Zwanger worden na een miskraam vanaf mei/juni 2014

23-06-2014 10:16 2930 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij het nieuwe topic met tabel. Hopelijk mogen we snel allemaal lieve kindjes krijgen!



Inloggegevens:




Bevallen!

NaamLeeftijdKindjeBevallen Enya29 30/37 ? ? Theia 29/29April 2015 Divarg 29/28Mei 2015 Plukkie 36/36Mei 2015 MissMystique 29/34Juni 2015 Oreos 33/34Juni 2015Sara28/312e kindjeJuni 2015 Valentina82 32/431e & 2e kindjeJuli 2015 Bloes 30/30 1e kindjeAugustus 2015Sophietje3840/35 1e kindjeApril 2017





Lieve Clifford, hopelijk snel terug!

Stoere Sophie, goed herstellen en kom snel weer in de tabel!

Lucia en Feline, als je in de tabel wil, welkom! Jullie horen bij de groep!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:11
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
5.27% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeee clifford. Meis, wat klote. Ik word gewoon emo als ik dit lees. Ik vind het zo erg voor je. Ik wens je zo veel sterkte! Dikke knuffel.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
@Anita. Was jij ook meteen weer zwanger na de vorige miskraam? En gaan jullie nu ook meteen weer verder met zwanger worden? Ik ben zelf toch een beetje bang dat ik misschien te snel zwanger ben geworden en dat het daardoor weer mis is gegaan.



Edit: ik heb even teruggelezen.
Alle reacties Link kopieren
O nee Clifford! Wat een naar nieuws! :( Heel veel sterkte met dit verlies. Pff wat een narigheid. Ik weet even niets te zeggen...
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Clifford,



Heel veel sterkte met het verlies. Hoever was je eigenlijk? Volgens mij maakt het niet uit of je wacht of gelijk doorgaat. Bij de tweede keer was ik binnen 2 maanden zwanger. Maar deze was vreemd begonnen. Had nl. 2 mnd geen menstruatie gehad en uiteindelijk toch zwanger. Hartje was na 8,5 wk gestopt. Na deze miskraam was ik al heel bang dat dit de laatste keer zou zijn. Wij zijn gelijk verder gegaan, maar het heeft 8 mnd geduurd voordat ik weer zwanger werd. En deze is dus vorige week met een curettage weggehaald. Nu was ik 7 weken en er zat geen embryo. Wel een vruchtzak met placenta. Het wil dus helemaal niets zeggen. Er wordt gezegd dat ik ongelofelijk veel pech heb. Hopelijk komt ons geluk ook nog wel. Wij denken nu vooral: " 3 x scheepsrecht".



Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt.



Heel veel sterkte met het verwerken en probeer tussen het verdriet ook positief te blijven, ook al valt het niet mee.
Alle reacties Link kopieren
@Anita: ik was nu 8,5 week zwanger. Vorige week zagen we het hartje nog kloppen, maar toen had ik al wel wat bloedverlies. Mijn lichaam was toen denk ik al bezig met de afstoting. Mijn eerste miskraam was met precies 7 weken. Toen had ik nog geen echo gehad. Ook dat begon met een paar dagen licht bloedverlies.
Alle reacties Link kopieren
Clifford, Bij mij was het precies andersom. De eerste keer waren we er bij de 11 weken echo achter gekomen. De echo hiervoor heb ik het hartje in mijn eentje zien kloppen. De keer erop ging mijn man mee en toen klopte het niet meer. Idd bij 8,5 wk gestopt. Geen bloedingen of krampen vooraf, heel vreemd. De tweede keer was ik ook 7wk. Een dag voordat ik de echo zou krijgen kreeg ik een bloeding (bruin bloed). We waren net een dag terug van onze vakantie. Gelukkig heb ik daarvan nog kunnen genieten. Had wel verwacht dat het deze keer wel goed zou gaan, omdat het weer zolang heeft geduurd voordat ik weer zwanger was.



Ik hoop dat je thuis troost kunt vinden. Gelukkig krijg ik nu wel troost (een schouder om te huilen/arm om me heen) van mijn man. Bij de eerste miskraam kreeg ik niets en werd het doodgezwegen. Ik stond er toen helemaal alleen voor.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Alweer een tijdje geleden dat ik op de site ben geweest.

@clifford: wat erg voor je!! Hopelijk kun je het een plaatsje geven en zijn er mensen om je heen waar je op terug kunt vallen.



Ik heb maandag de eerste echo gehad. We hebben het hartje zien kloppen. Het blijft echter spannend en ik kan het nog steeds niet geloven. Bij alles wat ik voel ontstaat er een twijfel of het nog wel allemaal goed zit. 1 september hebben we de volgende echo.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net een kloppend hartje gezien. Daarna meteen de ontlading en de tranen. Ik vind het nog steeds erg maar ga nu proberen om te genieten!
Alle reacties Link kopieren
@Clifford: Hoe is het met je?!



@Hier: Morgen weer terug naar de gynaecoloog. Hopelijk dan meer duidelijkheid. Zwanger voel ik me overigens niet meer. Ik denk gewoon dat ik er even doorheen zat. Was die dag ook weer begonnen met werken en het was super druk, dus was ook een beetje de moeheid denk ik.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Erg moet eng zijn
Alle reacties Link kopieren
Hey viva, kan me de ontlading voorstellen. Hoeveel weken bij je?



@ hier, goed nieuws. Het hartje klopte en ik ben wrs al iets verder, ongeveer 10 wk, ze kon het niet helemaal goed opmeten. Hij lag verkeerd, gelijk al eigenwijs. De zwangerschap is begonnen als tweelingzwangerschap. Er zat nog een heel klein stipje. Dit kan nog voor problemen zorgen, maar dat verwacht de vk niet.

Ik hou echt nog wel slag om de arm, maar ben ook blij natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
@viva en enya gefeliciteerd!!!

Viva: ik snap je helemaal als je zegt het eng te vinden. Ik had gister pijn in mijn onderbuik vanochtend dacht ik geen last meer te hebben van mijn borsten. Echter nu alle symptomen weer terug. Zou het liefst dagelijks een echo hebben om te kijken of het er nog zit .
Alle reacties Link kopieren
Oh fijn enya, maar ook nog spannend.



Ik ben nu bijna 8 weken maar vanaf conceptie maar vijf. Ze zeiden dat het er echt goed uit zag, zeker gezien conceptie-moment. Ben wel wat gerustgesteld maar natuurlijk niet helemaal. Nu op naar de 11-weken echo.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Enya en Viva! ik begreep dat als je na de 8 weken een kloppend hartje ziet, het in de meeste gevallen goed gaat.



Hier gaat het redelijk. Ik ben er nog vrij verdrietig onder. Lichamelijk gaat het wel goed. Het vloeien is vrijwel helemaal gestopt, dus volgens mij is alles er wel uit. Ik ga wel weer voor een controle-echo. Daarna nemen we even een paar maanden pauze. Ik blijf wel af en toe langskomen hoor, maar het kan wel zijn dat ik wat minder actief deelneem. We hebben natuurlijk ook een verhuizing in het vooruitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Viva!!! Oh wat fijn. Gefeliciteerd. Ik hoop dat ik dat gevoel ook een keer mag meemaken. Echt super voor je.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Clifford, neem inderdaad je rust. Voor zover dat kan (ook met de verhuizing). Maar misschien kan wat afleiding juist wel fijn zijn. Sterkte!
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook voor je oreos. Al is het nog steeds niet helemaal echt voor mijn gevoel. Voel wel lichamelijk wat meer dingen. Zo gek dat er iets levends in je lijf zit
Alle reacties Link kopieren
Ook hier wil ik iedereen adviseren om onderzoek te laten doen voor jullie immuunsysteem, want het kan heel goed dat het lichaam het kindje afstoot omdat die het kindje als een vreemd lichampje ziet.



Helaas is er op dit gebied niet zoveel te doen in Nederland en als je dit wil laten doen, dan moet je naar Dusseldorf gaan en meestal op jouw eigen kosten (afhankelijk van jouw verzekering). Er is een immunoloog in Dusseldorf, die Sabastiaan Pfeiffer heet en die richt zicht op de immunologische problemen wat miskramen betreft. Hij werkt bij lab Todorov aan Hunttenstrasse 31a in Dusseldorf. Ik ben nog steeds dankbaar dat ik zijn naar ooit van iemand heb gehoord en wil daarom ook iedereen, die wat aan heeft, van zijn bestaan laten horen.
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden. Long time no seen.

Allereerst Clifford: lees ik nu dat het weer mis is gegaan? Wat verdrietig. Ik denk aan je. Sterkte.

Ik heb niet bijgelezen, dus anderen meiden: good luck en go for it!



Hier: ik mag weer beginnen! Eindelijk! Na de vergrootte eierstok moest ik 2 maanden wachten, maar we weten sinds kort dat het weer goed is. Ik heb wel een punctie moeten krijgen (custe leeg gezogen) maar alles lijkt goed te zijn en we mogen weer proberen. Wel blijf ik onder controle, maar das alleen maar fijn.



Ik kom af en toe even langswippen. Mijn nieuwe NOD is 10 sept. En ja, de cyclus lijkt eindelijk ook weer normaal te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel geluk Valentina!
Alle reacties Link kopieren
Hey Valentina,

Welkom terug. Wat heftig zeg!

Die NOD komt al mooi dichtbij.



We blijven graag op de hoogte van je.

Ik kan niet wachten tot 5 sep, de volgende echo bij ca 12 weken
Alle reacties Link kopieren
Enya: je hebt nu toch ook pas één echo gehad. Ik ook alleen de eerste bij 8 weken. Moest eigenlijk ook wachten tot 12 weken maar mocht vanwege miskraam toch ook nog komen bij 10 weken. Misschien kun jij er ook nog één extra krijgen? Ik vind die extra echo toch wel erg prettig!
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt en ik bleek dus wat langer zwanger, vorige wk 10 weken.

Op 5-9 ben ik ongeveer 12 wk, ze kon de termijn nog niet helemaal berekenen. Ik ga vragen of ik bij 14 wk ook nog mag komen.

Vanaf wanneer kunnen ze het hartje van buiten horen? Want dat vind ik ook prima bij 14 wk
Alle reacties Link kopieren
@enya, wow 12 weken?? Dat schiet aardig op? Hoe voel je je?



@valentina, welcome back girl. Fijn dat het weer iets beter gaat met je lichaam.



Ik heb mijn nod 4 september. Nog een weekje wachten.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Valentina! Fijn dat je weer verder kunt gaan.



Ik heb zelf idd weer een miskraam gehad. Ditmaal met 8,5 week. Ik ben er echt wel een beetje kapot van en ga ook zeker niet meteen verder. Mijn hb is ook wat laag (6,8), dus eerst maar even verhuizen en aansterken. De eerste keer gooide ik het nog op botte pech, nu maakt het me toch wel extra onzeker.



@Sara: hoe gaat het met jou? Jij was toch ook op controle geweest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven