De anus van mijn kat stinkt!

18-10-2010 19:25 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah!



Hij ligt op mijn schoot, maar gadverdamme, wat een putlucht..



Is dit normaal??? Wie herkent dit?

Stinkt de anus van jouw kat?

Totaal aantal stemmen: 39

ja, altijd, ik strooi rijkelijk met parfum (3%)
soms (54%)
nooit (15%)
mijn reukvermogen doet het niet (5%)
nee, ik heb een hond. (23%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 28 mei 2014 @ 00:35:

Ik blijf het wonderlijk vinden, dat mensen zulke oude topics überhaupt kunnen vinden, zonder werkende zoek functie op de siteZie je wel dat je die zoekfunctie helemaal niet nodig hebt
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven






Dat blijkt je inderdaad helemaal niet nodig te hebben, word hier keer op keer bewezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit topic net ook weer teruggevonden via Google, want oh mijn kat. Gádverredamme



Altijd als hij gestresst is, gooit hij dus z'n anaalklieren leeg. Kan een paar druppels zijn of meer, maar het is ZO GOOR. Echt ongelooflijk. Heb nog nooit zoiets geroken. En hij raakt dus al gestresst als we eventjes niet spelen zoals hij niet wil ... Als je hem een beetje raar vasthoudt of duwt op een manier die hij niet wil. Dan zie ik een paar druppels en weet ik het alweer: poetsspullen erbij en alle kleren in de was. Weet iemand een oplossing?
Kan ook zijn dat je kat last heeft van wormen.Veroorzaakt ook vaak stank.
Alle reacties Link kopieren
quote:emmetje2 schreef op 20 augustus 2014 @ 12:46:

Kan ook zijn dat je kat last heeft van wormen.Veroorzaakt ook vaak stank.Waar kan je dat dan nog meer aan merken? Want algehele poes + poep ruikt helemaal niet :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven