Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Sterkte!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Ow Lamaatje rust jij maar lekker hoor vandaag, je moet je niet verplicht voelen om snel op alles te reageren hier.. Alleen niet tè lang wegblijven hoor :-)! Grapje!
Alle reacties Link kopieren
Down is oké Lama..



*flower*
Lamameisje
Alle reacties Link kopieren
He bah je laat me schrikken Lamaatjelief!
Alle reacties Link kopieren
Ben er nog hoor.

De wijkverpleging is geweest. Lekker opgefrist en schoon bedje.

Een beetje van de eerste schrik af.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Lamaatje, neem je ontspanning.



Alle reacties Link kopieren
Ik spreek heel weinig familie, maar het verhaal schijnt de ronde te gaan dat de dokter heeft gezegd dat ik nog een maand te leven heb.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Dag lamaatje. Ik lees en leef al heel lang mee maar heb nog nooit gepost, maar door dat verhaal dat de ronde doet, moet ik toch echt even reageren. Heb dit meegemaakt met mijn vader die jaren gevochten heeft tegen leukemie. Heel naar hoe mensen voor sensatie gaan. Ik hoop dat je het als een echte lama van je af kunt schudden en flink spuwen mag ook hoor! Heel veel sterkte!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ha Lama,



Was bezorgd over hoe het met je gaat, zelfs mijn PC loopt ervan vast!



Geniet van je schone lakens en doe het rustig aan.



Moet even uitzoeken hoe ik plaatjes plak.
Everything you see I owe to spaghetti!
Lijkt mij sterk, zoiets mag een huisarts helemaal niet delen, toch? Iets met beroepsgeheim of zo??



Lieve post, Oudbond
Ach lieve lama, Laat je niet ontmoedigen door die kletspraatjes hoor. Sommige mensen hebben geen leven zonder roddelen, helaas



Even een dikke vrijdagmiddagknuffel:



Laat het verhaal maar lekker de ronde gaan Lamaatje. Misschien dat je broer dan wat sneller over de brug komt. En mensen hebben nog altijd een mond gekregen om het je te vragen he?



Fijn dat de wijkverpleging jou en je bed heeft opgefrist.



Hou je taai vrouw!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte lama: kan me ook niet voorstellen dat de huisarts dat heeft rond verteld. Mensen graag kletsen, maar komen ho maar.
Alle reacties Link kopieren
Ze kunnen gewoon slecht luisteren. Mijn man heeft tegen een tante gezegd die hij per ongeluk tegen kwam dat ik de kerst waarschijnlijk niet zou halen.

Persoonlijk hou ik niet van het verkondigen van prognoses. Ik begrijp ook niet waarom je het van iemand zou willen weten waar je verder weinig contact mee hebt.

Gelijk heb je Raccoon.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend naar dat mensen met willen weten hoe lang je nog hebt lama.

Niks van aantrekken, mensen praten graag wat en verzinnen zoveel mogelijk zelf bij.



Ik schrijf niet veel mee, maar ik hou je topic meerdere keren per dag in de gaten lama.

Ik hoop dat je je weer wat beter gaat voelen na die benauwdheid en geniet maar lekker van een fris bed.
Alle reacties Link kopieren
Wat een belachelijk, harteloos geklets toch over die maand. En dat zo'n verhaal dan jou weer ter ore moet komen...



Het is ook nog eens onzin. Het menselijk lichaam zit ingewikkeld in elkaar, er is niet te zeggen hoe 'lang iemand heeft'. Er zijn mensen die maanden, zelfs jaren verder leven dan de gegeven prognoses.
Zeg tegen je man: 'als men vraagt 'hoe lang ik nog heb' zeg je: kom dinsdag even langs, dan kun je haar nog zien voor het zover is!'
Alle reacties Link kopieren
Niet allemaal tegelijk hoor Doreia
odi et amo
quote:lamaatje schreef op 22 augustus 2014 @ 17:04:

Niet allemaal tegelijk hoor Doreia Straks missen ze de boot! een maand is niet zo lang meer! Dat wordt dringen geblazen om nog even een glimp van je op te vangen! Luguber grapje natuurlijk he?
Alle reacties Link kopieren
Grof gezegd, sensatie praat. Aan zulke mensen heb je niks. Ik ben ook bang lama, dat je broer niet zal komen, hopelijk heb ik het bij het verkeerde eind.

Helaas heb ik een beetje de zelfde ervaring. Toen ik ziek was, heb ik heel weinig aan mijn Eigen familie gehad. Ik woon ook niet naast de deur dat speelt ook mee. Maar een kaartje ho maar.

Niet vergeten lieve lama, er zijn veel geode mensen die met je meeleven en je het allerbeste wensen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, Lamaatje. Ik denk aan je.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop paragnosten daar. Aantonen dat ze ongelijk hebben zou een mooie reactie zijn Lama!

Schrikken van je benauwdheid. Hopelijk meer rust in het lijf.



Alle reacties Link kopieren
quote:Elmervrouw schreef op 22 augustus 2014 @ 17:54:

Sterkte, Lamaatje. Ik denk aan je. Dank je wel Elmervrouw, voor je trouwe berichtjes.
odi et amo
Alle reacties Link kopieren
quote:Noa78 schreef op 22 augustus 2014 @ 18:40:

Wat een hoop paragnosten daar. Aantonen dat ze ongelijk hebben zou een mooie reactie zijn Lama!

Schrikken van je benauwdheid. Hopelijk meer rust in het lijf.



Het gaat beter nu.
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven