Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Alle reacties Link kopieren
Ja voel me wel iets beter. Enkel wat hoofdpijn en steken in m'n zij. Denk dat misschien beetje stress is. Nog 7 dagen voor NOD
@missitalica, streepje is positief hoe licht ook, een dag later kan hij niet ineens weg zijn.. ik denk dat je urine te licht is geweest en als er 48u tussen je vorige test en bv nu zit dat je een goede streep zou kunnen krijgen!



Veel symptomen?



@lionlily bedenk me ineens iets.. lampje boven mn hoofd..

toen ik vorige keer zwanger raakte, had ik op een vrijdag ongesteld moeten worden, als ik doortel vanaf daar en ik kom uit bij mn positieve ovulatietest zit ik dus op 18 dagen.. vorige keer 16 en 19..

maargoed, doordat mn eisprong later was de vorige keer wist ik het echt niet meer haha shit had het gewoon niet door!

Zou bijzonder zijn.. een cyclus die ondanks een hele korte zwangerschap gewoon doorloopt!
Alle reacties Link kopieren
@laury89 ben erg moe opgeblazen gevoel cq rommelende buik en sinds gistermiddag onwijze hoofdpijn ik heb geen idee. Maandag testen we mocht ik voor die tijd niet ongesteld zijn geworden. Anders de huisarts maar bellen denk ik.



Net naar het toilet geweest en een soort slijm uit mijn vagina?... Wat zal dit kunnen zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik heb een vraagje. Mijn nod was de 18e en nog steeds niet ongesteld.. Wel pijnlijke borsten en af en toe lage rugpijn en last van mijn darmen. Zouden jullie testen? ik durf niet.. bang voor weer een teleurstelling. Maar ja, aan de andere kant: dan weet ik dat ik me moet instellen op ongesteld worden en dan is het wel duidelijk. Missitaliaca, heb allerlei symptomen opgezocht van zwangere vrouwen omdat ik wilde kijken of ik iets herkenbaars tegenkwam en ik zag ook dat er vrouwen waren die slijm verloren na hun NOD en die dus zwanger waren. Maar mijn vraag, zouden jullie testen?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaa testen! Om de dag zolang je nog niet ongesteld bent! Ik zou willen dat ik weer in dat schuitje zit... Hier wsl nog niet eens ovulatie gehad dus daarop wachten/testen duurt zelfs al (te) lang..
Alle reacties Link kopieren
OK bam1984 ! je hebt me over de streep getrokken ik doe het wel morgenvroeg omdat mijn vriend dan ook thuis is, zit nu alleen en ik wil het graag met hem delen, wat de uitslag ook mag zijn.. Ik laat het hier wel even weten maar ik denk gewoon dat het niet zo is... Hoe lang ben jij al bezig? hopelijk heb je snel een positieve ovutest!
Alle reacties Link kopieren
Haha goedzo! Ik duim heel hard voor je..! En zelfs als ie negatief is vind ik dat toch altijd wel weer een bevestiging en wellicht word je dan (sneller) gewoon ongesteld en kan je verder!!!



Ik zit in de 4e ronde, had mn ovu een dezer dagen verwacht maar tot op heden dus nog steeds die knipperende smiley... Wellicht komend weekend en anders snap ik mijn cyclus ook niet meer, terwijl ik toch een jaar lang op de dag af super regelmatig ongesteld ben geworden! We shall see..!



Duimen, wachten, duimen en wachten... That's all we can do!
Alle reacties Link kopieren
Spannend peetj... Ik duim voor je! Nou klinkt de 'slijm' nog enigzins positief.
Alle reacties Link kopieren
quote:laury89 schreef op 21 augustus 2014 @ 18:32:

@missitalica, streepje is positief hoe licht ook, een dag later kan hij niet ineens weg zijn.. ik denk dat je urine te licht is geweest en als er 48u tussen je vorige test en bv nu zit dat je een goede streep zou kunnen krijgen!



Veel symptomen?



@lionlily bedenk me ineens iets.. lampje boven mn hoofd..

toen ik vorige keer zwanger raakte, had ik op een vrijdag ongesteld moeten worden, als ik doortel vanaf daar en ik kom uit bij mn positieve ovulatietest zit ik dus op 18 dagen.. vorige keer 16 en 19..

maargoed, doordat mn eisprong later was de vorige keer wist ik het echt niet meer haha shit had het gewoon niet door!

Zou bijzonder zijn.. een cyclus die ondanks een hele korte zwangerschap gewoon doorloopt!



Oh, dat zou super zijn, Laury! Dan is er dus geen 'probleem' maar gewoon een keurige cyclus! Dat lijkt me een opluchting. Ik denk dat het prima kan, wat je zegt, dat klinkt toch echt logisch.



Missitalica, jaaaaa testen (omdat ik zelf nog niet kan testen ga ik lekker neurotisch op alle mogelijke testers duwen...). Slijm kan natuurlijk van alles betekenen, zelfs een late ovulatie. Maar je hebt natuurlijk wel veel klachten zonder menstruatie, dus de kans dat je zwanger bent, is ook nog aanwezig natuurlijk.



Spannend, Peetj!



Bam, ik duim met je mee, weg met die knipperende smiley en een goede steady smiley voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op youtube muziek te luisteren en natuurlijk komt er reclame tussendoor over de Clearblue ovulatie test...



"De ENIGE die 4 OF MEER vruchtbare dagen detecteert!!"



Dus wie weet klopt mijn knipperende smiley wel gewoon en ben ik extra lang vruchtbaar



We moeten postitief blijven he, realistisch of niet hahaha...
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ik schuif ook (weer) aan op het bankje.

In mijn 2e ronde heb ik ook meegeschreven (juni) en toen was het raak. Maar dit is een miskraam geworden (curettage).

En vandaag was mijn ovulatietest weer voor het eerst positief sinds de curettage! (Het is nu dag 23 dus dat betekent denk ik een cyclus van ongeveer 36 dagen, nod is dan 4 sept).

Dus natuurlijk goed gebruik van gemaakt, maar nu begint het lange wachten...
Wauw iedereen die kan testen, doen ! Haha

Hier gooi ik er morgen nog een ovulatie test tegenaan is die heel licht dan is het wel klaar en moet ik er op vertrouwen dat hij al is geweest had t liever eerder geweten dan had ik m optimaal kunnen benutten haha



Laat de echo dinsdag sowieso doorgaan om te kijken of het helemaal schoon is!
Alle reacties Link kopieren
Hier EINDELIJK de constante smiley!! Gelukkig ma en wo al donor langs geweest, vnvd en zo nog maar een keer



Had wat moeite met opstaan maar ben ineens vol energie!! Iedereen een fijne dag vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat goed bam kan me voorstellen dat je de dag goed begint! hier nog geen ongesteldheid wel krampen maar niet het ongesteldheidsgevoel... Peetj ik duim nog



Iionlily als ik het volhou en niet ongesteld word gaan wij maandag pas testen
Wat goed bam!

Er gaan een aantal waaronder ik maandag testen leuk hoor hihi



dames ik heb trouwens sinds 3 dagen een iets hogere temperatuur kan dat wat zeggen? Voor de eisprong is die gemiddeld 36.4 na de eisprong 36.8 echt elke dag en nu ineens al 3 dagen 36.9. Verschil is wel klein maar omdat na me ei me temperatuur zo constant was viel het me op
Alle reacties Link kopieren
@Bam1984 BAM! GAAN! :-)



@Missitalica, dat je je ongeduld zo op de proef kunt stellen zeg! Petje af hahahaha!



Hier nog steeds geen menstruatie Voel ook nog steeds niets aan mn lijf dat doet vermoeden dat er een menstruatie aan komt, behalve die kneiters van zere tieten.... Mindfuck to the max hahahaha!
Alle reacties Link kopieren
Bam, wooooohooo! Laat die donor maar komen! Fijn zeg, dan weet je gewoon zeker dat je steeds een voorraadje sperma klaar had en nu ook nog op tijd bent. Dat is fijn!



Kippeling, dat is echt balen voor je. Wanneer ga je weer testen? Ik snap dat dit een onwijze mindfuck is.
Alle reacties Link kopieren
@ Kippelingetje erg he.. misschien doe ik het maandag ook pas uit zelf bescherming zodat ik als de test negatief is meteen de huisarts kan bellen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Leuke topic! Ik heb een tijdje meegelezen en wil nu ook even wat plaatsen



Ik zit op dit moment met de volgende kwaaltjes. Rommelige buik, vol gevoel(verminderde eetlust), bruine afscheiding sinds gister, met vlagen lichte misselijkheid, gevoelige borsten af en toe licht in het hoofd... Wat denken jullie???



Mijn ovulatie was op 17 augustus en zou op zondag 31 augustus ongesteld moeten worden. Ik heb dus nog lange week te gaan.



(ps. ik heb een cyclus van 38 dagen en we zijn al een jaar bezig...)
Alle reacties Link kopieren
Dames ik heb mezelf helemaal gek gemaakt. Ik ben nu 6 dagen voor NOD. Mijn vriendlief is onderweg naar huis en ik dacht kan niet meer wachten. Ik rij even naar kruitvat en koop zo doosje 2 voor 5¤ voor zondag. Maar thuis aangekomen. Heeft de duivel in mij gewonnen en test gedaan. En of ik z'n gek of ik zie een zeeeer vaag streepje. Kan dat?!?!?! Wat heb ik mezelf aangedaan???
Welkom maryjames! En succes!

Ook al een tijdje bezig, ik helaas ook
Jess mijn schoonzus teste ook met die van kruitvat 6 dagen van tevoren positief het kan dus wel



je maakt het mij wel moeilijk nu wil ik ook testen hahahahha
Alle reacties Link kopieren
Mijo het is wel licht maar wel een streep
Een streep is een streep!



*voorzichtige gefeliciteerd!*
Alle reacties Link kopieren
Jaaa thnx! Ik zat te denken dat zondag eigenlijk al niet meer hoeft toch? Als in de afgelopen 24u mn lh piek is gestegen heb ik vandaag en eventueel morgen nog kans dat mn eisprong plaats vind? Dus als de donor vnvd komt zou het goed moeten zijn? Oehhh spannend.. Heb nu voor het eerst echt het gevoel/vertrouwen dat ik goed zit met de donorbezoekjes, vorige keren was zonder ovulatie test/ of de dipsticks.. heb daar toch niet zo'n vertrouwen in als deze testen met smiley! BAM Idd!



Peetj heb je al getest???



En Jess, Hahaha wat moet ik om jou lachen.. terwijl ik me voor kan stellen dat je nu nog gekker wordt van het wachten.. ik heb zelf geen ervaring met de kv testen maar heb gelezen dat ze erg gevoelig zijn.. of dit positief is weet ik niet, er kan nog zoveel misgaan.. Hoop voor jou dat je volgende week een dikke vette streep hebt!!



Mijo, volgens mij blijft je temp hoog als je bevrucht bent.. Zo niet zou je temp weer moeten zakken na ovulatie? Meen dat ik dit ergens gelezen heb maar pin me er niet op vast..! Google is your friend (of niet, in sommige gevallen)



Alle wachters en (bijna) testers: succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven