Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een paar keer geweest. Ook weekend met mijn vriendinnen, maar die hadden hetzelfde als ik. Het was leuk, maar niet zo bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, ik ga naar bed.

Tot gauw weer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zakken meisjes. Trustuh, was gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Trusten ladies, ik lig ook al in bed. Spreek jullie. Slaap lekker.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Moos, 6.45 i.p.v. 3.55.



Welterusten allemaal xx
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Slecht geslapen neus verstopt en veel gekuch. Ik probeer nog even te slapen anders ben ik zo moe vandaag
leef je leven
Alle reacties Link kopieren
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren




Dat was een lange reis zeg Prada, wat een ellende.



Vandaag weinig gedaan. Eigenlijk kan ik beter zeggen: Niks.
Alle reacties Link kopieren




maar eerst morgen nog zaterdag
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja we slaan de zaterdag niet over hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 23 augustus 2014 @ 00:40:

Haha, ja we slaan de zaterdag niet over hoor.hahah, ja die vergat ik bijna. Volgende week vergeet ik hem niet hoor
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi hoi allemaal!



Eerst ff teruglezen
Alle reacties Link kopieren
Hoi passie.
Hahaha MV... Ja, toen leek steppen een heel goed idee he!? Maar we gaan het doen en dan steeds wat langer! Jouw step lijkt erg op die van mij, maar die van mij is nog steeds zoek... Ik heb wel een vermoeden hoor maar dan moet ik achter in een hele diepe kast zijn en die moet ik dan meteen opruimen.. Pff maar komt goed.

Ik weet dat ik een hendel heb om hem zwaarder of lichter te zetten, jij niet dan?



Thee, ik gebruik niet de bodylotion maar ga eens kijken in shop. Die is er pas op winkelcentrum hier dus dan kan ik ff ruiken en proberen. Lijkt mij wel lekker!

Ik heb wel die douche mousse, of eigenlijk mijn man en die pik ik soms... Je hebt maar een klein toefje nodig en is heerlijk!!
Hoi Moos, ik verheug mij op zaterdag!
Leuke plaatjes van vleermuisjes zag ik!



Adrienne, hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik verheug me er ook op.

Myv en passie waarom gaan jullie ook niet gewoon aan de Max? Jo en mij bevalt het best goed.
Max geheugentrainer? Ooh je bedoelt met Olga... Nou, weet niet hoor, ik vind haar een beetje hmmm... eng hahaha
Eind september start ik weer met aqua- aerobics, leuk op muziek en met pittige oefeningen
Alle reacties Link kopieren
Olga doet het met Duco, die is best om aan te zien en nog een paar mensen. Vond het ook best suf toen ik er aan begon, maar vind het nu gewoon leuk en best lekker.
Ja, die man is wel leuk. Zal eens kijken en niet meteen wegzappen.



Wat een weer he!? vandaag, werd er chagrijnig van. Wil zo graag nog ff in tuin rommelen en lekker was buiten drogen
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nooit direct, doe het met de pc op een tijdstip dat ik er zin in heb.



Misschien wordt het nog lekker weer, ik geef de moed niet op.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik kom even inbreken..

We gaan om 6 uur rijden vanuit toscane, 5 uur gaat de wekker en ik kom maar niet in slaap. Is er nog iemand wakker?
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor ambra. Wat jammer dat je terug moet, het weer is hier slecht.

Het je het leuk gehad daar?
Alle reacties Link kopieren
Zit ik mijn hersens te breken bij Wordfeud, zitten jullie hier. Lekker zijn jullie.



He Ambra, welkom
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven