Oudere mannen beter in bed?

22-08-2014 05:31 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seks gehad met een man van 39 en een man van 35 ben zelf 20. Ze waren heel goed en ben ook echt meerdere keren klaargekomen. Ik had geen relatie met deze mannen.



In een soort van relatie met een man van 22 was de seks heel erg slecht. Hij had geen idee waar hij mee bezig was. Zo ook alle andere jongere mannen waar ik seks mee heb gehad.



Is het toeval of kan ik klaarkomen vergeten met iemand van mijn leeftijd?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:GreetBilspleet schreef op 22 augustus 2014 @ 09:28:

Ik ga daten met een man van 85... dat belooft wat!



85??



Nou, neem dan maar een paar dagen vrij om bij te komen........
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 22 augustus 2014 @ 09:29:

TO; je hebt gelijk. Ik ben een oudere *slik* man en ik ben inderdaad fantastisch in bed.oh een man die slikt, zeker populair bij het COC??
Alle reacties Link kopieren
Ach, dat zal per persoon verschillen. Geneukt met iemand die 10 jaar jonger was, die kwam in twee stoten klaar. Geneukt met iemand die ruim 20 jaar ouder was, die was fantastisch.

Ervaring en klik, gok ik.
quote:lilalinda schreef op 22 augustus 2014 @ 09:32:

[...]



oh een man die slikt, zeker populair bij het COC??





Eeuh.



Nee.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 22 augustus 2014 @ 09:29:

TO; je hebt gelijk. Ik ben een oudere *slik* man en ik ben inderdaad fantastisch in bed.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik denk overigens wel dat het zo is. Dat oudere mannen inderdaad beter zijn in bed. Kwestie van ervaring. Uitzonderingen daargelaten, want er zijn mannen die het nooit gaan snappen, ongeacht hun leeftijd.



Ik voel ook totaal geen behoefte om sex te hebben met een ventje dat 20 jaar jonger is.

Lijkt me om deze reden dus echt geen bal aan.

Ik zou hém hooguit kunnen verrassen omdat ik ouder ben en meer ervaring heb
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ja. En om terug te komen op een oud topic van jou, ook oudere vrouwen zijn beter in bed dan jonge huppelkutjes.
Alle reacties Link kopieren
Kweenie. Zal het eens aan mijn moeder vragen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:pimpelmeesje67 schreef op 22 augustus 2014 @ 10:10:

Ja. En om terug te komen op een oud topic van jou, ook oudere vrouwen zijn beter in bed dan jonge huppelkutjes.Niet waar. Oude vrouwen zijn stom, lelijk, uitgezakt en doodongelukkig. Alleen oude mannen zijn leuk. Het enige wat niet leuk is aan oude mannen is dat ouwe verzuurde wijf waar ze vaak mee samenwonen/getrouwd zijn.
Alle reacties Link kopieren
En hoe zijn die zo verzuurd geworden? Door die eeuwig jonge heerlijke seksgod die in hun huis rondhangt zeker...
Alle reacties Link kopieren
quote:DieFetteElke schreef op 22 augustus 2014 @ 08:50:

Huh? Je mag geen seks hebben met meerdere mannen waar je geen relatie mee hebt? Want dan vergooi je je leven? Wat een ouderwetse onzin zeg!Dit.
oudere mannen hebben het een groot deel van hun leven gedaan met de beste leermeesters in deze kwestie: oudere vrouwen.



Ze hebben meer skills, maar ook een stuk minder uithoudingsvermogen. Jonge vrouwen zijn meestal onder de indruk van hun geblabla en daar scoren ze bij ons, de volwassen vrouwen, allang niet meer mee
Alle reacties Link kopieren
ben even het rijtje afgegaan (voor zover deze oude vrouw ze allemaal nog kon herinneren) maar ik heb nog nooit slechte sex gehad

Orgasmes bij alle bedgenoten

Bij de 1 wel wat sneller uitgekeken dan bij de ander, bij sommige mannen blijft het langer spannend, dan wil je nog een keer en nog een keer en nog een keer.
Die mannen waren natuurlijk allemaal getrouwd en jij had seks met hen omdat je het zielig voor ze vond dat ze zich aan 1 vrouw moeten binden wat betreft seks, toch?



En je was 19 vertelde je laatst. En ik vind je echt bloed irritant.
quote:lilalinda schreef op 22 augustus 2014 @ 11:01:

ben even het rijtje afgegaan (voor zover deze oude vrouw ze allemaal nog kon herinneren) maar ik heb nog nooit slechte sex gehad

Orgasmes bij alle bedgenoten

Bij de 1 wel wat sneller uitgekeken dan bij de ander, bij sommige mannen blijft het langer spannend, dan wil je nog een keer en nog een keer en nog een keer.ja dat je geen orgasme kan krijgen ligt toch vooral aan je eigen onkunde
quote:honeymoonquiz schreef op 22 augustus 2014 @ 10:18:

[...]



Niet waar. Oude vrouwen zijn stom, lelijk, uitgezakt en doodongelukkig. Alleen oude mannen zijn leuk. Het enige wat niet leuk is aan oude mannen is dat ouwe verzuurde wijf waar ze vaak mee samenwonen/getrouwd zijn.Nee, dan de oude mannen van nu. Die zijn net zo stom, lelijk, uitgezakt, alleen noemen de mannen het anders. Het erge is dat ze nog supertrots zijn op wat eens hun "fiere gereedschap" was, hangt nu dood onder een gigantische afdak. Komt alleen nog maar stof uit denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:jo-elise schreef op vrijdag 22 augustus 2014 14:54 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="honeymoonquiz in "Oudere mannen beter in bed?"" class="messagelink">honeymoonquiz schreef op 22 augustus 2014 @ 10:18</a>:</b>

[...]



Niet waar. Oude vrouwen zijn stom, lelijk, uitgezakt en doodongelukkig. Alleen oude mannen zijn leuk. Het enige wat niet leuk is aan oude mannen is dat ouwe verzuurde wijf waar ze vaak mee samenwonen/getrouwd zijn.</div></blockquote>Nee, dan de oude mannen van nu. Die zijn net zo stom, lelijk, uitgezakt, alleen noemen de mannen het anders. Het erge is dat ze nog supertrots zijn op wat eens hun "fiere gereedschap" was, hangt nu dood onder een gigantische afdak. Komt alleen nog maar stof uit denk ik. Beelddenker hier, ik zie dus echt een ding waar ineens een stofwolkje uitkomt
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 22 augustus 2014 @ 10:51:

oudere mannen hebben het een groot deel van hun leven gedaan met de beste leermeesters in deze kwestie: oudere vrouwen.



Ze hebben meer skills, maar ook een stuk minder uithoudingsvermogen. Jonge vrouwen zijn meestal onder de indruk van hun geblabla en daar scoren ze bij ons, de volwassen vrouwen, allang niet meer mee
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ouder is niet noodzakelijk ervarener. Ik ben inmiddels zo'n "oudere" vrouw (gezien hier een man van 39 al "oudere man" genoemd wordt) met wat meer ervaring, zowel met oudere als jongere mannen dan mijn eigen leeftijd.



Een man van rond mijn leeftijd of wat ouder die zijn hele leven dezelfde vrouw heeft gehad en (blijkbaar) steeds op dezelfde wijze, nooit iets bijgeleerd heeft en/of er al jaren niets spannends meer gebeurt in de slaapkamer is natuurlijk niet ervarener dan iemand van pakweg begin 30 die meerdere partners gehad heeft en met eea geexperimenteerd, en leergierig was, wil weten wat vrouwen fijn vinden, dus snapt dat vrouwen verschillen.



Ouder of jonger, iemand die luistert en aanvoelt, wil weten hoe jij in elkaar zit (niet zomaar klakkeloos uitgaat van wat zijn ex fijn vond en wat raar dat jij daar niet van klaarkomt, terwijl zijn ex er wellicht niks aan vond en er niet over wou praten, misschien wel fakete).



Er zijn ook mensen m/v die hetzelfde kunstje blijven herhalen, maar dan met verschillende partners, dus wat dat betreft zegt leeftijd an sich, maar ook de hoeveelheid bedpartners an sich helemaal niks.



Ik ben een stukje ouder dan 35+ en ik vind die categorie mannen richting 40 iha wel leergierig, geinteresseerd, bereidwillig. Ik ben alleen zelf niet zo geschikt om eea bij te gaan brengen, ik wil een vent en liefst een die ervaren is en weet wat ie doet, geen jongen die zijn ervaring wil opkrikken met mij.. die rol ligt mij niet..



Verder, jonger of ouder, als er alcohol bij komt kijken kan die jongere man dan misschien nog wel eea, dan gaat relatief misschien veel moeite naar de vrouw, want dat staat garant voor slappe hap..



Toevallig heb ik momenteel wel een jongere SV en die weet zelf al hoe het werkt, die hoef ik niks uit te leggen. Ik val voor partners van rond eigen leeftijd, (als "relatiemateriaal"), maar een lekkere vent met enig niveau die een aantal jaar jonger is loop ik ook niet van weg (als scharrel of SV)
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook zeker waar: een man die meerdere sexpartners heeft gehad is ook beter in bed dan een vent die slechts één bedpartner heeft gehad. En dat zegt dan eigenlijk weer niet zo veel over leeftijd; een man van 30 kan heel veel bedpartners hebben gehad en een man van 40 misschien maar één (nou ja, twee. ofzo.)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Er is niemand zo goed als ik. Vraag maar aan al die viva-chickies die ik al gehad heb.
Alle reacties Link kopieren
Megaveel vergelijkingsmateriaal heb ik niet, maar de mannen met wie ik echt lekkere sex heb (gehad) waren wel ouder.

Mijn man is 9 jaar ouder en mijn SV was wel 17 jaar ouder.....al zou je dat qua uiterlijk en uithoudingsvermogen echt niet zeggen. Misschien wel qua sexskills, want natuurlijk lekker veel ervaring hoe hij een vrouw kan laten klaarkomen
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal. Ik wordt ieder jaar beter en ik ben al een beest in bed. Vraag me af wat de (jonge, mooie) verpleegsters in het bejaardenhuis met mij moeten doen straks?
Alle reacties Link kopieren
quote:manmetpotentie schreef op 23 augustus 2014 @ 17:09:

Vraag me af wat de (jonge, mooie) verpleegsters in het bejaardenhuis met mij moeten doen straks?Je voeren en je luier verschonen
Alle reacties Link kopieren
quote:manmetpotentie schreef op zaterdag 23 augustus 2014 17:09 Klopt helemaal. Ik wordt ieder jaar beter en ik ben al een beest in bed. Vraag me af wat de (jonge, mooie) verpleegsters in het bejaardenhuis met mij moeten doen straks?Dat ding in je broek afstoffen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven