Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz

28-03-2013 07:48 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Roddel hier mee over de liefdeslevens van bekende en minder bekende mensen.
maleficent wijzigde dit bericht op 17-03-2014 10:45
Reden: *smiley heeft een storing, weggehaald*
% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Blusher schreef op 20 augustus 2014 @ 20:34:

Ik snap echt niet wat die griet in hem ziet.



Ze heeft randjes.
quote:Pretzel66 schreef op 21 augustus 2014 @ 16:06:

[...]





Nee Lourdes is 18 Lola is dat adoptiekindje toch ?Lourdes wordt Lola genoemd. Adoptiekindje is Mercy en dan heeft ze nog Rocco van Guy Ritchie. Die kan ook wel zelf naar school inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 augustus 2014 @ 16:36:

[...]





12 jaar verschil, poehee.Jij vindt Giel Beelen geen randjes hebben..?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 augustus 2014 @ 16:37:

[...]





Ze heeft randjes.



Het kind lijkt wel een wortel met ogen.

Pancake of teveel spraytan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 16:11:

[...]





Ik zal niet gauw iets zeggen van een leeftijdsverschil van 12 jaar, maar dit is de tweede relatie met zoveel leeftijdsverschil. Met zijn vorige vriendin kwamen ze samen toen hij 32 was, en zij 18. Dat vind ik toch, eh, opvallend.Hoezo is dat opvallend? Ik vind Giel een broekie, dus niet zo raar dat hij op jongere vrouwen valt en dat zij op hem vallen. En 12 jaar verschil vind ik nog wel normaal.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 21 augustus 2014 @ 16:49:

[...]





Hoezo is dat opvallend? Ik vind Giel een broekie, dus niet zo raar dat hij op jongere vrouwen valt en dat zij op hem vallen. En 12 jaar verschil vind ik nog wel normaal.Oke oke, ik ben alleen in mn Giel-allergie
quote:Pretzel66 schreef op 21 augustus 2014 @ 16:06:

[...]





Nee Lourdes is 18 Lola is dat adoptiekindje toch ?Mercy en David.
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 16:42:

[...]





Jij vindt Giel Beelen geen randjes hebben..?Niet om nou zo uit mijn stekker te gaan om een leeftijdsverschil van 12 jaar op de leeftijden die die twee nu hebben
quote:Maleficent schreef op 21 augustus 2014 @ 16:47:

[...]





Het kind lijkt wel een wortel met ogen.

Pancake of teveel spraytan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 augustus 2014 @ 17:08:

[...]





Niet om nou zo uit mijn stekker te gaan om een leeftijdsverschil van 12 jaar op de leeftijden die die twee nu hebben Ha ik zit hier heerlijk rustig op de bank hoor!
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 17:09:

[...]





Ha ik zit hier heerlijk rustig op de bank hoor! Maar wel met vlekken in je nek door je Giel-allergie?
Alle reacties Link kopieren
Giel is leuk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 augustus 2014 @ 17:14:

[...]





Maar wel met vlekken in je nek door je Giel-allergie? Ja joh, ik heb straks ook randjes als Giel straks weer een nieuwe relatie krijgt, ik trek dit niet!
Alle reacties Link kopieren
Vertegenwoordiger van Tom Hanks heeft gezegd dat alle roddels rondom een breuk afgelopen zomer onwaar zijn



Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 20 augustus 2014 @ 16:21:

Timor Steffens (26) heeft eindelijk bevestigd dat hij en Madonna (56) wel degelijk meer dan vrienden zijn.

"Het leeftijdsverschil tussen ons is groot, maar daar merk ik niets van. Ik heb altijd oudere vriendinnen gehad. Dat vind ik fijn, want ik leer daar veel van", zegt de danser openhartig in The Mirror.

Timor zegt ook dat hij graag een gezin wil stichten. "Ik droom ervan om vader te worden. Mijn uiteindelijk doel is een eigen gezin hebben. Die gedachte spookt altijd door mijn hoofd."

Al sinds januari van dit jaar wordt gefluisterd over een romance tussen Timor en Madonna. De twee werden op een oudejaarsfeestje voor het eerst samen gezien. Niet lang daarna werden de zangeres en de danser zoenend gespot in een restaurant in Rotterdam, waar Timor is opgegroeid.Ik vond hem vroeger zo sexy.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 16:54:

[...]





Oke oke, ik ben alleen in mn Giel-allergie Noooooo way! Ik vind hem echt verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 21 augustus 2014 @ 19:16:

[...]





Noooooo way! Ik vind hem echt verschrikkelijk.Ik ook als ik hem op tv zie zap ik weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Giel ook een griezel!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Wendy en Camiel ook uit elkaar
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 16:11:

[...]





Ik zal niet gauw iets zeggen van een leeftijdsverschil van 12 jaar, maar dit is de tweede relatie met zoveel leeftijdsverschil. Met zijn vorige vriendin kwamen ze samen toen hij 32 was, en zij 18. Dat vind ik toch, eh, opvallend.



Ja en? Het gaat nu om zijn nieuwe vriendin en die is gewoon volwassen lijkt me, aangezien ze 25 is. Hij is 37. Vind ik nou niet zo hééél schokkend.



Giel is niet knap maar het lijkt me wel een schatje. Zo iemand die alles voor je over heeft als je zijn vriendin bent. Maar kan het mis hebben natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Mariah Carey en Nick Cannon zijn uit elkaar
quote:cosima schreef op 22 augustus 2014 @ 12:22:

Mariah Carey en Nick Cannon zijn uit elkaar





Volgens mij ligt het vooralsnog iets genuanceerder.

Nick Cannon heeft bevestigd dat hij en zijn echtgenote Mariah Carey huwelijksproblemen hebben. "Er zijn inderdaad problemen in het paradijs."



Dat vertelt de komiek in een interview met The Insider.

"We wonen sinds een paar maanden in aparte huizen", aldus Cannon, die sinds 2008 getrouwd is met de zangeres.

"Mijn focus ligt bij de kinderen", vertelt de komiek over zijn dochter Monroe en zoon Moroccan Scott.

Een woordvoerder van Carey wil het nieuws niet bevestigen, maar ontkent ook niet.

Overeenkomst

Volgens TMZ heeft de zangeres haar toekomstige ex hele strenge regels opgelegd. In de scheidingsovereenkomst staat dat Cannon niet mag praten over de scheiding en dat hij zich aan een aantal strenge regels moet houden, anders krijgt hij een boete.

Carey mag uiteindelijk de officiele scheiding bekend maken op een moment waarop zij dat wil.

De eerste verhalen dat Carey en Cannon huwelijksproblemen hebben kwamen een week geleden in het nieuws, al zouden de problemen er al zijn sinds mei. Sindsdien wordt er steeds meer bekend over de eventuele scheiding.
Alle reacties Link kopieren
Eurlings verliefd op een andere vrouw (ook model)?
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 16:54:

[...]





Oke oke, ik ben alleen in mn Giel-allergie Nee!
Ga in therapie!
quote:mjdlh schreef op 21 augustus 2014 @ 18:01:

Vertegenwoordiger van Tom Hanks heeft gezegd dat alle roddels rondom een breuk afgelopen zomer onwaar zijn



[afbeelding]Ik hoop het ik vind die 2 leuk bij elkaar en volgens mij is Tom zo'n goedzak. Echt sympathiek, charmant, leuk, betrouwbaar....gewoon een man die voor altijd bij z'n vrouw blijft als die 2 uit elkaar gaan, dan geloof ik niet meer in een huwelijk voor altijd hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven