Proberen zwanger te worden vanaf Januari 2014, deel 3

23-06-2014 16:12 788 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNodRondeHoeveelste kindAnnaa198628Dali8033Zwanger!!3eJaxxie27Meid198330
Alle reacties Link kopieren
Annaa

Pfff zwaar is dit zeg! Had ik nooit gedacht.

Aangezien ik jaren geleden Door de pil heen zwanger geworden ben. Maar ja, ouder en een andere partner. T ergste is dat ik zo aan mezelf en hem ga twijfelen..!
Alle reacties Link kopieren
Ohhh wat kl*te nien :(

Had zo gehoopt dat dit jouw maand zou worden...



Hier is alles zo onduidelijk als het maar kan had gister nog zo'n test gedaan zelfde verhaal "niet zwanger" maar wel weer een lichte steep die ietsjes donkerder was dan zondag. Maar ben net ongesteld geworden denk ik iig het is niet veel en donker oud dus weet nog niet echt wat er nou aan de hand is met me lichaam om gek van te worden!
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Pff tijd voor de dokter? Als het niet door zet? Je wil ook het risico op een bbm uitsluiten natuurlijk. Komt niet vaak voor.. maar dat verhaal met die testen is wel heel vreemd hoor jaxxie...
Alle reacties Link kopieren
Ah nee Annaa Dikke knuffel. Kan het niet zijn dat je misschien te vroeg hebt getest?



Jaxxie wat vervelend die onzekerheid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.



Nien, gaat het een beetje?



Ik verloor maandagavond bloed en zat helemaal in de stress. Gelukkig is het weer gestopt maar pffff wat ben je dan onzeker. Ben super bang dat het mis gaat!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat redelijk dali. Voel me een beetje depressief, ook omdat het financieel een beetje tegenzit momenteel.



Ik begrijp je onzekerheid dali, hou je rust..

Komt goed vaak hoort het er bij.. een gesprongen adertje of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
Helaas heeft het doorgezet ben ongesteld...

ronde 5 NOD 15 sep

Moet zeggen baal er van maar ben er erg rustig over ben blij dat ik in ieder geval duidelijkheid heb. We gaan er gwn voor.





Hoe voel jij je nien? Al met je vriend gesproken over wanneer jullie naar de dokter willen gaan?



Logisch dat dat je onzeker maakt dali, maar het komt vaak voor dat je wat bloed verliest misschien is je baarmoeder aan het schoonmaken voor het kindje of is er een adertje geraakt. Als je je echt zorgen maakt gewoon even de vk of ha bellen om jezelf gerust te stellen
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
nieuwe NOD 18-09 ronde 12
Alle reacties Link kopieren
nod is 14-9 ronde 9
Alle reacties Link kopieren
He klote voor jullie jaxxie en nientjuh



Hoe voel je je nien? Okt wil je naar t ziekenhuis toch? Kan me inderdaad voorstellen dat je aan jezelf en aan je vriend twijfelt, heb ik ook heel erg gehad, helemaal toen gyn ook zei dat hij benieuwd was naar t zaad van mn vriend



Oo dali wat goed dat je gebeld hebt naar veloskundige, spannend he!! Ik ken je angst, ben ook superbang dat t misgaat, was steeds misselijk, maar nu opeens bijna niet meer dus zit ik gelijk in de stress of t kindje nog wel leeft
Alle reacties Link kopieren
Weer een beetje een dip... t andere forum zij we met zn 3e waren vd week met 2 en nu weer met 3 omdat er helaas 1 een bbz heeft gehad en 1 toch zwanger is terwijl dat volgens het zh bijna onmogelijk was.. toxh gelukt! Heel blij voor diegene en voor de bbz heel erg kut! Maar t maakt me een beetje sip... bah wil er niet teveel mee bezig zijn omdat dat niet goed is maat toch trekt t steeds om weer even te spieken.... whaaaaaa wat is nou verstandig?! Deze maand tempen en hopen om een beetje gericht te kunnen testen met ovulatie testen en hopen dat t deze keer helpt...
Alle reacties Link kopieren
Is wel de bedoeling Deesje123. Ff kijken wat vriendlief zegt als het zo werkelijkheid word.. en anders een paar maandjes later. Is ook niet erg.



Cresz, ik snap je helemaal! Ik word er ook niet goed van! Lees allemaal succesverhalen en dan denk ik.. Waarom ik niet dan? Aaargh
Alle reacties Link kopieren
Denk dat we er van houden om onszelf gek te maken. Kan echt niks anders bedenken waarom we anders blijven kijken naar forums waar dames het wel gelukt is.. ik doe het zelf ook teveel maak mezelf gek met onzekerheid terwijl ik gwn normaal moet nadenken maar het lijkt wel alsof het moment dat de pil de deur uitging en we voor een baby gaan alle normale gedachtes op hielden ofzo word zo gek van mezelf en de ene dag kan ik mezelf vertellen dat het heel normaal is dat het niet meteen lukt maar de andere dag word ik gek ik gebruik ovulatie testen, speciaal glijmiddel ik heb 4 maanden geen druppel gedronken tenzij ik ongie was, klussen meer dan genoeg en nog steeds ben ik niet zwanger pffff.....

Soms wil ik echt het uitgillen en een boksbal te grazen nemen haha



Sorry meiden moest er echt ff uit..
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Jaxx ik deel die gevoelens!!!! Whaaaaaaaa
Alle reacties Link kopieren
Echt he! Al ben ik dan al veel langer van de pil af.. (kon er niet meer tegen..)

Maar sinds we het besproken hebben en er echt voor gaan.. pff. Ik merk wel dat sommige verhalen me goed doen. In het kader van, het kan altijd erger..

Voor nu &
Alle reacties Link kopieren
We slepen elkaar uit de dip!! Vol goede moed naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
en voor alle dames!
Alle reacties Link kopieren
Trouwens heb ik het mis of schrijven Cyril en Woman praktisch niet meer mee? Anders haal ik ze uit de tabel..
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik met opzet toen genoemd een paar dagen terug ofzo? Of al meer dan een week? Zie ze nooit meer dus je hebt wel gelijk annaa.

En thnx voor de knuf ^_^
Alle reacties Link kopieren
Ben echt blij dat ik jullie gevonden heb. Scheelt zoveel om met mensen te praten die hetzelfde meemaken en niet direct uit je omgeving komen heb gemerkt dat daar echt groot verschil tussen zit. Op naar de volgende ronde dames mei/juni baby's zijn ook meer dan welkom kan je de verjaardagen vieren in de tuin enz hihi en met zwangerschapsverlof is t toch ook wel fijn als t mooi weer is haha
With pain comes strenght🌹
Alle reacties Link kopieren
Annaa?!?! Betekend deze zwanger? Of niet? In t andere topic namelijk wel
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk meer een "zet hem op". Althans, zo begrijp ik m..

Jaxxie

Hier was gister t bloed alweer weg.

Misschien zondag nog even testen voor mn gemoedsrust.. Want ik kom wel aan.. maar dat kan ook de schommeling zijn van ongeveer 2 kilo. Ff aankijken nog, voelt wel vreemd.

Nu eerst tijd voor een bakje koffie, de hond meende dat ie me wakker moest blaffen
Alle reacties Link kopieren
Neeee haha was meer een 'cheer' voor ons allemaal hihi. Zal hem niet meer zomaar gebruiken, tenzij het kan, wat hopelijk snel is!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:annaa1986 schreef op 22 augustus 2014 @ 11:20:

Neeee haha was meer een 'cheer' voor ons allemaal hihi. Zal hem niet meer zomaar gebruiken, tenzij het kan, wat hopelijk snel is!!!Dat dus
Alle reacties Link kopieren
Hoii

Lijkt wel of iedereen om me heen ineens zwanger is

vooral op me werk. Wanneer ben jij nou zwanger? Vragen ze dan..

Tja hopelijk snel maar ja wacht nog steeds op mijn ongesteldheid, dag 43 alweer. Ga er maar vanuit dat het gewoon gaat komen, en we in september ronde 8 in gaan.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ah... Annette

Altijd zo stom dat soort opmerkingen..

Jij ook een fijne dag gewenst meid..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven