Mode & Beauty alle pijlers

Primark grote maten

22-08-2014 12:19 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heeft de Primark ook grote damesmaten? Ik heb maat 50-52. Op hun site kan ik het niet vinden. Wieowie is er pas geweest en kan me vertellen of er daar kleren voor mij zijn.

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Bij de HM is het ook goedkoop (als je daarvoor gaat) en de kwaliteit is ook een stuk beter
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Hebben ze bij Primark alleen kleding of ook sieraden en tassen?

Anders hoef ik er ook niet heen
Alle reacties Link kopieren
Aan overgewicht kun je vaak nog iets doen, aan een kutkarakter meestal niet. Wat een kansloze actie om een oordeel te vellen over iemands gewicht
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
[...]



Hettie: ook jij mag best je excuses aanbieden aan TO!



Ontopic: het ligt aan de modellen bij Primark. Grootste maat is idd 22 maar dat hebben ze ook niet in elk filiaal. Ik heb maat 40 maar die pyjama's vallen echt groot uit, ook een keer een vest waarvan ik 38 aan kon en soms een blouse en dan heb ik 42 nodig. Er valt niets over te zeggen. Ga het gewoon ervaren, TO! Ga wel in de ochtend, dan hangen de meeste maten er nog. Kom je later binnen dan is veel weg.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2014 17:27
Reden: 'quote' verwijderd en ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij Ulla moet je niet in de winkel kopen maar via hun maandelijks blad.Daar staan veel dingen in die ze in de winkel niet verkopen.Met kerst een glitter tuniek gekocht die ze in hun winkel niet verkopen,idem voor laarzen.
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:

Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo





Kan en mag je vinden, net zoals ik dikke mensen [...] ongezond vind.



Nou ik merk door de pc heen gewoon hoe ontzettend je straalt. Zonnetje in huis. Beetje veel last van je hormonen? Doe niet zo naar zeg.



Primark valt bij mij zoals de Hema? Dezelfde maat pas ik dus. De kwaliteit is wel drie keer niets.



Met maat 50 is iemand waarschijnlijk wel zwaarder dan gezond is maar om dan naakt of met een laken om rond te lopen? Als straf of zo?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2014 17:18
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:

Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo





Kan en mag je vinden, net zoals ik dikke mensen [...] ongezond vind.Hoop maar dat je na de bevalling niet met een leeggelopen ballon als buik blijft zitten, stel je voor dat mensen dan denken dat je een beetje een pens hebt ipv huid De horror!!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2014 17:17
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2014 17:18
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:

Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo





Kan en mag je vinden, net zoals ik dikke mensen [...] en ongezond vind.En dat moet een kind opvoeden? Begin eens bij jezelf zou ik zeggen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2014 17:19
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:paque_pink schreef op 22 augustus 2014 @ 12:44:

Ik vraag me altijd af of mensen die zo'n grote bek op zetten dit IRL ook zouden zeggen tegen mensen. ik gok 9 van de 10 keer van niet en dan is t nog sneuer.



Ik denk sommige wel helaas

Dat zijn degene met de walgende blikken en kutopmerkingen achter je rug, maar voor jou wel hoorbaar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:50:

Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo





Kan en mag je vinden, net zoals ik dikke mensen [...] ongezond vind.Heb je daar dan ook echt wat aan? Een klein figuurtje met een flut karakter?
Alle reacties Link kopieren
Maar dames, Kenza uit alleen haar frustraties, dat begrijpen jullie toch zeker wel? Ze weet van gekkigheid niet meer hoe ze haar relatie spannend moet houden. Ja, het halen van een ijsje in de haven is al een hele stap, dus dan ga je toch gewoon onbekenden via internet belachelijk maken?



Logisch toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op vrijdag 22 augustus 2014 15:50 Klopt maar ik ben 1.73 mt dus slank met een klein mooi zwangere buikje 😍 en anders altijd 57 kilo





Kan en mag je vinden, net zoals ik dikke mensen [...] ongezond vind. Heb niet veel gelezen in dit topic maar als ik dit zo lees vind ik jou een egoïstisch monster, wat ben jij een afschuwelijk mens. Bah schaam je.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
quote:GarciaCM schreef op 22 augustus 2014 @ 16:02:

Aan overgewicht kun je vaak nog iets doen, aan een kutkarakter meestal niet. Wat een kansloze actie om een oordeel te vellen over iemands gewichtPlus 100
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Kenza_b,

Ik heb nu al medelijden met jouw kind,

dat is straks vast een enorm empathisch, liefdevol en open minded persoon.



Wat een naar mens ben jij zeg.
Alle reacties Link kopieren
@Caja, sommige lijnen lopen tot mt uk22, dat is 48-50. Primark is ook leuk voor accessoires en schoenen.



En let maar niet op sommige mensen hier, die graag anderen naar beneden halen.
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ze grote damesmaten hebben. Ik koop er wel eens een bh. Ik heb confectiemaat 40 maar bh maat 85 (eigenlijk 90) AA (eigenlijk triple A) en dat hebben ze dus wel eens, kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven maar ach.

Ik had de indruk dat ze wel grotere maten hebben. Het lijken mij engelse maten en de engelse dames zijn vaak wel wat breder.
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 22 augustus 2014 @ 16:00:

Hebben ze bij Primark alleen kleding of ook sieraden en tassen?

Anders hoef ik er ook niet heen Ze hebben er veel leuke sieraden, tassen en schoenen. En spot goedkoop.
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 12:22:

Wow maat 50 😐



Waarom val je niet eerst wat kilo's af, maat 50 is echt bizar dik.

En sowieso ongezond



Wat simpel en oppervlakkig om zo te oordelen zoals jij doet.

Heb je er wel eens bij stil gestaan dat sommige mensen een fysieke oorzaak hebben voor overgewicht? Dus door ziekte?

En niet iedereen is gezegend met een snelle stofwisseling helaas.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ben je er nog Caja? Ik paste met maat 50/52 niet in de kleding van Primark. Als het gaat om de prijs misschien kan je dan bij Bonprix bestellen. Heeft veel kleding in grotere maat en ook een zacht prijsje. Maar net als met Primark gaat het hooguit 2 seizoenen mee, dat wel.

Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je ook regelmatig de verzendkosten vergoed.
Alle reacties Link kopieren
De sieraden vind ik nooit zo leuk bij Primark. Mijn maat schoenen hebben ze ook niet. De tassen zijn soms wel leuk maar je moet het treffen. Sommige modellen zijn snel kapot, andere modellen gaan langer mee.
Alle reacties Link kopieren
Eventueel kan maat UK22 nog, maar dan als er wat stretch in zit.

Ik heb er wel eens een jurkje gekocht, die viel wat ruim.



Ik zou er voor de kleding dus niet heen gaan. Overigens vind ik het ook erg slechte kwaliteit. Kijk er wel eens voor mijn dochters, maar nooit iets gevonden wat ik hen aan zou willen trekken.



Wel leuke make-up dingetjes, en tasjes enzo.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
En de reacties van sommigen hier:





Onvoorstelbaar gewoon dat zulke emotioneel beperkte mensen internet mogen hebben.
Ab imo pectore
Alle reacties Link kopieren
quote:kenza_b schreef op 22 augustus 2014 @ 15:39:

Aaawh alle dikke mensen united





@ kerol, zwangerschapsaurus niet echt weeg 64 kilo, en kan toch nog gewoon mijn eigen kleding aan en dat in week 26 ❤️

Ach laat me raden...je rookt.

Trots zijn op een laag gewicht tijdens zwangerschap....tja....hoop echt voor je dat je een gezond kindje krijgt want ondergewicht tijdens je zwangerschap is echt niet gezond dus ja wees er vooral trots op.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Kenza negeren, die is denk ik gewoon aan het trollen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven