Verdrietig over vriend zijn voorkeur en dat ik dat niet ben

24-07-2014 15:20 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is surinaams en houd van dikke billen. Ik ben heel dun en heb normale billen. Ik wist het vanaf het begin al dat hij daar van hield maar dacht dat liefde sterker was, hij is mijn eerste vriendje.



Nu ben ik voor 2 weken bij hem thuis omdat zijn moeder en zusje naar suriname zijn. We wonen een soort van samen tijdelijk.



Gisteren zijn we gaan zwemmen met vrienden en de hele tijd ging het over dikke billen van vrouwen. Vooral donkere vrouwen. Zijn vriend zei zelfs je bent spang maar je bent echt plat achter waarop mijn vriend met hem bokste. Ik ben boos weggegaan en hij is uren later pas gekomen en uitgepraat toch zit het me niet lekker. Ook op facebook liked hij big booty pagina en plaats dan onder alles sow lekker zeg, die mag op mijn gezicht zitten ect. Ook heeft hij surinaamse vrouwen in zijn lijst die allemaal profielfotos van voornamelijk hun kont hebben en elke dag een andere waar hij weer op moet reageren. Zelfs zijn moeder zei tegen mij jij hebt echt geen kont. Het is alsof billen heel belangerijk zijn in hun wereld, als zelfs de moeder van je vriend je aanspreekt.Zijn moeder en zusje hebben ook enorme billen maar goed dat is dan fam.



Hoe kan ik me hier minder aan storen en betekend dit dat mijn vriend me uiteindelijk gaat verlaten voor iemand met een enorme kont?
I'm Doing Me
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 17:46:

Hij kan tog een buitenvrouw nemen met dikke billen.
Ik weet wel dat er in de Surinaamse en Antilliaanse cultuur iets openlijker en luchtiger over billen wordt gesproken dan in Nederland. Zelfs als het over haar bloedeigen zoon met een platte kont gaat zegt een Antilliaanse moeder bijvoorbeeld als grap 'ik heb hem vroeger teveel pak slag gegeven op zijn billen, hahahaha'. Zonder dat daar verder een grote negatieve connotatie aan wordt gegeven.



Het vriendje van TO zal het niet echt beledigend bedoeld hebben, meer als pesterijtje. In een multiculturele relatie zul je wel vaker tegen dit soort dingetjes aanlopen. Hij zal weet ik hoeveel opmerkingen over de grootte van zijn geslacht, zijn cultuur, zijn 'soort' te verwerken krijgen.
Abcdefg
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juli 2014 @ 18:19:

Jij bent blank?

Waarom zoekt je vriend geen Surinaamse meid?



Ik zie vaak donkere jongens met blanke meisjes, blijkbaar is dat interessanter?Je weet toch wat ze zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 24 juli 2014 @ 16:28:

Ja dat van die boks en opmerking van vriend heeft me meeste pijn gedaan. Maar daar heeft hij ook sorry voor gezegd (...).



Hij is ook heel vaak jaloers op aandacht wat ik krijg met uitgaan enzo dus ik kan hem makkelijk jaloers maken als ik wil maar wat heb ik daar aan., Of zeggen dat zijn penis klein is? Dat is niet eens zo en daar schiet ik niks mee op.



Ik wil eigenlijk van mannen weten of zoiets heel belangrijk is een voorkeur voor een dikke kont en als je een vriendin heb zonder of je daar uiteindelijk op afknapt als nieuwigheid af is?



heel goed van je dat je niet in de tegenaanval gaat door over kleine piemels te beginnen. je hebt nu op een nette manier je grenzen aangegeven door weg te gaan etc.



pas wel op dat dit niet een onzekere jongen is (jaloers enzo) die jou klein/onzeker probeert te maken door gemene opmerkingen over je billen bv te maken.



wat zijn trouwens de laatste 5-10 leuke dingen die ie voor je deed? of wat jullie samen hebben meegemaakt? een keer een incident, tja er gaat altijd wel wat mis maar er moet wel veel leuks tegenover staan.



en het gaat altijd om wat JIJ van hem vindt, of wat JIJ van andere mannen vindt. hun mening over jou is daar altijd aan ondergeschikt. Jij bent het allerbelangrijkste
quote:dubbeltje4 schreef op 24 juli 2014 @ 18:22:

[...]



Je weet toch wat ze zeggen.Dat het vaak domme meisjes zijn :p
Alle reacties Link kopieren
Sorry TO maar ik kan het even niet laten. Mijn man maakt vaak een opmerking in de zin van ' goh wat is je kont dik in deze rok'. Dan liggen we beiden in een deuk want ik ben model plank.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juli 2014 @ 18:51:

[...]





Dat het vaak domme meisjes zijn :pNee, 0 punten!
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juli 2014 @ 18:19:

Jij bent blank?

Waarom zoekt je vriend geen Surinaamse meid?



Ik zie vaak donkere jongens met blanke meisjes, blijkbaar is dat interessanter?Excuses voor deze discriminerende opmerking.Sarcastisch: blanke vrouwen hebben soms geld en zijn daarom interresant. Daarnaast kun je beter shinen met een spijkerbed aan je zijde en neem je een luchtbed als' voor d'r bijtje'.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Zon ex heb ik ook, constant aangeven hoe mooi bepaalde vrouwen wel niet zijn. Toen ik het zat was heb gezegd dat als hij beter kan krijgen, hij de deur wist te vinden en of hij hij em achter zich dicht wilde trekken. Aangezien hij wist dat ik dit meende,was het genoeg om 1 keer te zeggen. Hij heeft het nooit meer gedaan daarna
Alle reacties Link kopieren
Bij echte liefde, val je op een persoon als geheel en niet op een kont, tieten, krullebol of een ander vergankelijk kenmerk.
Love is the meaning of life
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 19:20:

[...]





Excuses voor deze discriminerende opmerking.Sarcastisch: blanke vrouwen hebben soms geld en zijn daarom interresant. Daarnaast kun je beter shinen met een spijkerbed aan je zijde en neem je een luchtbed als' voor d'r bijtje'.Sarcastisch of niet: het slaat nergens op en het is ook niet grappig.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan to eens eerlijk aan haar vriend vragen waarom hij voor haar heeft gekozen ipv een leuke dame met dikke billen?



Er zijn wel degelijk heren in die en andere kringen die graag en sugarmama hebben. Al kan ik mij niet voorstellen dat TO met 19 en de uitdrukkingsvermogen van iemand van 13 er één is.



Niet alle mannen zoeken een sugarmama maar sommige wel. En het komt ook best wel een voor dat men thuis een vaste slanke partner voor de buitenwereld hebben en een wat zwaardere vrouw voor d'r bij, maar goed ook dat geldt voor sommige en niet voor iedereen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik had jullie eerlijk gezegd wel jonger geschat dan 19, ook door hoe je vriend praat/reageert. En wat iemand al eerder zei; als jij dat bent op je profielfoto (weet niet precies hoe dat hier genoemd word), dan ben je een hele knappe jonge vrouw!

En ook al zou je dat niet zijn, je vriend moet je dat speciale gevoel wel geven. En ook al is er iets aan je lichaam wat hij nog mooier had gevonden als dat een beetje dikker/dunner wat dan ook was, dan kan hij daar héél anders mee omgaan, zeker als een 'vriend'een domme opmerking geeft over zijn vriendin's figuur.

Die vriend had van mij trouwens wel gelijk een opmerking terug gehad.
quote:dubbeltje4 schreef op 24 juli 2014 @ 19:08:

[...]



Nee, 0 punten!Meisje van topic in ieder geval wel.
Alle reacties Link kopieren
Belangrijkste is dat een jou accepteert zoals je bent. Dik, dun, lelijk , mooi maakt niet uit. Zoals hij zich gedraagt ga je het niet lang uithouden!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lovesray schreef op 24 juli 2014 @ 15:20:



Hoe kan ik me hier minder aan storen en betekend dit dat mijn vriend me uiteindelijk gaat verlaten voor iemand met een enorme kont?Mocht hij je niet verlaten, dan zal hij zeker vreemd gaan met iemand die een enorme kont heeft. Zonder racistisch over te komen, maar dat soort volk houdt het niet bij één vrouw, ze hebben altijd een reserve vrouw, zoals ze altijd noemen, één voor binnen en één voor buiten.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Hopelijk heb je meer hersens dan billen en maak je dat je wegkomt. Wat een zielig figuur.
Alle reacties Link kopieren
quote:depressief schreef op 21 augustus 2014 @ 17:15:

[...]





Mocht hij je niet verlaten, dan zal hij zeker vreemd gaan met iemand die een enorme kont heeft. Zonder racistisch over te komen, maar dat soort volk houdt het niet bij één vrouw, ze hebben altijd een reserve vrouw, zoals ze altijd noemen, één voor binnen en één voor buiten.

Wauw, val van mijn stoel van het racisme hier.

Maar goed dat je het niet discriminerend bedoeld.



Dat soort volk
quote:viva-amber schreef op 24 juli 2014 @ 19:20:

[...]





Excuses voor deze discriminerende opmerking.Sarcastisch: blanke vrouwen hebben soms geld en zijn daarom interresant. Daarnaast kun je beter shinen met een spijkerbed aan je zijde en neem je een luchtbed als' voor d'r bijtje'.Wat kan jij toch op een nare manier uit de hoek komen.
quote:dubbeltje4 schreef op 24 juli 2014 @ 19:08:

[...]



Nee, 0 punten!Het zijn vaak (Nee niet altijd.!) blondjes en die mannen schijnen enorme piemels te hebben..
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 24 juli 2014 @ 18:19:

AbcdefgLafjes...
Alle reacties Link kopieren
quote:depressief schreef op 21 augustus 2014 @ 17:15:

[...]





Mocht hij je niet verlaten, dan zal hij zeker vreemd gaan met iemand die een enorme kont heeft. Zonder racistisch over te komen, maar dat soort volk houdt het niet bij één vrouw, ze hebben altijd een reserve vrouw, zoals ze altijd noemen, één voor binnen en één voor buiten.Volgens mij heb je per ongeluk de verkeerde woorden achter elkaar gezet. Dit is de versie met racistisch overkomen.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 21 augustus 2014 @ 18:13:

[...]



Volgens mij heb je per ongeluk de verkeerde woorden achter elkaar gezet. Dit is de versie met racistisch overkomen.Exact.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:depressief schreef op 21 augustus 2014 @ 17:15:

[...]





Mocht hij je niet verlaten, dan zal hij zeker vreemd gaan met iemand die een enorme kont heeft. Zonder racistisch over te komen, maar dat soort volk houdt het niet bij één vrouw, ze hebben altijd een reserve vrouw, zoals ze altijd noemen, één voor binnen en één voor buiten.



Wat fijn dat jij er zoveel verstand van hebt. En dan alsnog noemen ze het geen 'reservevrouw' , als het toevallig wel eens voorkomt, net zoals bij andere volkeren.

Volgensmij hoor jij bij het domme volk, als we toch aan het indelen zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven