Ervaringen numatic Henry of hetty

21-04-2013 15:42 20 berichten
Wij zijn aan het kijken voor een nieuwe stofzuiger,nu heb ik de stofzuigers van numatic gezien. Die met die ogen dus.

Hoop reviews gelezen en hoop positief, ben benieuwd of er hier mensen hem hebben en wat ze handig of juist niet handig vinden.

Mij lijkt ideaal het lange snoer van 10 mrt en de grote stoflaken.

Twijfel voornamelijk tussen de Harry en de hetty.

Nou zag ik een gele mooie aanbieding via mp van een bedrijf dat stofzuiger stunt store heet. Maar wat vinden jullie hiervan? Zou er vanwege de veel lagere prijs geen addertje zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met een Henry of een Hetty, maar ik heb de onderstaande. Ook een zeer goed machientje voor de prijs eigenlijk. Mijn vorige was dezelfde, ik wil echt geen andere meer. Heeft wel niet zo een lange snoer als de Henry of de Hetty.







Dat is trouwens een Domo stofzuigertje, klein maar fijn en sterk, zuigt hier alle haren mee en alles en hebben vijf huisdieren. Zonder zak, en nee ik heb geen aandelen
Alle reacties Link kopieren
In het studentenhuis waar ik woonde hadden wij een Henry. Het lange snoer was echt ideaal, de stofzak is lekker groot. Mijn huisbaas vertelde mij dat hij Henry's in al zijn studentenhuizen had, omdat ze zo lekker simpel zijn, de stofzakken goedkoop zijn en omdat ze wel tegen een stootje kunnen.
IK heb nu sinds een aantal maanden een Henry en ben heel enthousiast! Het lange snoer is inderdaad ideaal! Kan beneden alles doen met 1 stopcontact.

Verder zuigt hij ontzettend goed, en heeft relatief weinig lawaai.

Stofzak lekker groot en hij kan inderdaad prima tegen een stootje, valt ook niet om als ik hem wat hard aantrek.



Enige minpuntje tot nu toe: hij is wat zwaar om de trap op te tillen, vergeleken met mijn vorige stofzuiger.