(Stap)maatje gezocht Utrecht (+/- 30 jr)

28-04-2014 10:45 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Een beetje onnatuurlijk om dit te doen, maar aan de andere kant: niet geschoten is altijd mis. Ik ben een leuke, moderne en vrolijke meid van bijna 30. Een leuke leeftijd, maar ook lastig, want veel van mijn vriendinnen zijn gesetteld. Super voor ze, maar ik merk dat ik ze nog moeilijk kan charteren voor een spontaan terrasje, een lekker etentje of laat staan een nacht doorhalen. Ik ben single en hou enorm van spontaniteit, het avontuur opzoeken, lol hebben met vriendinnen en wel zien wat er verder op je pad komt. Het is nog laaaaang geen tijd om achter de geraniums te duiken en ik hou ervan om nieuwe mensen te leren kennen... Dus welke leuke meid (of jongen) van rond de 30 herkent zich in mijn verhaal en voelt zich geroepen om te reageren?



Iets meer over mezelf: ik woon in Utrecht, heb psychologie gestudeerd en ik werk inmiddels twee jaar als gedragsdeskundige. Mijn passie is reizen. Verder sport ik veel (fitness, zwemmen) en hou ik van zingen en acteren. Humor vind ik heel belangrijk, maar ik kan ook hele serieuze gesprekken voeren.



Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
vi84.

Ik denk dat je hier verkeerd post.
Alle reacties Link kopieren
Dapper! En inderdaad zoals je zelf al zegt, niet geschoten is altijd mis! Je kan wel wachten tot alles komt aanwaaien, maar het heft in eigen hand nemen is zoveel effectiever. Succes



Ik woon overigens zelf niet in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Utrecht, maar kom er wel eens. Wat zijn plekken waar je uitgaat?
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Sluit je aan bij verenigingen, of kleine groepjes van mensen die elkaar niet kennen en toch samen wat ondernemen.
The ironman!
Hoi!

Heel herkenbaar! Hier precies hetzelfde

Als je me een prive berichtje stuurt, dan zal iets meer over mezelf vertellen! Ben in elk geval 32, woon in Utrecht en ook single
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,