Geld & Recht alle pijlers

Belastingteruggave

22-08-2014 21:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik heb voor 1 april mijn aangifte ingediend, klein foutje gemaakt en daarna een gecorrigeerde ná 1 april ingediend. Deze aangifte hebben ze ontvangen op 2 juli j.l. Weet er iemand hoe lang het ongeveer duurt als je hem te laat hebt verstuurd? Heb al contact opgenomen met de belastingdienst, maar daar zeggen ze dat het maximaal 3! jaar kan duren. Vriend heeft hem op dezelfde datum gestuurd en 2 weken geleden zijn aanslag gekregen.



Alvast bedankt!
Niets over te zeggen. Kan over een week zijn maar ook over 3maanden.
Je wilt dit vast niet horen maar ik heb dit jaar nog wat definitieve aanslagen gehad over de jaren 2008 en 2009.
Alle reacties Link kopieren
Haha, nee dat had ik liever niet willen horen. Dan wachten we maar gewoon af, kan ik het tenminste ook niet opmaken
Alle reacties Link kopieren
Meestal stuur ik de aangifte in november. In januari ontvang ik dan meestal de aanslag.
Na 1 april vervalt je garantie om binnen een paar maanden al bericht terug te hebben. Je hebt pas op 2 juli, na je eerste voorlopige teruggave, een nieuwe gestuurd. Dus dat kan inderdaad 3 jaar duren.

Maar: de belastingdienst wil niet zoveel werk en achterstanden hebben, dus zij zullen er in principe geen 3 jaar over willen doen. Controleer voortaan je aangifte nog een paar keer goed voor je hem verstuurd, dan heb je in 1x de juiste aanslag op het juiste moment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven