Entertainment alle pijlers

Linda's zomerweek 2014

11-08-2014 10:17 170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zomerse talkshow waarin Linda de Mol twee interessante en spraakmakende Nederlanders ontvangt voor een trip down memory lane. In een persoonlijke, ongedwongen setting luidt Linda samen met haar gasten de zomer in. Gasten met uiteenlopende achtergronden, van jong tot oud en stuk voor stuk boeiende persoonlijkheden. Maar bovenal allemaal met hun eigen verhaal. De onderwerpen die Linda met haar gasten bespreekt, gaan over allerlei zaken en worden ondersteund met beeldmateriaal en foto´s. Er worden herinneringen aan vroegere zomervakanties opgehaald en er wordt geluisterd naar favoriete zomerhits. Ook gaan ze terug naar de mooiste, meest spraakmakende en belangrijkste momenten uit het leven van de gasten.



Vanaf maandag 18 augustus op rtl4 21:30



Wie kijkt mee?
Alle reacties Link kopieren
Nee...Totaal niet knap
Nee, sympathieke vent maar zó niet knap. Ik snap dat haar ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wel goeie benen!
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik ook MV. Vind hem helemaal niet zo knap.
Prachtig lichaam maar knap nee .
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 21 augustus 2014 @ 22:24:

Nee, sympathieke vent maar zó niet knap. Ik snap dat haar ook niet.Ja dat wilde ik er nog bij zetten. Zo onnatuurlijke kleur, dat donkerblonde haar staat hem veel zachter in zijn gezicht. Dit staat een beetje `goedkoop`
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Waldemar énig.



Patty minder.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
10 jaar in de shit door haar ex, dat is een hel.



En die aso`s van mensen die dan alleen in de woning komen kijken en liggen in op dat bed, alleen omdat het een BNer is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Lekker hoeft niet per se knap te zijn Waldemar is lekker
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Hmm ze onderbreekt idd Patty de hele tijd laat haar eens uit praten over die broer .
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht de hele tijd dat Patty boven haar oog, onder haar wenkbrauwen een bult had zitten maar ik zie nu dat het make-up is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig, deze haarkleur heeft hij alleen voor zijn rol als Joris.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Toen Patty nog met Carlo ging kwam ze natuurlijk wel eens terug in Nederland en toen was ze zo ontzettend glamourous. Droeg kleding van de grote Franse ontwerpers, schoenen van Gucci, prachtige handtassen etc. Ik denk dat ze in Italie heerlijk de tijd heeft kunnen nemen om zich stijlvol te kunnen leren kleden. In het nuchtere Nederland vond men dat toen nog overdreven maar zij was toen al heel modisch gekleed.

In het stukje van het San Remo festival vond ik haar ook heel goed, heel natuurlijk, prima Italiaans sprekend en echt een personality. Daarom vind ik het jammer dat ze zichzelf "leent" voor Sterren springen en real life soaps, want ze heeft echt veel in huis.

In tegenstelling tot Linda, die alleen maar kan doen wat ze doet omdat de naam De Mol deuren voor je opent die voor anderen gesloten blijven...
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:13:

[...]





Ik vind dit soort postings altijd zo raar.

Niet kijken, maat wel een grote bek hebben en veroordelen over mensen die je niet kent.

Zo kortzichtigEens. Ik snap dat soort postings ook niet. Kijk dan niet en houd lekker je mond.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
quote:calvijn1 schreef op 21 augustus 2014 @ 22:13:

[...]





Ik vind dit soort postings altijd zo raar.

Niet kijken, maat wel een grote bek hebben en veroordelen over mensen die je niet kent.

Zo kortzichtig



Inderdaad.

Hoe krijg je het uit je toetsenbord.

Lelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 22 augustus 2014 @ 09:40:

Toen Patty nog met Carlo ging kwam ze natuurlijk wel eens terug in Nederland en toen was ze zo ontzettend glamourous. Droeg kleding van de grote Franse ontwerpers, schoenen van Gucci, prachtige handtassen etc. Ik denk dat ze in Italie heerlijk de tijd heeft kunnen nemen om zich stijlvol te kunnen leren kleden. In het nuchtere Nederland vond men dat toen nog overdreven maar zij was toen al heel modisch gekleed.

In het stukje van het San Remo festival vond ik haar ook heel goed, heel natuurlijk, prima Italiaans sprekend en echt een personality. Daarom vind ik het jammer dat ze zichzelf "leent" voor Sterren springen en real life soaps, want ze heeft echt veel in huis.

In tegenstelling tot Linda, die alleen maar kan doen wat ze doet omdat de naam De Mol deuren voor je opent die voor anderen gesloten blijven...Nouja......
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel respect voor Patty. Iedereen lijkt haar altijd alleen maar "die vrouw met die grote mond " te vinden. Die heeft ze natuurlijk ook, maar ik heb haar een keer gezien bij een aflevering over de NSGK ( Nederlandse Stichting voor het Gehandicapte Kind) en toen zag ik toch echt een hele lieve, betrokken vrouw, die enorm veel respect voor die moeder had ( was ook echt een zwaar gehandicapt meisje, zowel fysiek als verstandelijk). En dan kun je zeggen: "Ja als er geld opgehaald moet worden kan iedereen lief en betrokken zijn." Ja misschien wel, maar ik vond het echt.



Persoonlijk vind ik het ook raar dat ze mee doet aan al die dingen als "Sterren dansen "en "Sterren springen " maar ja, dat is haar keuze.



Ik vind het wel sneu voor haar dat ze geen contact heeft met haar ouders en dochter, maar ja goed. Je hoort het verhaal maar van één kant, ze zal er zelf toch ook wel haar aandeel in hebben gehad. Maar ik denk dat het, ondanks haar grote bek, best een lieve vrouw kan zijn.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Patty ook leuk. Ze heeft zelfspot en over alle tegenslagen in het leven is ze realistisch. Ze baalt - dat mag ook - maar erkent ook haar eigen aandeel in alles. Ik vind haar er sterk uit gekomen. Ik hoop inderdaad, zoals ze dat gisteren zo mooi zei, dat ze nog iets van 20 kerstbomen op mag zetten in haar eigen vrede en geluk in deze fase van haar leven.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
waardeloos programma, de gasten zijn niet interessant en Linda vraagt niet door, het is een soort van Ode aan, en ze zoeken naar waterlanders. Smakeloos.

Patty is zo opgeblazen dat ze nauwelijks meer kan articuleren maar dat is niet erg want ze krijgt toch geen moeilijke vragen.
Alle reacties Link kopieren
Wat de keuze van de programma's van Patty betreft heb ik wel groot respect voor haar.

Het is een keiharde werker die àlles aanpakt.

Haar kachel moet ook roken.

Haar a.s. man heeft als architect, mede door de crisis veel te lijden gehad.

Nu trekt Patty de kar, en pakt inderdaad alles aan.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 augustus 2014 @ 10:57:

waardeloos programma, de gasten zijn niet interessant en Linda vraagt niet door, het is een soort van Ode aan, en ze zoeken naar waterlanders. Smakeloos.

Patty is zo opgeblazen dat ze nauwelijks meer kan articuleren maar dat is niet erg want ze krijgt toch geen moeilijke vragen.Allemaal stellingen die gebaseerd zijn op jouw mening. Ik ben het met geen van allen eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb diep respect voor Patty.Die 2.7 miljoen schuld heeft ze toch maar mooi helemaal zelf afgelost.Gedurende die 10 jaar heeft ze alles aangepakt om niemand meer een euro schuldig te zijn.

Kunnen een hoop mensen nog van leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:soetkees schreef op 22 augustus 2014 @ 10:48:

Ik vind Patty ook leuk. Ze heeft zelfspot en over alle tegenslagen in het leven is ze realistisch. Ze baalt - dat mag ook - maar erkent ook haar eigen aandeel in alles. Ik vind haar er sterk uit gekomen. Ik hoop inderdaad, zoals ze dat gisteren zo mooi zei, dat ze nog iets van 20 kerstbomen op mag zetten in haar eigen vrede en geluk in deze fase van haar leven.+1
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo naar als mensen bekende Nederlanders helemaal de grond in praten, ik vind Linda hartstikke leuk en party brard ook en als ik dat niet zou vinden zou ik lekker verder zappen, maar goed sommige mensen leven op andermans leven en leed.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een leuk programma. Het enige jammere vind ik dat Linda haar gasten iets te vaak onderbreekt, maar ik vind de combinaties van gesprekspartners vaak heel leuk!
I can explain it to you, but I can't understand it for you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven