echt klein geschapen

01-07-2014 00:22 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel3 berichtenVoeg toe als contact30-06-2014, 23:51



Ik ben nu ruim 8 jaar met m'n vriend. Hij is bijna perfect maar enorm klein geschapen. En dan echt heel klein. Hoe raar het ook klinkt maar de sex is wel ok. Hij weet me altijd op te winden en compenseert het goed. ik kom dan ook regelmatig klaar. Alleen een ding begin ik echt te missen en dat is de penetratie. We hebben speeltjes, maar dat is niet meer genoeg. Wat in het begin geen probleem was wordt nu echt een frustatie. Zelfs zo erg dat ik op het punt ga om puur voor de sex vreemd te gaan. Iets wat ik eigenlijk niet wil en zo ben ik ook niet...
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaster schreef op 20 augustus 2014 @ 12:03:

[...]





Damn, ik heb een scharrel gehad die dat exact zo had. Een heel dunne, priemende, korte piemel. De heer in kwestie was ALTIJD geil en je hoefde er maar naar te wijzen of de priemende prikkert werd vochtig. En snotterig.

Dat NOOIT weer!!









Ik dacht eens een leuke ONS te hebben, bleek hij dus net zo klein te zijn als jullie omschrijving.



Ik kon er niks mee, wat een trieste bedoeling zeg.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je er een fatsoenlijk gesprek over hebt gehad, maar dat lost op korte termijn niks op. Op lange termijn misschien wel, bijvoorbeeld door de mislukte experimenten met dildo's proberen te overtreffen. Dat is toch echt de enige manier waarop er fatsoenlijk gepenetreerd kan worden, dus wijs het niet van de hand.



En verder is het zo fundamenteel pijnlijk voor hem, dat het me hondsmoeilijk lijkt om je er beter over te gaan voelen.
Go green, fuck a vegetarian
Alle reacties Link kopieren
Haha @vivaster, wat kan ik heerlijk lachen om jou omschrijving. Precies zoals ik het toen heb ervaren maar dan prachtig verwoord.
quote:honingbijtje schreef op 21 juli 2014 @ 21:05:

Dat het tussen je oren zit betekent niet dat het niet een echt probleem is! Het betekent alleen dat je de oplossing ook moet zoeken daar waar het probleem zit...



Ja, wat een kutstreek! Dat is toch geen reden om je relatie te verbreken... En als het dat wel is, dan nog zeg je het niet! Dan verzin je wat anders. Ik geloof ook echt niet dat dat de enige echte reden is.



Deze man, waar je zogenaamd van houdt heb je iig voor de rest van z'n leven wat aangepraat! Hoezo egoistisch? Als je 'm zat bent dan zeg je dát en niet dat z'n lul te klein is. Echt hoe verzin je het.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare reacties. Ik lees helemaal niet dat de TO niet van haar vriend houdt. En kan me zelfs in dit soort situaties indenken dat de gedachte van vreemdgaan door je hoofd speelt júist omdat het zo'n lastig onderwerp is om te bespreken. Nu bespreekt ze het en wordt ze daar weer voor afgefikt. Er reageren in dit topic twee mannen met een zogeheten micropenis heel nuchter en een met een gemiddelde heel zuur. Dan nog een paar doen een plasje over het geheel maar eigenlijk is het gewoon best wel begrijpelijk dat ze ermee zit toch?



Het gros van de dames hier heeft vast nog nooit gesekst met een micropenis. Dat is gewoon echt anders. In mijn vrijgezellenbestaan heb ik er twee voorbij zien komen. De ene van een man die er erg mee zat, seks was echt niet fijn en weken nog vreemde berichtjes gehad en beschuldigingen en de ander van een man die me even kort waarschuwde maar me beloofde dat hij het goed kon compenseren. En dat laatste klopte, erg fijne seks en het neuken was ook nog best okee.



Maar toch, als je ooit seks hebt gehad met iemand met een grotere piemel is het nogal een tijd, acht jaar. Een hulpstuk is toch iets anders. Dat je het bespreekbaar wilt maken snap ik wel. En dat de frustratie daarover kan groeien. Snap niet zo goed waarom de TO wel begrip voor haar vriend moet hebben maar hij het niet voor haar hoeft te hebben in deze? Is net zo goed een punt, lijkt me. Net zo goed liefde en houden van. Niet een vrijbrief om in het rond te gaan neuken maar wel om eens te kijken wat er dan mogelijk zou kunnen zijn dat voor hem ook te doen is. Ik vind het niet een cosmetisch probleem, dat is echt iets anders in mijn ogen. Zag op youtube ooit een mooie documentaire erover, van de BBC, gemaakt door een man met een micropenis.



http://youtu.be/uQ_lFVtkcMM
Alle reacties Link kopieren
Eens met Eefje.



@to. Het lijkt me heel moeilijk, juist omdat je zo van hem houdt. Het klinkt alsof je wel weet wat je wilt, maar geen keuze durft te maken. Heb je dit gevoel pas of vanaf het begin (heb niet alle posts gelezen). Voor mij zou het ook een deal breaker kunnen zijn (ik zou niet zonder willen). En Ik snap wel dat je het met speeltjes goed kan maken, maar er is Niks zoals de real thing. Wel goed dat je het bespreekbaar maakt! dat verdient hij (en jij) wel na 8 jaar.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Posting is niet conform de huisregels.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 22-08-2014 01:31
Reden: Schelden is niet toegestaan
% gewijzigd
Gefrustreerd microlulletje gespot.
Alle reacties Link kopieren
[idem niet toegestaan]
Alle reacties Link kopieren
quote:jet80 schreef op 01 juli 2014 @ 20:14:

[...]





In stijve toestand 4/5 cm, maar ook erg dun,Waarom is daar door zijn ouders nooit wat aan gedaan? Je ziet je zoon toch wel eens onder de douche oid? Misschien te weinig hormonen aanmaak?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 22 augustus 2014 @ 01:50:

[...]

Waarom is daar door zijn ouders nooit wat aan gedaan? Je ziet je zoon toch wel eens onder de douche oid? Misschien te weinig hormonen aanmaak?

Wanneer als ouder zou je daar dan iets aan moeten doen. Als jochie was ik ook klein geschapen. Als volwassene, heel soms, kan krimpen tot 1cm in zeer koude omstandigheden. Is warmte euh nooit gemeten maar groot genoeg dat hij heel soms niet past.



Wat ik dus bedoel ouders zullen nooit en te nimmer de piemel van hun zoon in vol formaat zien. Of het moet een beetje raar/illegaal gaan in dat gezin.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
quote:zeefietser1 schreef op 22 augustus 2014 @ 02:42:

[...]



Wanneer als ouder zou je daar dan iets aan moeten doen. Als jochie was ik ook klein geschapen. Als volwassene, heel soms, kan krimpen tot 1cm in zeer koude omstandigheden. Is warmte euh nooit gemeten maar groot genoeg dat hij heel soms niet past.



Wat ik dus bedoel ouders zullen nooit en te nimmer de piemel van hun zoon in vol formaat zien. Of het moet een beetje raar/illegaal gaan in dat gezin.

Jij hebt duidelijk geen kinderen. Een "stijve" is niet alleen maar vanwege seks. Kleintjes krijgen ook een stijf piemeltje als ze in bad zitten bv of met haartjes borstelen of wat ze ook maar lekker vinden.

Dus ja als je je zes jarige onder de douche zet zie je heus wel of het een normaal formaat is of niet en dat kaart je dan aan bij zuigelingenzorg, schoolarts of huis arts.
Alle reacties Link kopieren
quote:fred51 schreef op 12 augustus 2014 @ 17:04:

Ik ben zelf klein geschapen, 11cm, maar ik had ook liever een flinke lul gehad, maar helaas,en wij mannen moeten er mee leven, dachten jullie dat wij er niet mee zitten? Wij hebben namelijk een minderwaardigheidscomplex daardoor en dat wordt alleen maar versterkt door dat jullie alleen maar klagen dat ie te klein is, wij hebben onszelf ook niet gemaakt.Volgens mij wordt er door meerdere forummers gezegd dat onder de 10 wel echt klein wordt. Met 11 cm zou ik waarschijnlijk geen problemen hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:eefje1980 schreef op 22 augustus 2014 @ 00:48:

Wat een rare reacties. Ik lees helemaal niet dat de TO niet van haar vriend houdt. En kan me zelfs in dit soort situaties indenken dat de gedachte van vreemdgaan door je hoofd speelt júist omdat het zo'n lastig onderwerp is om te bespreken. Nu bespreekt ze het en wordt ze daar weer voor afgefikt. Er reageren in dit topic twee mannen met een zogeheten micropenis heel nuchter en een met een gemiddelde heel zuur. Dan nog een paar doen een plasje over het geheel maar eigenlijk is het gewoon best wel begrijpelijk dat ze ermee zit toch?



Het gros van de dames hier heeft vast nog nooit gesekst met een micropenis. Dat is gewoon echt anders. In mijn vrijgezellenbestaan heb ik er twee voorbij zien komen. De ene van een man die er erg mee zat, seks was echt niet fijn en weken nog vreemde berichtjes gehad en beschuldigingen en de ander van een man die me even kort waarschuwde maar me beloofde dat hij het goed kon compenseren. En dat laatste klopte, erg fijne seks en het neuken was ook nog best okee.



Maar toch, als je ooit seks hebt gehad met iemand met een grotere piemel is het nogal een tijd, acht jaar. Een hulpstuk is toch iets anders. Dat je het bespreekbaar wilt maken snap ik wel. En dat de frustratie daarover kan groeien. Snap niet zo goed waarom de TO wel begrip voor haar vriend moet hebben maar hij het niet voor haar hoeft te hebben in deze? Is net zo goed een punt, lijkt me. Net zo goed liefde en houden van. Niet een vrijbrief om in het rond te gaan neuken maar wel om eens te kijken wat er dan mogelijk zou kunnen zijn dat voor hem ook te doen is. Ik vind het niet een cosmetisch probleem, dat is echt iets anders in mijn ogen. Zag op youtube ooit een mooie documentaire erover, van de BBC, gemaakt door een man met een micropenis.



http://youtu.be/uQ_lFVtkcMMGoeie post.
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 22 augustus 2014 @ 03:21:

[...]



Jij hebt duidelijk geen kinderen. Een "stijve" is niet alleen maar vanwege seks. Kleintjes krijgen ook een stijf piemeltje als ze in bad zitten bv of met haartjes borstelen of wat ze ook maar lekker vinden.

Dus ja als je je zes jarige onder de douche zet zie je heus wel of het een normaal formaat is of niet en dat kaart je dan aan bij zuigelingenzorg, schoolarts of huis arts.En dan? Wat wil je daar dan aan doen?
Alle reacties Link kopieren
Naar de dokter....





Kan een afwijking zijn in zenuwstelsel, iets met hormonen of tekort testosteron aanmaak.
--
Alle reacties Link kopieren
quote:vivaster schreef op 20 augustus 2014 @ 12:03:

[...]

Damn, ik heb een scharrel gehad die dat exact zo had. Een heel dunne, priemende, korte piemel. De heer in kwestie was ALTIJD geil en je hoefde er maar naar te wijzen of de priemende prikkert werd vochtig. En snotterig.

Dat NOOIT weer!!Aw shucks, ik kom niet meer bij van de priemende prikkert!!
Ikzelf heb chronische pijn down under en zou juist beter gebaat zijn bij een kleiner exemplaar. Zou ik nog wel eens willen proberen, mijn ex had een grote en later toen we vierden dat we drie jaar uit elkaar waren had hij het erover hoe makkelijk seks met een gezond iemand is, ruiger spontaner. Deed wel zeer maar ook begrijpelijk, een sekshandicap is hel (en voor mij heb ik er ook buiten de slaapkamer last van want het doet de hele dag zeer, alleen als ik slaap ben ik pijnvrij)
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend is ook klein geschapen maar ik hou niet minder van hem daar om. Hij is veels te vroeg geboren en dat schijnt bij velen de oorzaak van te zijn. Seks vergt wel wat creativiteit maar het is niet hopeloos.



Ik zou mijn vriend echt nooit om zijn formaat verlaten. Ik mis ook niks omdat we het compenseren. We zijn al 9 jaar heel gelukkig samen
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin waar ik wel is seks mee heb zit in jouw schuitje.

Haar man is klein geschapen en na 7 jaar relatie stond ze op het punt om er een einde aan te maken.



Ze werkte bij mij en we konden het goed vinden, ze begon het gesprek dat ze weg ging bij haar vriend, in eerste instantie was ze niet eerlijk daar over maar uiteindelijk kwam de waarheid boven tafel. Ze wilde niet vreemd gaan omdat ze daar principieel tegen was. Zelf heb ik een andere kijk op een relatie, elkaar het beste gunnen en het beste willen voor elkaar, voor mij geldt dat ook op seksgebied. Ik zie niet in waarom je je partner zal belemmeren in het genieten van seks alleen omdat jezelf het niet kan verkroppen dat je partner niet voldoende heeft op seksgebied aan jou. Ik weet dat mijn visie een uitzondering maar het hielp haar wel.



Net als bij jou speelde het door haar hoofd om een andere man te zoeken voor seks. Omdat ze er dus tegen is en het zag als oneerlijkheid, zou ze het liever uitmaken met haar vriend, waar ze stapel gek op is, dan oneerlijk zijn tegen haar zelf.



Ze heeft er over na gedacht en uiteindelijk kwam de vraag of ik seks met haar wilde. Nu hebben wij regelmatig seks, soms een maand niet, dan weer een paar keer per week. Ze is er helemaal gelukkig onder en ze straalt helemaal, haar partner weet van niks.



Het moraal van het verhaal is niet dat je dus ook maar vreemd moet gaan, maar deze vriendin van mij heeft heel wat persoonlijke afwegingen gemaakt waar je mogelijk wat van zou kunnen leren.



1. Zou je last hebben van schuldgevoel als je vreemd zou gaan?

2. Kan je leven met jezelf?

3. Vindt je het waard dat het gevolg een einde van je relatie zou zijn mocht je man/vriend er achter komen?



Seks is echt een heel belangrijk onderdeel van het leven voor haar, maar ken genoeg vrouwen die een 'normaal/beperkt/saai' seksleven volkomen tevreden mee zijn.



Uiteindelijk is haar leven er op vooruit gegaan, mogelijk omdat mijn kijk op haar situatie het schuld gevoel heeft weg genomen. Uiteindelijk is iedereen anders en hoop ik dat ik je de beste keuze voor jezelf kan maken
Alle reacties Link kopieren
quote:robin1986 schreef op 22 augustus 2014 @ 19:51:

Ze heeft er over na gedacht en uiteindelijk kwam de vraag of ik seks met haar wilde. Nu hebben wij regelmatig seks, soms een maand niet, dan weer een paar keer per week. Ze is er helemaal gelukkig onder en ze straalt helemaal, haar partner weet van niks.





Dus jij bent groot geschapen?



Overigens vind ik wel dat ze snel over haar principes heen is gestapt dan. Ze was toch principieel tegen vreemd gaan?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 augustus 2014 @ 19:57:

[...]





Dus jij bent groot geschapen?



Overigens vind ik wel dat ze snel over haar principes heen is gestapt dan. Ze was toch principieel tegen vreemd gaan?Ja echt enoorrrm! tenminste als ik het vergelijk met een micropenis.quote:Wanneer heb je een grote penis?



Een penis in erectie groter dan 22 cm wordt als zeer groot beschouwd. Dit komt volgens diverse onderzoeken maar bij 1 op de 10.000 mannen voor. De grootste penis ooit gemeten was 33cm.

Nee gelukkig behoor ik niet tot de gelukkige 1 op de 10.000



En over haar principes heen gestapt... het was niet zo dat ik mijn kijk op haar situatie gaf en dat we aan het eind van de week in bed lagen. Zat in totaal bijna een half jaar tussen.



En of het nou komt omdat mijn visie op een relatie die haar mening heeft veranderd, of dat ze niet sterk genoeg was om haar relatie te beëindigen of een andere reden heeft weet ik eigenlijk niet.



Zelf kan ik ook erg principieel zijn, maar sommige principes die ik nu heb staan lijnrecht tegen over de principes die ik 10 jaar geleden had, dus of ze er over heen is gestapt of haar principes zijn veranderd durf ik geen antwoord op te geven
Alle reacties Link kopieren
quote:pioenroos87 schreef op 22 augustus 2014 @ 11:53:

Mijn vriend is ook klein geschapen maar ik hou niet minder van hem daar om. Hij is veels te vroeg geboren en dat schijnt bij velen de oorzaak van te zijn. Seks vergt wel wat creativiteit maar het is niet hopeloos.



Ik zou mijn vriend echt nooit om zijn formaat verlaten. Ik mis ook niks omdat we het compenseren. We zijn al 9 jaar heel gelukkig samen



Er is denk ik een verschil tussen klein en heel klein. Wij zijn ook heel creatief en mijn vriend doet enorm zijn best om het te compenseren alleen mis ik de penetratie enorm omdat dat gewoon geen zin heeft. Nu weet ik niet hoe het bij jullie is, maar met een cm of 8 wat al klein is, is er denk ik nog wel wat mogelijk maar de helft daarvan en dan nog heel dun ook is penetratie nagenoeg onmogelijk. Op speeltjes raak je ook een keer uitgekeken omdat het toch anders is als het echte werk.



Nu hou ik ook heel veel van m'n vriend, anders had ik er al lang een punt achter gezet, maar het idee om nooit meer een keer echt genomen te kunnen worden maakt het wel zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook een keer meegemaakt met een ONS, klein en dun. Ik voelde dus inderdaad letterlijk niks toen hij in me zat. Ik moest aan zijn bewegingen merken waar 'in de stoot' hij was zegmaar, om niet compleet uit de maat te kreunen en mee te bewegen.



Omdat het voor mij verder niet uitmaakte (geen relatie of intentie daartoe), heb ik er niks van gezegd / laten merken. Maar ik denk zeker dat het een probleem had kunnen worden als er wel sprake zou zijn van relatie/toekomst samen.
Alle reacties Link kopieren
Tjah egoïstisch iedereen is het er toch mee eens dat seks belangrijk is.



Zijn liefdes pinda is gewoon niet groot genoeg om jou potje pindakaas te bevredigen.



Parenclub lijkt met slecht idee wordt de pinda niet groter van en dat moet hij dan daar van een ander aan horen.



Mischien langs gaan bij een seks therapeute.? Deze kan jullie misschien assisteren....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven