(Stap)maatje gezocht Utrecht (+/- 30 jr)

28-04-2014 10:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Een beetje onnatuurlijk om dit te doen, maar aan de andere kant: niet geschoten is altijd mis. Ik ben een leuke, moderne en vrolijke meid van bijna 30. Een leuke leeftijd, maar ook lastig, want veel van mijn vriendinnen zijn gesetteld. Super voor ze, maar ik merk dat ik ze nog moeilijk kan charteren voor een spontaan terrasje, een lekker etentje of laat staan een nacht doorhalen. Ik ben single en hou enorm van spontaniteit, het avontuur opzoeken, lol hebben met vriendinnen en wel zien wat er verder op je pad komt. Het is nog laaaaang geen tijd om achter de geraniums te duiken en ik hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen... Dus welke leuke meid (of jongen) van rond de 30 herkent zich in mijn verhaal en voelt zich geroepen om te reageren?



Iets meer over mezelf: ik woon in Utrecht, heb psychologie gestudeerd en ik werk inmiddels twee jaar als gedragsdeskundige. Mijn passie is reizen. Verder sport ik veel (fitness, zwemmen) en hou ik van zingen en acteren. Humor vind ik heel belangrijk, maar ik kan ook hele serieuze gesprekken voeren.



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
vi84.

Ik denk dat je hier verkeerd post.
Alle reacties Link kopieren
Dapper! En inderdaad zoals je zelf al zegt, niet geschoten is altijd mis! Je kan wel wachten tot alles komt aanwaaien, maar het heft in eigen hand nemen is zoveel effectiever. Succes



Ik woon overigens zelf niet in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Utrecht, maar kom er wel eens. Wat zijn plekken waar je uitgaat?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Sluit je aan bij verenigingen, of kleine groepjes van mensen die elkaar niet kennen en toch samen wat ondernemen.
The ironman!
Hoi!

Heel herkenbaar! Hier precies hetzelfde

Als je me een prive berichtje stuurt, dan zal iets meer over mezelf vertellen! Ben in elk geval 32, woon in Utrecht en ook single
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Goed dat je dit doet! Ik herken me in je verhaal en ik heb ook een passie voor acteren, dansen, reizen en plezier maken



Als je me een privé bericht stuurt, dan kan ik nog meer over mezelf vertellen. smile:



Stralende groetjes
Denk dat je op het prikbord bij contact meer reacties krijgt

Daar staan meer soortgelijke oproepjes!
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar! lijkt me leuk om af en toe terrasje of drankje te pakken en zeker met mensen die ook in Utrecht wonen! Er zit al wel een behoorlijke tijd tussen start van het topic en nu! Zijn jullie nog actief / al actief?

Ik sluit me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa me me me ;) Ik woon ook in Utrecht, bijna 30 jaar en... Single!!! Ik zie het ook wel zitten om af en toe met wat leuke meiden Utrecht in te gaan voor een gezellig drankje!
blog over liefde, fitness, lifestyle, beauty | www.bykimmy.nl
ik ben ook geïnteresseerd!



@ bleueeyes, kun je privé berichten versturen? zullen we contacten?
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik zie dat dit bericht al enige maanden geleden is aangemaakt, maar ik dacht: laat ik ook reageren. Ik ben een meid van 29 jaar en woon sinds kort in Utrecht. Vind het enorm leuke stad, alleen ken ik nog niet zo veel leuke meiden om leuke en avontuurlijke uitjes mee te ondernemen. Ik ben aardig sportief (ben zelfs aan het oefenen voor de halve marathon :s), vind t super om gezellig wijntjes te drinken op een terras, of een biertje te doen in een cafe, hou van stappen, winkelen, koken en van spontaniteit. Leuke nieuwe ideeen ben ik altijd voor in. Mocht iemand zich hierin herkennen, dan hoor ik het graag. En idd kijken of het dan klikt qua vriendschap



Groetjes, Steffie
Alle reacties Link kopieren
Hi Steffie,



Leuk berichtje! Lijkt me gezellig om eens wat te mailen, stuur je me een privé berichtje?



Groetjes, Wendy
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik (v, 30) ben dan wel niet single, maar zou het wel super leuk vinden om in Utrecht mensen te leren kennen voor een terrasje / film / etentje / uurtje fitness / gewoon gezelligheid. Ik woon nog niet zo lang in Utrecht en ik merk dat het in deze levensfase (werk, vrienden in andere steden) lastiger is om nieuwe mensen te leren kennen dan toen ik bijvoorbeeld net ging studeren.

Ik hoor graag of er meer mensen zijn die net als ik nog op zoek zijn naar nieuwe contacten in Utrecht!
Alle reacties Link kopieren
Hey Linet en Wendy,



Ik heb jullie een privebericht gestuurd met mn e-mailadres. Misschien leuk eens te mailen



Groetjes, Stefanie
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Kan ik me ook nog aansluiten?

Ik ben 32 en woon in amersfoort sinds een jaar.

Het lijkt me echt leuk om meer mensen in de omgeving te leren kennen om inderdaad lekker op een terrasje te zitten of de stad in te duiken.



Wie weet tot snel!

Groetjes Marloes
Hoi hoi,



Jou stukje tekst sprak mij wel aan. Ik ben 29, single en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik woon en werk i. Utrecht.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik weet niet of je facebook hebt, maar daar is een groep 'Utrechtse gezelligheid' die ook allerlei dingen onderneemt. Misschien iets voor jou/jullie.



Groetjes Joyce
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Herkenbaar verhaal! Ik ben ook single (man) en bijzonder gepassioneerd van (rond)reizen. Na China, Egypte, Thailand, USA, Mexico, Guatamala, Honduras, Spanje, Italie, Kroatie en 'n Middellandse Zee cruise staat er nog zoveel meer op mijn "verlanglijstje" Ik woon in de omgeving van Utrecht, werkzaam in het bankwezen, hobbies poolen, leuke dingen ondernemen met vrienden en beleggen. Lijkt mij ook leuk om naast mijn gesettelde vrienden wat nieuwe vrienden te maken!



Groeten, Edwin
terweijden wijzigde dit bericht op 20-10-2014 17:10
Reden: Hoi
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven