Zwanger worden vanaf medio augustus

15-08-2014 21:05 1022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer geprobeerd een tabel te maken, niet heel mooi maar wel makkelijker aan te vullen voor een ieder



Als er iets anders moet zeg het even... ik kon niet zo snel iedereen zijn gegevens up to date maken...



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Loesjesss 28/31Kindje 1NOD 30-1 ronde 5Curettage 15/10 Ellepellie85 29/28Kindje 2ZWANGER! Milka8628/30Kindje 1NOD 29/10 ronde 2Onregelmatige cyclus AnB2730/33Kindje 1NOD 22/9 ronde 2Deppy21/29Kindje 1ZWANGER!ronde 2 All_3gra 30/30Kindje 1NOD 7/12 ronde 4Tot nu toe eisprong gemistIndyy29/31Kindje 2ZWANGER! Blonde8331/34Kindje 1 ZWANGER! ronde 513/10 vroege miskraam yara8430/30Kindje 1 NOD 27/12 ronde 5
Alle reacties Link kopieren
Oh dag 9 lees ik net, nou ja het zou kunnen dat je nu een iets kortere cyclus hebt,... Ga ervoor meid! :-D
Alle reacties Link kopieren
@blonde83 hou op, hier ook! Met de pil 4 dagen hooguit en niet veel.. En nu! Pffff volle week en ontzettend.. Jagges!
@elliepellie85 zit nu op dag 9 van mijn cyclus.

Heb 3 cyclussen gehad die erg lang duurde daarom vind ik het zo vaag.......... en volgens al die apps heb ik mijn ovulatie rond 28/29 augustus....en het is niet echt slijm maar eerder helder vocht. Waterig vocht wat eruitstroomt ( sorry voor het vieze praatje )
Alle reacties Link kopieren
.
Ja klopt.. vind het alleen vaag dat ovulatietest een hele lichte streep aangeeft...
Alle reacties Link kopieren
.
We gaan er zeker voor. Haha met of zonder eisprong. We gaan toch wel ons gangetje haha
Alle reacties Link kopieren
Oh jongens... Ik moet dit topic niet meer op de nuchtere maag lezen met al die slijmverhalen van jullie :p.

Maar Deppy, veel succes de komende dagen! Zo'n test zal toch wel in de richting zitten, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij mijn vorige ovulatie ook het witte slijm gehad, en omdat ik wou weten of mijn gevoel klopte hb ik dus van die testen gedaan. 1x 2 streepjes maar 1 lichte en andere dag vol raak! Hihi. Was erg blij dat mijn gevoel klopte wbt mijn ovulatie.



Ik zit momenteel nog even in spanning. Nog steeds niet ongesteld: jeeeej!!. Helaas vriend niet thuis waardoor ik geen zwangerschapstest wil doen. Wil dat samen met hem doen. Dus maandag, nog 2 dagen, en dan doe ik eindelijk die zwangerschapstest.... Hopelijk positief!!



Voor degene die al een kindje hebben? Hadden jullie in het begin van je zwangerschap buikkrampen? Ik heb die nu ineens al een paar dagen, vooral snachts. Wordt er gek van.
Alle reacties Link kopieren
@ allemaal ik word hier ook gek van het wachten. Ik zou eigenlijk woensdag ongesteld moeten worden. Ik heb deze week ook super veel zin in zoetigheid en dat is bij mij meestal een teken dat de menstruatie niet lang meer op zich laat wachten. Stiekem ben ik toch ook wel benieuwd of ik misschien toch niet zwanger ben.



Pff.... Ik ben hier echt te ongeduldig voor!



@blondine wat super spannend ook voor jou!!
Alle reacties Link kopieren
@blondine snap wek dat je wilt wachten op je vriend.. Ik was vorige keer ook twee dagen later ongesteld dan verwacht en heb dus ook twee keer een test voor niks gedaan, ook zonde! Maarja, wie weet over twee weekjes.. Iig gisteravond nog goed bezig geweest haha! Vanochtend ook steken in m'n buik maar goed soms denk ik ook dat ik me vanalles inbeeld. Als je zwanger bent voel je dat wel denk ik! Wij hebben volgend weekend feesten hier in t dorp en dan gaat iedereen vol aan het bier, moet maar iets verzinnen zodat ik niet veel hoef te drinken. Of alleen donker bier, daar zit minder alcohol in. Ik heb ff in een appje gespiekt, als ik deze ronde zwanger zou raken ben ik rond mijn eigen verjaardag uitgerekend! Dat lijkt me nou een leuk cadeau!

Ik moet gaan stofzuigen, succes met de nodjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoe temperatuur jij? Oor? Ik moet toch een nieuwe thermometer kopen eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
Die laatste was voor elliepellie!
Alle reacties Link kopieren
Jippieee! Weer lekker veel bijgeschreven. Ben altijd zo benieuwd naar al jullie reacties. Vind het gewoon spannend voor iedereen :D



Deppy, klinkt als dat jullie flink aan de klus moeten dit weekend ;) ook niet vervelend toch!



Blondine, ik vind het echt heeeel knap dat je zo geduldig bent! Hopelijk maandag goed nieuws!



All3gra, dat dilemma met feestjes en bier drinken komt me bekend voor.... Ik vind het ook lastig omdat ik na mijn ovulatie liever niet meer veel alcohol drink... Terwijl ik daar alles behalve bekend om sta bij de vrienden, haha! Ik probeer gewoon onopvallend heel langzaam te doen met een biertje of bestel zo'n Radler (zit maar 2% in)



Oeps, ik ben nog steeds vergeten om mijn gegevens in de tabel te zetten... Kan dat nu niet meer? Nou ja, is op zich ook niet erg

Ik heb maandag/dinsdag volgens mij ovulatie gehad, en hebben toen wel ons best gedaan. Ben zo benieuwd. 1 of 2 september NOD. Misschien ga ik wel 31-8 testen met zo'n vroege. Of misschien ook niet.... Hm, weet nog niet :D
Nou hier gaat het primaaaa.. vriendlief kwam uit zijn nachtdienst en we hebben het gelijk er maar van genomen haha.

Dat blijven we deze dagen maar doen. Hopen dat we goed zitten!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil. En een keer ongesteld geweest. Precies op de dag dat ik normaal ongesteld zou worden met pil. Netjes na 28 dagen dus. Nu moet ik volgende week mijn menstruatie krijgen op woensdag.



Maar ik ben afgelopen week zo ziek geweest. Heeeel moe en veel buikpijn.



Zou het dan echt zo zijn dat ik na 10 jaar pil meteen na 1e ongesteldheid zwanger ben??



Mijn moeder werd moeilijk zwanger en 5 miskramen dus vind t heel spannend allemaal!

Ervaringen?



Oja ik heb ook nooit afscheiding en nu wel...
Steefje16



Kan je maar op 1 manier achter komen...

Volgende week een test doen.

Dan kan je dingen uit sluiten. Of niet.



Succes
Alle reacties Link kopieren
@blondiine en @sammy01; mennnn ik word er nog zenuwachtig van!!! Wat spannend zeg en wat knap dat jullie nog niet hebben getest haha!!! Succes ik duim heeeeeeel hard voor jullie!



@all_gra; ik temperatuur op de beste en ouderwetse manier



@steefje16; ja hoor, ik was 12 jaar aan de pil en in de 2e ronde zwanger, dus het kan wel! :-)



@blondiine; ik wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik ook. 4 dagen later bleek ik zwanger... Had echt niet gedacht dat het zo zou zijn want vond de krampen best pijnlijk! Succes nog even!!



@iedereen ik moet eerlijk zeggen dat ik pas met alcohol en roken ben gestopt toen ik de positieve test in mijn handen had.... Natuurlijk heb ik me niet meer bezat, maar dit deed ik sowieso nooit...
@elliepellie85 ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog rook. Ik drink nooit alcohol dus dat scheelt. Maar roken.. dat word moeilijk...
Alle reacties Link kopieren
@ Deppy: Ik heb ook van dat doorzichtige slijm. Stond op mijn werk en voelde het er zo uit lopen. Gadverdegadverdegadver! Over twee dagen zou ik mijn eisprong moeten hebben als ik een cyclus heb van 28 dagen dus dat zou precies kloppen. Voel ook af en toe een beetje stekende pijn zoals een menstruatie. Maar ben bang dat ik me nu ook dingen in ga beelden.

Het slijm is wel echt een andere hoeveelheid dan met de pil.



Ik vind het nog steeds echt zo spannend. Ook voor jullie allemaal en al die naderende NOD's.
Loesjesss.ik voel met je.mee.!! Heb geen buikpijn verder en is voormij erg vroeg in mijn cyclus maar we hebben het gewoon lekker gedaan haha. Niet geschoten is altijd mis hahah
Hier net een tweede positieve ovulatietest! Donkerder als gisteren yeahh. Dat moet dan wel kloppen toch

Hopen dat het deze ronde lukt... anders word ik ongesteld op vakantie. ... en dat zie ik dus echt niet zitten!!!
Alle reacties Link kopieren
@deppy, ja hier hetzelfde probleem met het roken. En weet je, alles voor het goede doel, maar wie weet duurt het wel een jaar... En zoals gezegd, de eerste tijd is dat voor de kleine absoluut niet schadelijk. Maaarrrr met een positieve test in handen stop ik. Stond er van te kijken, maar dat lukte bij het eerste kindje ook zonder problemen!! Tuurlijk miste ik het wel, maar dat was heel goed te doen. Toen ze geboren was stond ik 2 dagen later wel met een sigaretje buiten hahahaha.



@loesjesss ook jij mag de flink aan de klus! Haha, hoe vervelend! mijn eisprong zal volgens de cyclus van 28 dagen a.s. vrijdag zijn.. Dus wij hobby-en nu ook om de dag en ben benieuwd of ik dat slijm/vocht deze dagen weer ga spotten!



Voor alle naderende NOD zet hem op! Wie zal de eerste zijn met een positieve test?
Alle reacties Link kopieren
Wij mogen inderdaad aan de klus. Als dit trouwens mijn eisprong is, schuift mijn NOD twee dagen naar voren. Dan zou hij uitkomen op 7-9. Maar laat hem even staan want wie weet houdt mijn lichaam me voor de gek. Zou ook niet raar zijn omdat ik er toch wel veel mee bezig ben.

Hier gelukkig geen rokers. Makkelijk, dan hoef ik ook niet te stoppen. Voor degenen die dat wel moeten; veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden!

Ik heb mezelf uit de tabel gehaald, niet om jullie maar heb het idee dat jullie net iets verder zijn. Ik wacht op mijn menstruatie en dan gaan wij los. Had gedacht dat het half aug zou zijn maar nog niks.

Natuurlijk probeer ik wel mee te blijven lezen en ben ook erg benieuwd wie als eerste zwanger is.

Succes meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven