Ervaringen numatic Henry of hetty

21-04-2013 15:42 20 berichten
Wij zijn aan het kijken voor een nieuwe stofzuiger,nu heb ik de stofzuigers van numatic gezien. Die met die ogen dus.

Hoop reviews gelezen en hoop positief, ben benieuwd of er hier mensen hem hebben en wat ze handig of juist niet handig vinden.

Mij lijkt ideaal het lange snoer van 10 mrt en de grote stoflaken.

Twijfel voornamelijk tussen de Harry en de hetty.

Nou zag ik een gele mooie aanbieding via mp van een bedrijf dat stofzuiger stunt store heet. Maar wat vinden jullie hiervan? Zou er vanwege de veel lagere prijs geen addertje zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen ervaring met een Henry of een Hetty, maar ik heb de onderstaande. Ook een zeer goed machientje voor de prijs eigenlijk. Mijn vorige was dezelfde, ik wil echt geen andere meer. Heeft wel niet zo een lange snoer als de Henry of de Hetty.







Dat is trouwens een Domo stofzuigertje, klein maar fijn en sterk, zuigt hier alle haren mee en alles en hebben vijf huisdieren. Zonder zak, en nee ik heb geen aandelen
Alle reacties Link kopieren
In het studentenhuis waar ik woonde hadden wij een Henry. Het lange snoer was echt ideaal, de stofzak is lekker groot. Mijn huisbaas vertelde mij dat hij Henry's in al zijn studentenhuizen had, omdat ze zo lekker simpel zijn, de stofzakken goedkoop zijn en omdat ze wel tegen een stootje kunnen.
IK heb nu sinds een aantal maanden een Henry en ben heel enthousiast! Het lange snoer is inderdaad ideaal! Kan beneden alles doen met 1 stopcontact.

Verder zuigt hij ontzettend goed, en heeft relatief weinig lawaai.

Stofzak lekker groot en hij kan inderdaad prima tegen een stootje, valt ook niet om als ik hem wat hard aantrek.



Enige minpuntje tot nu toe: hij is wat zwaar om de trap op te tillen, vergeleken met mijn vorige stofzuiger.



Tussen Henry en Hetty zit volgens mij behalve de kleur geen verschil! Hetty is gewoon de vrouwelijke versie van Henry. (en mijn vriend wilde geen roze stofzuiger...dus werd het Henry)
Ik ben ook geinteresseerd in met name de Harry dus ik ga dit topic even volgen .
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een Henry op het werk en ze zijn inderdaad erg zwaar. Wat als voordeel heeft dat je ze niet zomaar omver trekt, de zakken die erin gaan zijn groot dus je kunt er behoorlijk lang mee doen.

Wat ik zelf een nadeel vind is dat ze voor in een gewoon huis nogal lomp zijn, ze nemen veel plek in beslag om ergens op te bergen en omdat ze zo zwaar zijn heb je sneller een beschadiging aan de muur, verf e.d als je de Henry nogal hard vooruit trekt.

Ik vind ze op het werk handig, maar thuis zou ik hem niet hoeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze veel gebruikt bij schoonmaakbaantjes, dus ze zullen ook wel goed hun werk doen. Ik vind ze ideaal door lange snoer en grote zak.

Heel lomp vond ik ze niet, ze zijn anders van vorm, maar daardoor kiepen ze niet om.
Ik heb gisteren de enige echte roze Hetty gekocht! Zo blij mee. Stond al heel lang op mijn verlanglijstje.



Ik hou van robuust, tijdloos en no-nonsense design. Degelijkheid die hopelijk jaren meegaat. (mijn Oma heeft 18 jaar met haar Henry gedaan, en toen overleed zijzelf)
En ze is NIET zwaar. Valt reuze mee voor een dame.
Alle reacties Link kopieren
Nee met een lege zak issie idd niet zwaar



Maar ik zelf ben klein en ik vind hem voor mijzelf gewoon te groot en lomp en met een volle zak zwaar.

Maar als je 1.80 m lang bent, zit daar natuurlijk een verschil in.
Welke hetty heb je nastik! Je hebt namelijk ook nog de hetty plus
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mammamandy, ik kom ook die advertentie van de stofzuiger stunt store tegen.

Ik las jou vraag en vraag me gelijk af of je hem ook gekocht hebt.

Ik heb zelf nl een Henry en wil hem ook voor mn dochter kopen en vond het niet duur daar.

Heb zo mn twijfels. Dus ben benieuwd wat je gedaan hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels alweer 5 jaar tot volle tevredenheid de hetty! Zeker een aanrader!
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er ook al een tijdje zo een. Het is een degelijke stofzuiger. Wel is hij erg zwaar. Dus boven hebben wij een kleine stofzuiger erbij.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flutzel schreef op 21 april 2013 @ 18:07:

Ik heb geen ervaring met een Henry of een Hetty, maar ik heb de onderstaande. Ook een zeer goed machientje voor de prijs eigenlijk. Mijn vorige was dezelfde, ik wil echt geen andere meer. Heeft wel niet zo een lange snoer als de Henry of de Hetty.



[img]http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/l ... 575099.jpg[/img]



Dat is trouwens een Domo stofzuigertje, klein maar fijn en sterk, zuigt hier alle haren mee en alles en hebben vijf huisdieren. Zonder zak, en nee ik heb geen aandelen Dit kun je echt niet vergelijken met een Numatic je mag echt blij zijn als deze een 10e mee gaat als een Numatic en dus daarmee veel duurder is .
Alle reacties Link kopieren
Kijk even naar barbie en Michael, die hebben een hele aflevering over de Henry/Hetty ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Harry, lekker ding hoor:







Gekocht ivm de speciale borstl voor dierenharen maar daar doe ik eigenlijk te weinig mee.

Ik zou nu absoluut Hetty kiezen, door de leuke kleur.



Ik vind Harry wel een onhandig formaat om weg te zetten, ook door die lange slang.

In gebruik vind ik hem heel fijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Hoe is dit afgelopen? Heb je de stofzuiger gekocht via Stunt Store? Ik heb ze aangeschreven maar kreeg vreemd antwoord terug en vertrouw het niet helemaal en ben nu aan het twijfelen om Hetty daar te kopen.....
Alle reacties Link kopieren
De gok genomen en de Hetty via Discount Stunt Store Rotterdam gekocht. Na een snelle levering bleek er een Engelse stekker op te zitten en was het een oud model. Uiteraard direct mijn beklag gedaan en ik moest maar een verloop kopen van een euro!! Via marktplaats een klacht ingediend, maar zij kunnen niks beteken! John van Stunt Store reageert niet meer. Dus ik heb een oud model met een Engelse stekker. Ik voel mij echt belazerd!! Niet kopen bij Discount Stunt Store Rotterdam
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjosmits schreef op 21 juni 2015 @ 22:41:

De gok genomen en de Hetty via Discount Stunt Store Rotterdam gekocht. Na een snelle levering bleek er een Engelse stekker op te zitten en was het een oud model. Uiteraard direct mijn beklag gedaan en ik moest maar een verloop kopen van een euro!! Via marktplaats een klacht ingediend, maar zij kunnen niks beteken! John van Stunt Store reageert niet meer. Dus ik heb een oud model met een Engelse stekker. Ik voel mij echt belazerd!! Niet kopen bij Discount Stunt Store RotterdamDat is erg jammer, productiedatum staat erop ander handvat. Modellen gaan nu wel hard nieuwste is die met 620 Watt motor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven