28 jaar getrouwd, wie jubelt even?

21-08-2014 20:30 55 berichten
Vandaag 28 jaar geleden was ik de bruid, man en ik rank, slank en beeldig. ik in een massa voeringstof met een keukenkant-randje én enorme pofmouwen

We zijn uiteraard nog steeds beeldig maar ietsjes anders en we houden nog steeds veel van elkaar. We doen er niks mee behalve een appelpuntje samen want hondje is niet helemaal lekker en die gaat voor op alles dus geen champagne of zo.

Maar toch, het is wel een mijlpaal die 28 jaar, ik realiseerde me vanmiddag pas dat ik potterdorie al de helft van mijn leven met 1 en dezelfde man getrouwd ben. Het is me toch wat
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 21 augustus 2014 @ 20:42:

[...]

Gefeliciteerd, wat leuk! Was het een "op z'n knietjes" of ietwat nuchterder?Ja op zijn knietjes heel romantisch
Alle reacties Link kopieren
Proficiat thaorchid en thaorchid-man!

Dat er nog vele gelukkige jaren samen bij mogen komen.



En sterkte met het hondje
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 21 augustus 2014 @ 20:59:

Thanks meiden. Daar we geen ouders meer hebben, geen broers, zussen noch kinderen is het hoewel een normale dag toch vandaag een beetje ietwat kaal. Hoewel het een beetje duf en eigenlijk nergens op slaand topic is word ik er nu wel blij van.

Thanks
Het leven is geen lolletje maar een krentebolletje
Jubeljubel!



Ik heb 28 jaar 'verkering' met mijn man, da's al ruim 2/3e van mijn leven en ik woon al meer dan mijn halve leven met hem samen en daar ben ik nog elke dag blij om.



Jullie nog heel veel gelukkige jaren samen gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd, kwam zomaar langs je bericht, maar alle reden om je even van harte te feliciteren. Wij zijn net over de helft, maar ik hoop dat we tegen die tijd net zo tevreden zullen zijn met een stukje appeltaart op onze trouwdag, als jullie dat zijn. Het gaat immers om de liefde, hoop dat het - terugkijkend - een gezellige dag is geweest. Waarschijnlijk niet veel anders dan andere dagen, maar toch, een dag met een zilveren randje.
Gefliciteerd



knap van je vent
🎂🎈💋 van harte!
quote:GateKeeper schreef op 21 augustus 2014 @ 21:02:

[...]



Ja op zijn knietjes heel romantisch Cute! Hebben jullie ook al een datum?
quote:StoraHuntur schreef op 21 augustus 2014 @ 21:17:

Gefliciteerd



knap van je vent Ja joh, die is zo stoer dat hij zelfs al die 28 jaar met mij overleefd heeft
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 21 augustus 2014 @ 21:26:

[...]

Cute! Hebben jullie ook al een datum?Nog niet. We zitten nu midden in een verhuizing en als we daar klaar mee zijn, zijn we een beetje potje los, dus dan gaan we een beetje kijken wat alles kost (want ik wil alles erop en eraan, oeh klink nu al als bruidzilla), maar wel in 2015
quote:GateKeeper schreef op 21 augustus 2014 @ 21:30:

[...]



Nog niet. We zitten nu midden in een verhuizing en als we daar klaar mee zijn, zijn we een beetje potje los, dus dan gaan we een beetje kijken wat alles kost (want ik wil alles erop en eraan, oeh klink nu al als bruidzilla), maar wel in 2015



Nice, mag je al los, op jacht naar dé jurk en zo. (ik had de mijne al binnen 2 uur maar ja , 1986 en zo, dat ging allemaal iets losser. (en er was minder keus dan nu, autch))

Geniet maar van alle voorpret
quote:chance6070 schreef op 21 augustus 2014 @ 21:16:

Van harte gefeliciteerd, kwam zomaar langs je bericht, maar alle reden om je even van harte te feliciteren. Wij zijn net over de helft, maar ik hoop dat we tegen die tijd net zo tevreden zullen zijn met een stukje appeltaart op onze trouwdag, als jullie dat zijn. Het gaat immers om de liefde, hoop dat het - terugkijkend - een gezellige dag is geweest. Waarschijnlijk niet veel anders dan andere dagen, maar toch, een dag met een zilveren randje.



Lief. maar hoewel een normale dag toch een dag met een gouden randje (en ik wil diamanten not, ik ben geen sierradenmens, man wil me steeds in de diamanten of zo proppen maar da's makkelijk aangeboden als je weet dat je vrouw er niet om geeft.

Slimme man
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op 21 augustus 2014 @ 21:33:

[...]

Nice, mag je al los, op jacht naar dé jurk en zo. (ik had de mijne al binnen 2 uur maar ja , 1986 en zo, dat ging allemaal iets losser. (en er was minder keus dan nu, autch))

Geniet maar van alle voorpret

Gaat helemaal goed komen, dank je wel



Jij op naar de 29 jaar :-)
Alle reacties Link kopieren
Proficiat
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Goed dat je er even bij stil staat. Een goede vriendin van me is er na drie jaar huwelijk een punt achter aan het zetten. Jammer, maar helaas. Heel sneu.



Ik mag volgende maand ons eerste jubileum vieren, dan zijn we al weer een jaartje getrouwd maak er een gezellige avond van!
Jubel en juich!
Gefeliciteerd!
Ik zeg net tegen man: wat een tijd al hè, die 28 jaar. Hij keek niet eens naar me (autoprogrammma of zo, dûh) en zei, nou, zo lang is het nou ook weer niet

Het is ook zo'n heerlijke man ook

En dat is nou een goed huwelijk, een man die wel met diamanten wil smijten maar een vrouw die daar niks mee heeft en daarentegen een vrouw die he lekker autoprogramma's laat kijken en zo. Nou, zoiets dus.

Maar na 28 jaar hebben we nog steeds die factor samen, hoewel een aangepaste versie maar toch.

Wat een heerlijkheid
quote:thaorchid schreef op 21 augustus 2014 @ 22:11:

Ik zeg net tegen man: wat een tijd al hè, die 28 jaar. Hij keek niet eens naar me (autoprogrammma of zo, dûh) en zei, nou, zo lang is het nou ook weer niet

Het is ook zo'n heerlijke man ook Wat lief. Gefeliciteerd en dat er nog vele jaren mogen volgen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!

Ik hoop dat ik ooit hetzelfde kan zeggen! Zo mooi om te lezen :Imao:
Eigen belang is groot belang




Geen champagne? Geef je borstvoeding aan het hondje?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:thaorchid schreef op donderdag 21 augustus 2014 20:59 Thanks meiden. Daar we geen ouders meer hebben, geen broers, zussen noch kinderen is het hoewel een normale dag toch vandaag een beetje ietwat kaal. Hoewel het een beetje duf en eigenlijk nergens op slaand topic is word ik er nu wel blij van.

Thanks Ik vind dit toch wel een van de leukere topics juist! Vol geluk en vrolijkheid!
Eigen belang is groot belang
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:Vl43inder schreef op 21 augustus 2014 @ 22:18:





Geen champagne? Geef je borstvoeding aan het hondje?*proest* nou nee maar ik lust geen bubbels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven