Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



quote:lemoos2 schreef op 22 augustus 2014 @ 20:44:

[afbeelding]



CKS mt 98, 45 euro (10% extra korting bij een of andere FB actie)Ik vind hem meer voor jongens
Alle reacties Link kopieren




Little pieces, 27,48 (ook 10% extra korting)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
http://www.zara.com/nl/nl ... chon-c269255p2005427.html



en deze? Is ook wel gewatteerd, maar wel schattig.

Geen idee of het heel warm is. Ik vind die van Sergent Major trouwens wel leuk.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die mimpi zomerjas vind ik heel gaaf

(maar dochter had deze zomer 4 jassen en wilde uiteindelijk altijd haar fleecevest aan dus ik ga me inhouden om niet weer te veel jassen te kopen).







Deze hebben wij, was in de opruiming ook iets van 45 euro
Alle reacties Link kopieren
Deze ziet er ook warm ..



http://www.wehkamp.nl/kin ... =14000&F=19,1,2,4,17&SM=0



Het heeft wel die stiksels weer zie ik.
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Alle reacties Link kopieren




Knalroze, maar ik ben persoonlijk weg van de kwaliteit en wasgemak van dit merk.



Cinque bellaire, 39,98 mt 98
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren




Bordeauxrood, ook in groen, contrasterende voering.



Cinque bellaire, mt 98, 42,48
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren




Pantermotief, mt 98



Moodstreet, 39,98
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh, die moodstreet met pantermotief vond ik zo gaaf, kon hem helaas niet meer in de goede maat vinden
Alle reacties Link kopieren




Aaaaaaah, hier zou ik spontaan een dochter voor adopteren
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Oh die Bengh jas vind ik ook gaaf, zou mijn dochtertje ook heel mooi staan denk ik. Helaas alleen nog maar in 116 en groter...
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 22 augustus 2014 @ 20:55:

[afbeelding]



Aaaaaaah, hier zou ik spontaan een dochter voor adopteren Prachtig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Die bengh jas lijkt me zo koud
Wow, haha kan het ff niet meer bijhouden! Dat glimmende vind ik echt niks lemoos en de panterprintjes zijn iets te haha! Die roze is wel leuk, maar nog iets te doorgestikt naar mijn smaak. Die van noushi en teuntje zijn wel mijn smaak!

En die mintgroene is echt heel cute! Maar niet warm genoeg helaas haha!
Welke is de bengh jas?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 22 augustus 2014 @ 21:05:

Welke is de bengh jas? Dat manteltje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 22 augustus 2014 @ 21:06:

[...]





Dat manteltje.Ah oke, die is denk ik idd niet zo warm
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even teruggelezen laatst en zag dat de meesten deze jas afschuwelijk vonden, ik vind hem prachtig!



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een leuke jassen allemaal! Zijn jullie toevallig ook iets leuks voor jongetjes in 74 tegen gekomen? Zou graag iets met een printje met dieren willen. Of dino's ofzo.

Is voor een baby trouwens een jas handig? Of beter een heel pak?
Die laatste van Nouschi vind ik vreselijk! Die oranje vond ik dan wel weer echt heel erg leuk. Ik ga dit weekend eens wat winterjassen passen om te kijken of er nieuwe jassen moeten komen. Ik heb in elk geval al die jas uit Engeland.

Alle reacties Link kopieren
quote:Sitka schreef op 22 augustus 2014 @ 21:59:

Die laatste van Nouschi vind ik vreselijk! Die oranje vond ik dan wel weer echt heel erg leuk. Ik ga dit weekend eens wat winterjassen passen om te kijken of er nieuwe jassen moeten komen. Ik heb in elk geval al die jas uit Engeland.

[afbeelding]Heel leuk jasje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:rendier87 schreef op 22 augustus 2014 @ 21:46:

Wat een leuke jassen allemaal! Zijn jullie toevallig ook iets leuks voor jongetjes in 74 tegen gekomen? Zou graag iets met een printje met dieren willen. Of dino's ofzo.

Is voor een baby trouwens een jas handig? Of beter een heel pak?Dochter heeft nooit een heel pak gehad. Lastig hoor een jasje met dieren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja het is mij ook nog niet echt gelukt iets leuks te vinden... maar jullie toveren zoveel leuks tevoorschijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven