routine en beperkt aantal standjes

20-08-2014 13:19 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alweer ruim een jaar een relatie met een superlieve en leuke man. We hebben heel regelmatig sex en hij neemt ook echt de tijd om mij klaar te laten komen, terwijl dat niet zo makkelijk gaat bij mij..



Ik geniet dus van hem en hij van mij, maar we hebben een beperkt repertoire, waardoor ik bang ben dat we in een sleur komen/zitten..



Mijn probleem is dat ik best wel een stijve hark ben en daarom heel veel standjes gewoon niet zo comfortabel zijn. Dat merkt hij ook en doet die dan ook niet meer.. Maar, dat betekend dat er niet zoveel overblijft. Ik doe al een aantal jaar aan yoga, maar veel flexibeler ben ik er niet van geworden..



Op dit moment doen we voornamelijk missionaris, doggystyle en veel orale sex. Maar ik wil meer en ook leading kunnen zijn op dat gebied, maar als vrouw bovenop is voor mij niet relaxed, omdat ik korte bovenbeenspieren heb en dan niet lekker zit..



Iemand tips voor wat nieuwe variaties?
Neem zelf gewoon het initiatief voor nieuwe standjes. Of praat erover. Simpel.
Comfortabele stoel. Hij zitten jij erboven op zitten?
.Lepeltje lepeltje.

Schildpadje (doggy maar dan jij plat op je buik, kussen onder je onderbuik.

.Jij op je rug, hij op zijn zij als een kruis (met jou), jouw knieën over zijn heupen. (lastig uitleggen, gewoon proberen) Je voeten rusten dan tegen zijn rug en billen, je kan hem een beetje sturen.

.Jij op je rug, hij op zijn knieën ervoor terwijl hij je benen in alle vormen vouwt zover als jouw niet-yoga-lijf zich daarvoor leent. Evt kussen onder je kont.



Enz

Enz

Enz.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties roos en fleur! Die schildpad doe ik al ( wist niet dat die zo heette ) dat kruis ga ik eens proberen, als ik m snap..

Die van de stoel vind ik ook een goeie, alleen heb ik stoelen met armleuningen die zich daar niet voor lenen.. Misschien toch maar eens nieuwe stoelen overwegen