Entertainment alle pijlers

Help, mijn man is klusser! deel II

09-08-2012 21:37 1730 berichten
Alle reacties Link kopieren




Ik vind hier dingen van.
quote:jagten schreef op 22 augustus 2013 @ 21:26:

[...]



Zelfs kind vindt t ongeloofwaardig haha
Alle reacties Link kopieren
Thank allemaal voor het gezelschap!
Alle reacties Link kopieren
Verkeerd topic
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Omg ik hou van die man. Die man... Kom op
Alle reacties Link kopieren
Jesus die badkamer!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 21 augustus 2014 @ 20:41:

Jesus die badkamer!!Die hoop tegels achter de tv?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind m nu al een lul
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Jesus wat een eikel
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Het had ook anders gekund. Godskolere. Mens ga bij die eikel weg.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik weet niet vind haar ook maar raar lijkt wel dat ze nooit eerder aan de bel getrokken heeft .
Met zulke vrienden heeft die kerel geen vijanden nodig



En zij zit kinderachtig te janken, natuurlijk eerst opgestookt door Sjon.
Sorry hoor maar als je zo'n vent hebt dan ga je toch zelf eens je verdiepen in klussen? Bedoel waarom zou een vrouw niks kunnen??? Ik zou het op een gegeven moment dus lekker zelf gaan doen als de vent niks uitvreet.
Quote van mijn vriend "Een weekje hotel? En ze helpt niet mee? Wat een luie HOER"
Alle reacties Link kopieren
Altijd vreemd dat die vrouwen dat zolang pikken. Djees. Niet normaal toch. Was er allang klaar mee geweest.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ze is heeeeel slecht in praten, die man is behoorlijk dominant en heeft zijn bekkie wel bij zich.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hahahaha wat loopt ie te klootviolen met die boor wat een jandoedel fakkkkk
Die kop van die vrouw echt de intelligentie straaaaalt er vanaf heerlijke TV dit
Alle reacties Link kopieren
Die vrouw is doodongelukkig, dat straalt er vanaf
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ja maar ze heeft een mond... die kan ze toch ook gebruiken? Ik snap dat nooit, dat gedweeë volgzame gedoe. Dan draag je passief enorm bij aan het probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar een beetje een zeikerd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ja ik dus ook.... en dan dat lodderige "tsja ik ben maar een boerentrien uit Limburg". Zucht
Volgens mij kun je als vrouw ook klussen in elk geval puinruimen heb ik ook elke verbouwing gedaan
Alle reacties Link kopieren
Zij heeft een baan, hij heeft goddomme 10 mnd thuis gezeten.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 21 augustus 2014 @ 21:11:

Ja maar ze heeft een mond... die kan ze toch ook gebruiken? Ik snap dat nooit, dat gedweeë volgzame gedoe. Dan draag je passief enorm bij aan het probleem.Tja, we zijn niet allemaal hetzelfde. En daarbij, lang in de shit zitten (leterlijk bij haar) doet ook wat met je.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Tja dan kan je lijdzaam toekijken of je helpt mee. Of je trekt de stekker eruit dat kan natuurlijk ook....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven