Oudere mannen beter in bed?

22-08-2014 05:31 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seks gehad met een man van 39 en een man van 35 ben zelf 20. Ze waren heel goed en ben ook echt meerdere keren klaargekomen. Ik had geen relatie met deze mannen.



In een soort van relatie met een man van 22 was de seks heel erg slecht. Hij had geen idee waar hij mee bezig was. Zo ook alle andere jongere mannen waar ik seks mee heb gehad.



Is het toeval of kan ik klaarkomen vergeten met iemand van mijn leeftijd?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
*Gaaaaaaaaap goedemorgen....al koffie gehad? Of de hele nacht door klaargekomen?
Alle reacties Link kopieren
Na 3 mannen al conclusies trekken?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Geen idee, zo veel ouder ben ik nooit gegaan.



Vriend en ik schelen ruim 6 jaar en hij is wel de beste (van begin af aan al) met wie ik seks heb gehad. Maar toen wij voor het eerst seks hadden was hij ook pas 25. Zijn voorgangers van 19-23 ongeveer waren idd niet zo spectaculair
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Oudere vrouwen zijn ook veel beter in bed😂
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan de ervaring van die persoon lijkt mij en hoeveel ze denken aan de bedpartner.

Mijn man is 8 jaar ouder en kan me laten gillen



Moet je niet gaan slapen na al die borrels?
quote:nwdesie schreef op 22 augustus 2014 @ 05:31:

Ik heb seks gehad met een man van 39 en een man van 35 ben zelf 20.

In een soort van relatie met een man van 22 was de seks heel erg slecht. Hij had geen idee waar hij mee bezig was. Zo ook alle andere jongere mannen waar ik seks mee heb gehad.Zo zo, jij bent wel een *kuch* ervaren dame hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ligt geheel aan de man

Maar m'n beste sex ervaring is bij mij juist met iemand die 11 jaar jonger is ?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat TO in coma lag na al dat gezuip. In plaats daarvan ligt ze "geil" te doen op het Viva forum ... ?
Vind een jonge man met een oude ziel. Probleem opgelost.
Probeer eens een echte ouwe bok van een jaartje of 60!!
Alle reacties Link kopieren
Echt, wat een topics van jou op de vroege ochtend
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
En natuurlijk kan je klaarkomen met iemand van jouw leeftijd. Denk dat de vivadames vast wel een vieb uit jouw geboortejaar hebben liggen.
Alle reacties Link kopieren
Met allebei tegelijk en een lading alcohol die een olifant op de knieën krijgt?
verba volant, scripta manent.
Oudere mannen zijn inderdaad heel veel beter in bed. Bij vrouwen werkt dat net zo. Zo rond de 20 is het eigenlijk verspilde moeite om er zelf plezier aan te beleven, dus van pure armoede laat je daan haar maar veel klaarkomen.



Dus die mannen lieten jou vaak klaarkomen? Goh.
Mannen die ouder zijn die sex hebben met veel jongere vrouwen voelen zich Dé man die het jonkie alle kneepjes mag leren. Vooral dames die net 20 zijn en heel erg dom kunnen ze gemakkelijk om de tuin leiden. Die jonge meisjes hebben namelijk eigenlijk een probleem met zichzelf en de hechting met hun daddy's. Daarom zoeken ze nieuwe en/ of betere daddy's. Dusssssssss, wat zegt dat over jou?
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 22 augustus 2014 @ 08:36:

Oudere mannen zijn inderdaad heel veel beter in bed. Bij vrouwen werkt dat net zo. Zo rond de 20 is het eigenlijk verspilde moeite om er zelf plezier aan te beleven, dus van pure armoede laat je daan haar maar veel klaarkomen.



Dus die mannen lieten jou vaak klaarkomen? Goh.haha dat is de juiste benadering. Die kirrende meisjes van 20 weten helemaal nog niet hoe hun speelgoed werkt
Alle reacties Link kopieren
snelle rekensom, de jongste was 19 (maar toen was ik ook jonger), de oudste 45? zoiets

Ik heb nooit een relatie kunnen leggen tussen Hoe goed en leeftijd.

Met jonge/zeer onervaren jongen geweldige orgasmes gehad. Hij luisterde goed en leerde snel.
Sex met verschillende mannen waar je geen relatie mee hebt??? Je bent goed bezig, begrijp uit andere reacties dat je hem aardig kan raken wat de drank betreft en nu dit weer. Kom met beide benen op de grond en maak wat van je leven. Dit leidt nergens toe.
Huh? Je mag geen seks hebben met meerdere mannen waar je geen relatie mee hebt? Want dan vergooi je je leven? Wat een ouderwetse onzin zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 22 augustus 2014 @ 05:31:

Ik heb seks gehad met een man van 39 en een man van 35 ben zelf 20.



In het leeftijdentopic dat je hebt geopend zeg je dat je 19 bent.

Wat is het nou?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Snap je zelf ook wel toch, dat het helemaal aan de man ligt? Verschil in talent, ervaring, klik met jou...



Toen ik 20 was, waren de meeste mannen in mijn bed ook niet echt om over naar huis te schrijven. Al zat er één bij, wow, die kon er echt wat van, en die was niks ouder dan ik.

Blijf uitproberen, je komt er heus nog wel een paar tegen die het goed kunnen

En anders moet jij het ze maar bijbrengen. De dames die nog na je komen zullen je dankbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 augustus 2014 @ 08:53:

[...]

In het leeftijdentopic dat je hebt geopend zeg je dat je 19 bent.

Wat is het nou?Misschien is ze ondertussen jarig geweest?
Ik ga daten met een man van 85... dat belooft wat!
TO; je hebt gelijk. Ik ben een oudere *slik* man en ik ben inderdaad fantastisch in bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven