bent met die maffe landladies.

/quote]



Omdat de land"lady" schreeuwend en krijsend weg liep dreigend dat ze ons naar court wil slepen. Van onze vorige ervaring hebben we geleerd dat het beter is om zelf aan te klagen ipv aangeklaagd worden. De pliesie agent raadde het ook aan. We hopen hiermee onder het huurcontract uit te kunnen want dit is gewoon vreselijk eng om zo te huren.
Optimist tot in de kist!
Fant, ik hoop echt dat jullie volgend jaar een huis kunnen gaan kopen en dit gezeur achter je kan laten. Je hoeft mij niks te vertellen over slechte verhuurders, ik heb nu al buikpijn over de afhandeling hier en ik weet nu al zeker dat ik de 1000 euro borg never ever terug zie
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 19 augustus 2014 @ 20:02:

Plous, ik zal even gaan denken, maar Indische Cake is altijd welkom en dochter had NL snoep gehad van vriendin en vond dat veeeeeel lekkerder dan de Can. versie

Maar het is al leuk genoeg dat je komt en veel plezier bij de Efteling. Oh trouwens zou jij kunnen/willen rijden in onze auto? Ik mag niet meer rijden en OV hier is ook lastig.







Indische cake en snoepies dus. Wat voor snoepies wordt dochter blij van? Ga ik wel even scheppen

Ik kan ook pepernoten/suikerbeesies e.d. meenemen denk ik. Ligt dan ook in de schappen hier

En autorijden is geen probleem. Ik had al uitgezocht dat dit kan met mijn NL-Rijbewijs en dat gullie ook rechts rijden en het verkeer bijzonder rustig is. Dus dat gaat wel lukken.

Ik heb ook al een credit-card aangevraagd en oplaadsnoertjes en stekkertjes enzoenzo. De boeking van mijn eerste kamer is definitief. Moet nog even uitvogelen waar de greyhound vandaan rijdt vanaf Vancouver en een dag uitzoeken en dan online boeken, want dat scheelt weer $20. En en en en en verder is alles wel geregeld denk ik. Zelf Schiphol haal/brengservice is al geregeld. Ook fijn.



Maakt het jou uit wat voor dag ik kom Fant? Ik zit nu aan 29 of 30 sept. te denken. Maar das op maandag of dinsdag. Dan heb ik denk ik geen jetleg meer en ben ik wel redelijk klaar met Vancouver.



Ik ga zo even op de rest reageren hoor
Leuk al die vakantievoorpret
quote:Pilou schreef op 20 augustus 2014 @ 09:10:

[...]Ik kan ook pepernoten/suikerbeesies e.d. meenemen denk ik. Ligt dan ook in de schappen hier

Nu al......
Ja maar, het is wel al augustus, he?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lekkage in de keuken. Alles is nat. De boiler lekt. En er is ergens nog een lek en die kan ik niet vinden. Zo niet leuk dit.
Balen, Dee en dan ook nog eens 2 keer
Balen D.

Het kan nu ook gewoon komen door die slagregens hé.

Hoef je niet eens een lek voor te hebben, door de wind kan dat dan net onder je dak komen enzo.
+1
Alle reacties Link kopieren
Ik denk het niet. De hele vloer onder het zeil was nat. Zelfs de drempel naar de woonkamer al. Het kastje waar de boiler in staat was ook helemaal nat. Zelfs de deur!

Ik moest alles uit de keuken halen, zeil verwijderen, dweilen en keukenkastje leeg halen. Man, wat kom je dan een smerigheid tegen



Ik heb nu overal handdoeken liggen. Een voordeel is wel dat ik nu de hele keuken goed kan schoonmaken. Is nodig ook
Alle reacties Link kopieren
De muren zijn nog droog dus.
Getver, wat waardeloos Dee. Weet je al waar het vandaan komt? Die enorme hoosbuien zouden goed kunnen hoor, wat Bieb zegt.



Fant, ik vind het maar een gedoe hoor, met die aanklaagcultuur. Kost zoveel energie. Maar als het moet, dan moet het blijkbaar. Hoop wel dat het sneller en beter gaat dan vorige keer!



Hm, straks maar weer eens verder zoeken naar mobiele telefonie.
Alle reacties Link kopieren
Het was de kraan. Die was stuk. Nu na veel gedoe en gevloek van K is het met een nieuwe kraan opgelost.

We hebben nu een heel schone keuken.



Het is niet helemaal mijn dag. Erg vroeg wakker, lekkage en ook nog een pruttelbuik waardoor ik om de tien minuten naar de wc kan rennen....
Alle reacties Link kopieren
Ja 't is een gedoe, als we maar eenmaal klaar zijn met huren dan ben ik allang blij. Maar we moeten het nu doen met de spelregels vd cultuur. We zijn vanmiddag naar de rechtbank geweest voor juridisch advies en dat hielp een heleboel. We gaan dit keer niet meer naar de huurcommissie maar gelijk naar de rechtbank. Dat heeft ons de vorige keer de kop gekost, wij waren toen naar de commissie en de landlord ging naar de rechtbank en blijkbaar neemt de rechtbank voorrang op de commissie. Nu weten we dat en zullen we die fout niet weer maken.



Dee, wat een ellende met lekkage, gelukkig is het opgelost. Is de andere lekkage ook opgelost, waardeloos zo'n rommelbuik hoop dat het morgen een betere dag wordt. Hier plenst het ook vandaag, hopelijk wordt het snel beter want we willen dit weekend kamperen.



Slof, hoe is het met het autoblik? En de UK plannen? Spannend jaar zal dit zijn voor jou!!! Maar vooral leuk! En een extra Tettervakantieland



Plous, ik zal het haar zo eens vragen wbt de snoep. Allerlei maar geen drop, zegt ze, de zoetekauw! Ik heb nog geen idee verder, oh ja mutisme bladen mag oud zijn maakt niks uit, gewoon leuk om NL's te lezen, ik durf het niet hardop te zeggen maar 't begint met een L of een M (geen roddelbladen), vind ik ook leuk, schaam, schaam. Hoop dat ik me nog kan komen vertonen morgen en een leuke NL vriendin voor zoon 1 zolang ze hem maar niet mee terugneemt naar NL



Hoe is het eigenlijk met Tonks, Bor en Its en de anderen?
Optimist tot in de kist!
De L of M?? Met kabeltruibreipatroon? OMG!!!!!

Die vriendin wordt lastig denk ik... Hoe oud is zoon 1? Kijk ik even in de kast zo, of er nog wat ligt.



Dee, fijn van schone keuken en dat de lekkage snel opgelost was. Balen dat het zo moet op zo een dag. Hoe lang heb je nog vakantie?



Ik ga zo wederom klussen... met mijn ouders. Echt totaal geen zin in maar mijn ouders hebben dit in hun hoofd en blijkbaar heb ik er niks over te zeggen ofzo. Nouja... Moet maar. Het is redelijk mooi weer dus er kunnen wat dingen gekwast worden. Draaiende delen.

En ik geloof dat mijn pa laminaat in de gangkast wil leggen want dat heb ik nodig... ofzo....
http://www.veromoda.nl/ve ... BlackIris&forceScope=



of



http://www.veromoda.nl/ve ... restNight&forceScope=



De bovenste is wat minder michelin-achtig maar daardoor ook minder warm denk ik. Een hele dikke winterjas heb ik wel maar voor najaar/zeikwinter heb ik niet echt een jas.

Welke vinden jullie het mooist?
Het is de bovenste geworden in de kleuren van de onderste. Die was namelijk ook nog eens afgeprijsd
Alle reacties Link kopieren
Mooie deal Pilou. Ik vond beide jassen mooi. Ik had de onderste gedaan, gewoon omdat die warmer is.



Keuken is nog steeds droog! Buik is nog niet over helaas. Ik mag volgende week woensdag weer aan het werk.
Alle reacties Link kopieren
Helaas, de lekkage is toch niet voorbij... Nu is het dus wel de boiler.
quote:Pilou schreef op 21 augustus 2014 @ 07:54:

De L of M?? Met kabeltruibreipatroon? OMG!!!!!



Stop die maar heel diep onderin je koffer, Plou! En NIET in je handbagage! Jee zeg, stel je voor dat die gecontroleerd wordt en ze halen die dingen naar boven. Dat wil je niet meemaken!



Succes met klussen. Het is inderdaad best aardig weer vandaag! Heb net buiten op het balkon koffie gedronken zelfs, het moet niet gekker worden.

Heb je die jas al voor Canada?



Lekker dan weer, Dee. Is het een oude boiler?
Alle reacties Link kopieren
Boiler is idd al oud. Jaar of 15 geloof ik dat K zei. Ben bang dat we een nieuwe moeten....



Lekker hoor, dat je op het balkon heb kunnen zitten met je koffie.



Ik ga zo met de kleine even naar de Wibra. Even wat speelgoed uitzoeken waar ze in kan bijten en achteraan kan rennen. Speelmodus duurt bij haar nogal lang....
Met de kleine? Heb je een kind?

Balen van de boiler



De jas heb ik al voor volgend weekend
Alle reacties Link kopieren
Dochter wel.



Lekker snel van die jas.



Ben net op tijd binnen zie ik. Het plenst hier nu weer.
Volgend weekend? Ga je skieen?



Hier is net ook een bak regen uit de lucht gekomen. Aan de voorkant van het gebouw zag ik hele dreigende wolken aankomen, terwijl het achter nog lekker zonnig was.

Het mooie van al die regen vind ik trouwens wel dat het buiten zo enorm weelderig groen is overal. Echt prachtig! Maar toch mag het volgende week best weer een beetje warmen worden. En in september ook graag.



Fantje, logisch hoor, dat je met de cultuur mee moet. Het zou voor mij alleen geen leuk stuk van de cultuur zijn, zo zonde van hoe je met elkaar om kunt gaan. Maargoed, hopelijk komen jullie er snel uit en kun je lekker gaan kopen. dat zou echt heerlijk zijn, je eigen stek! En dan wel een paar jaar blijven zitten hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven