Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Kan het niet gewoon zo zijn dat ook Guus ziet dat het zo niet verder kan thuis en daarom zo teruggetrokken is? Misschien moet hij eerst gewoon zelf alles op een rijtje zetten.
LOL, oranje, hoe gaat dat dan?



Beste Oranje,

Helaas heb je me afgewezen voor een potje stomende snoeiharde seks op de keukentafel. Kun je dit voor me motiveren? Wat sprak je minder aan in mijn berichten en heb je tips voor de volgende keer?

met vriendelijke groet,

gruwelijk geile man
quote:lenabakker schreef op 22 augustus 2014 @ 14:22:

LOL, oranje, hoe gaat dat dan?



Beste Oranje,

Helaas heb je me afgewezen voor een potje stomende snoeiharde seks op de keukentafel. Kun je dit voor me motiveren? Wat sprak je minder aan in mijn berichten en heb je tips voor de volgende keer?

met vriendelijke groet,

gruwelijk geile man dat komt aardig in de buurt ja
Alle reacties Link kopieren
Kan ook, maar dat kan hij toch zeggen? Nu leek hij me haast te ontlopen. Ook prima, maar ik kan er deze keer even niets mee. Als hij in de knoop zit, moet hij het idd nu maar voor zichzelf op een rij zetten. Zonder mij als leuke afleiding.



Hoe bedoel je, Shocking, dat hij dan verdwijnt? Ik snap niet zo goed dat je die kinderen er niet beter buiten houdt. Ze zijn niet dom en zij dachten al veel langer dat er iets speelde. Ook al speelde er niks, dat geloven ze nooit.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Dan zou ik gewoon doen wat ze bij sollicitaties ook doen. Een standaard mail terugsturen.



Beste Gruwelijke Geile Man,



Helaas voldeed u niet aan de eisen van de vacature en heb ik kandidaten geselecteerd die meer overeenkwamen met het gezochte profiel. Ik wens u veel succes met de zoektocht naar stomende snoeiharde seks op de keukentafel met een van de andere vrouwelijke SF-erts.



met vriendelijke groet,

Oranje.
Heidi,

Ik denk niet dat Guus je bewust wil buitensluiten maar meer dat hij de hele situatie gewoon even niet trekt en het zich zo uit omdat hij het voor zichzelf helder wil krijgen. Aan jou uiteraard om dit als harde grens te stellen of om even te kijken hoe het loopt. Alleen ik denk niet dat het persoonlijk naar jou bedoeld is.



En ja dat kan hij zeggen, daar heb je gelijk in. Het blijft een man, die denken daar niet altijd zo aan.
Alle reacties Link kopieren
Was idd niet subtiel (niet helemaal naakt).. Ik vroeg hem eerlijk te zijn, en dat heb ik geweten.. Kon t niet laten om zelf nog wat over hem te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Heeedi ik bedoel we hebben het leuk, leuk gesprek en daarna

laat hij niks van zich horen.

Ik weet dat hij zo iemand is dat ruimte nodig heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat betekend SF?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:38:

[...]



Kijk je wel uit met je interpretaties en je negativiteit rond vrouw van 2? Het klinkt alsof je de plek al deels hebt ingenomen. Ik vind je behoorlijk laconiek over je sport en je 2 en je (en zijn) kinders.

Ik wil zeker haar plek niet innemen. Daar zijn wij beide heel duidelijk in.

Het is echter wel zo dat vrouw van nr2 en ik in zo'n beetje alles heel verschillend zijn. Uiterlijk lijken we totaal niet op elkaar. In doen en laten ook niet. Alleen qua opleiding en werk zijn we hetzelfde en daar kunnen we het samen goed in vinden.



Ik bedoelde overigens niets negatiefs over vrouw van nr2
Denk hetzelfde als Lena over Guus, hij lijkt me inderdaad moeite te hebben met de hele situatie, daar down over te zijn … en mannen gaan daar vaak anders mee om.

Maar als jij dat niet trekt op dit moment dan is het je goed recht om te kappen eh.



Principe is dat minnaars er zijn om je gelukkiger te maken, niet?
Alle reacties Link kopieren
Het was bijna alsof hij me wegduwde, of hoopte dat ik idd een grens zou trekken/knoop door zou hakken. Begon ook over andere mannen steeds. Alsof hij loslaten ook wel oké vond ergens..



Nou ja, gelukkig werd ik er niet van iig :(
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
@lena

Ja zo zit het wel een beetje in elkaar.

Echter onze sport is individueel. Geen teamsport.

Het uitje was ook met z'n tweeën.

Daar wel andere mensen gezien en gesproken maar die kennen ons niet.

Het is/was niet onbekend in onze sportkring dat wij het goed met elkaar kunnen vinden en dat wij samen dingen ondernemen.



Nr2 vertelde van de week wel dat hij het moeilijk vindt om "normaal" tegen mij te doen met andere erbij. En daar heb ik nu helemaal geen last van. Ik zie dat als twee aparte dingen.
Shockingblue, wat moet hij laten horen dan als je net een gesprek hebt gehad? Wil je 24/7 aandacht?



Joos, ik schreef dat omdat je het niet kon laten te melden dat de kinderen het met jou leuker vonden dan met haar. Kijk alsjeblieft uit met aannames.



Heidi, ik zou Guus even lekker in zijn sop gaar laten koken denk ik. Ik snap je wel, hij is er zo voor je geweest in het hele jouw-kroeg gebeuren en nu je hem nodig hebt als je bestolen wordt laat hij het afweten, dat valt tegen.



Kylie, dat is helaas een beetje het risico van het vak, ik knap per foto ook wel eens af.

Een foto van mijn hele lijf zal ik niet sturen, er zijn stukjes beschikbaar er mot wel wat te raaien overblijven!



Nou...

Potentiële man 1 is bij mij in de buurt aan het zeilen, 24 uur achter elkaar.

Potentiële man 2 laat het berichttechnisch even afweten, ik heb daar zo geen zin meer in. Vanavond ga ik stappen en als ik morgen nog niks gehoord heb gaat hij de laan uit. Kom op zeg, we zijn en blijven wel aandachtjunkies natuurlijk!
quote:Heeeidi schreef op 22 augustus 2014 @ 14:54:

Het was bijna alsof hij me wegduwde, of hoopte dat ik idd een grens zou trekken/knoop door zou hakken. Begon ook over andere mannen steeds. Alsof hij loslaten ook wel oké vond ergens..



Nou ja, gelukkig werd ik er niet van iig :(

Andere mannen...was dat om aan te geven dat hij er wel ok mee zou zijn en je te stimuleren niet op hem te wachten, of om de bevestiging van jou te krijgen dat je niet op een ander zit te wachten?



Leuk is het sowieso niet nee.
Alle reacties Link kopieren
Roos nee, maar naar mij gevoel moet

ik altijd een gesprek beginnen.

Lijkt wel alsof je mij niet echt mag Roosje
Werkelijk? Omdat ik vragen stel?

Ik wil je ook wel negeren hoor als dat beter voelt



Heidi, dat zijn flauwe spelletje, herkenbaar, alsof je een kantje opgeduwd wordt, bah niet leuk.
SF is secret flirt.



'U sluit volstrekt niet aan bij mijn profieltekst, zowel in uw profiel als in uw brief. Bovendien had u meer dan 15 spelfouten in de vijf regels van uw bericht en ontbrak iedere vorm van interpunctie.'



Oh ja. 1,70 is niet lang!
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:00:

Kom op zeg, we zijn en blijven wel aandachtjunkies natuurlijk!Dat!!! Helemaal :-)
Alle reacties Link kopieren
Roos op de manier hoe je het vraagt maar je mag mij

wel vragen stellen hoor,vragen staan vrij.
quote:shockingblue schreef op 22 augustus 2014 @ 15:08:



Lijkt wel alsof je mij niet echt mag Roosje





If you can't stand the heat, stay out of the kitchen....





Het is hier echt geen hallelujahclubje, we stellen hier graag vragen om de situatie te verhelderen voor onszelf. En meningen hebben de meeste vrouwen en mannen hier ook.
Alle reacties Link kopieren
Oranje dat weet ik ook wel
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:00:[/

Nou...

Potentiële man 1 is bij mij in de buurt aan het zeilen, 24 uur achter elkaar.

Potentiële man 2 laat het berichttechnisch even afweten, ik heb daar zo geen zin meer in. Vanavond ga ik stappen en als ik morgen nog niks gehoord heb gaat hij de laan uit. Kom op zeg, we zijn en blijven wel aandachtjunkies natuurlijk!



Ik heb het de bootsman al een paar keer uitgelegd: vrouwen neucken voor de aandacht, mannen geven aandacht voor de neuck.



Komen deze uit mijn visvijver Roos? Dan ben ik nieuwsgierig!!!
quote:oranjexx schreef op 22 augustus 2014 @ 15:12:

SF is secret flirt.



'U sluit volstrekt niet aan bij mijn profieltekst, zowel in uw profiel als in uw brief. Bovendien had u meer dan 15 spelfouten in de vijf regels van uw bericht en ontbrak iedere vorm van interpunctie.'



Oh ja. 1,70 is niet lang!



Ik ga bij nader inzien toch met u op date mits uw 1.70 volledig gecompenseert wordt door een buitenproportioneel groot geval in uw slip. Fotos graag binnenkort in de inbox en ik ga er voor het gemak even vanuit dat u het geen probleem vindt als ik ter beoordeling door het genootschap der Nederlandse Loeders uw geslacht even op het openbaar vivaforum plemp.



U hoort van ons.

Met vriendelijke groet, the one and only Madame Orange!!
Alle reacties Link kopieren
quote:lenabakker schreef op 22 augustus 2014 @ 15:00:

[...]



Andere mannen...was dat om aan te geven dat hij er wel ok mee zou zijn en je te stimuleren niet op hem te wachten, of om de bevestiging van jou te krijgen dat je niet op een ander zit te wachten?



Leuk is het sowieso niet nee.



Geen idee, ik denk een combi. Beter dat je een man voor jezelf zoekt, maar laat het alsjeblieft nog niet zo ver zijn, want dan ben ik je kwijt. Ofzo.

Hij weet natuurlijk ook niet wat ik in die twee weken afwezigheid heb gedaan.



Precies dat, Roos, alsof hij er niet wakker van lag als het over zou zijn.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven