Mode & Beauty
alle pijlers
ont-zet-tend cool of gewoon dom en fout?
dinsdag 15 juli 2008 om 20:28
Dames, ik heb weer even wat vrouwelijk advies nodig. Nou kom ik zojuist een t-shirt tegen, zo ontzettend cool! Natuurlijk niet zo, maar onder bijv. een ander t-shirt dat ik normaal ook draag, of onder een overhemd, en natuurlijk niet dagelijks maar voor een avond stappen
Maar nu de vraag. Soms is de grens tussen ont-zet-tend cool en ont-zet-tend fout zo dun dat ik niet zeker weet aan welke kant van de streep het zit. Daarom; wat is jullie mening over dit shirt:
Let dan wel op; ik bedoel het gehele T-shirt om ergens onder te doen, en dus ook niet van die stomme losse mouwtjes. Ik wil namelijk een shirt met tattoo-print kopen, en geen nep-tattoos. Net zoals ik wel groene t-shirts in mijn kast heb hangen maar nooit groen gebodypaint op stap zou gaan.
Daarbij wens ik nog even op te merken dat er bij mij geen sprake is van een buikje, want dat kan natuurlijk niet dan, dat snap ik ook nog wel. Voordat iedereen gaan roepen hoe lelijk zo'n shirt is met een buikje.
Nou?
Maar nu de vraag. Soms is de grens tussen ont-zet-tend cool en ont-zet-tend fout zo dun dat ik niet zeker weet aan welke kant van de streep het zit. Daarom; wat is jullie mening over dit shirt:
Let dan wel op; ik bedoel het gehele T-shirt om ergens onder te doen, en dus ook niet van die stomme losse mouwtjes. Ik wil namelijk een shirt met tattoo-print kopen, en geen nep-tattoos. Net zoals ik wel groene t-shirts in mijn kast heb hangen maar nooit groen gebodypaint op stap zou gaan.
Daarbij wens ik nog even op te merken dat er bij mij geen sprake is van een buikje, want dat kan natuurlijk niet dan, dat snap ik ook nog wel. Voordat iedereen gaan roepen hoe lelijk zo'n shirt is met een buikje.
Nou?
dinsdag 15 juli 2008 om 20:39
Hm Het is natuurlijk niet mijn bedoeling om mensen voor de gek te houden, mensen zijn niet gek, natuurlijk. Mag dus best duidelijk zijn dat het een t-shirt is, het moet alleen een beetje het idee uitstralen.
Maar eh, aan alle anderen: keep your pants on, ik heb nog niets besteld, ik wou eerst even hier te rade omdat ik hem zelf ook wel op het randje vond.... Nou ik ben niet de enige zo te zien!
Ik zeg ga zo door, zal morgenvroeg eens even stemmen tellen...
dinsdag 15 juli 2008 om 20:42
D'r hoort wel een bijpassend boxertje bij natuurlijk : http://images.google.nl/i...um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 15 juli 2008 om 20:45
Leuk , die haltershirtjes : http://images.google.nl/i...um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.