Vriend loopt weg als het moeilijk wordt

22-08-2014 20:58 288 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_206182 wijzigde dit bericht op 24-08-2014 09:36
Reden: .
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 02:26:

[...]





Je schoonmoeder vindt je met recht een schatje.Dat is zij ook hoor. Ik zal ook wel dingen doen/zeggen wat ze niet graag ziet/hoort. Een fantastische vrouw. Compleet anders dan mijn eigen moeder (waar ik ook zielsveel van hou). Probeer ze beide als voorbeeld te gebruiken en van beide hun sterkste kanten mijn eigen te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 augustus 2014 @ 02:24:

[...]



Er is denk ik geen 1 punt waar mijn schoonouders en ik het over eens zijn. Maar ik waardeer hun mening. Ze doen alles ook enkel om goed te doen. Als je enkel dat al inziet, komt de rest vanzelf.Ach, ik word heus weleens gek van de goede bedoelingen van mijn schoonouders. Maar dan denk ik aan mijn moeder en die zegt altijd "Elke gek heeft zijn gebrek." Klopt als een bus, sommige dingen zijn nou eenmaal de aard van het beestje.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Toch maar - op straffe van - een vraag in het modtopic gesteld. Je openingbericht weghalen is wel " strafbaar " , maar TO zei zelf al dat ze normaal met andere nick schrijft. Is de ban dan alleen voor deze nick? Dat helpt dan ook niet.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:loquase schreef op 23 augustus 2014 @ 02:28:

Nu er van alles gewist is, kunnen we het gezellig over schoonfamilie hebben.

Ik was dol op mijn laatste schoonmoeder, het was zo'n tof mens. Zelfs toen mijn relatie al over was, spraken we nog af en toe af.Hoop dat ik dat ook kan doen. Die mensen spelen toch ook een grote rol in je leven. Lijkt me leuk als je daarna nog contact kunt behouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:loquase, 88 seconden geleden

Nu er van alles gewist is, kunnen we het gezellig over schoonfamilie hebben.

Ik was dol op mijn laatste schoonmoeder, het was zo'n tof mens. Zelfs toen mijn relatie al over was, spraken we nog af en toe af.



Kuismadam is mijn ex-schoonmama.



Dat het uit ging met haar zoon vond ik geen drama, maar haar missen. Amai.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie mijn schoondochter ook wel eens verbaasd kijken bij bepaalde dingen die wij heel normaal vinden.

Kan ook niet anders toch?

Maar ze past zich heerlijk aan en met heel veel dingen vraag ik ook aan haar wat ze prettig vindt.

En, ook bijzonder, met haar erbij ontwikkel je toch ook weer nieuwe gewoontes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 02:30:

Toch maar - op straffe van - een vraag in het modtopic gesteld. Je openingbericht weghalen is wel " strafbaar " , maar TO zei zelf al dat ze normaal met andere nick schrijft. Is de ban dan alleen voor deze nick? Dat helpt dan ook niet.........De hele regel is gewoon raar. (Mij aub niet bannen mods!) Het hele verwijderen van een topic voor privacy snap ik ook niet. Bezint eer ge begint enzo....
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 augustus 2014 @ 02:31:

[...]



Hoop dat ik dat ook kan doen. Die mensen spelen toch ook een grote rol in je leven. Lijkt me leuk als je daarna nog contact kunt behouden.Ja, het wordt wel anders en wat minder, omdat uiteraard zoon met nieuwe vriendin er met de kerst en dat soort dagen is. Maar buiten dat altijd leuk contact gehouden. En ze stond ook heel lief altijd nog voor mij klaar als er eens iets was.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 02:33:

Ik zie mijn schoondochter ook wel eens verbaasd kijken bij bepaalde dingen die wij heel normaal vinden.

Kan ook niet anders toch?

Maar ze past zich heerlijk aan en met heel veel dingen vraag ik ook aan haar wat ze prettig vindt.

En, ook bijzonder, met haar erbij ontwikkel je toch ook weer nieuwe gewoontes.Wil al bijna vragen of je niet mijn mama wil worden . Het is dat ik al 2 lieve mama's heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 augustus 2014 @ 02:37:

[...]



Wil al bijna vragen of je niet mijn mama wil worden . Het is dat ik al 2 lieve mama's heb Meid, je kunt nooit genoeg lieve mama's hebben, hoor!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jammer dat zowel to als haar schoonfamilie niet reageert. Zou nog een leuk gesprek kunnen worden .
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 23 augustus 2014 @ 02:39:

Jammer dat zowel to als haar schoonfamilie niet reageert. Zou nog een leuk gesprek kunnen worden .Daar had ik wel een nacht voor willen doorhalen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Jammer,.....wordt het toch bedtijd.

Welterusten!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 augustus 2014 @ 02:33:

Ik zie mijn schoondochter ook wel eens verbaasd kijken bij bepaalde dingen die wij heel normaal vinden.

Kan ook niet anders toch?

Maar ze past zich heerlijk aan en met heel veel dingen vraag ik ook aan haar wat ze prettig vindt.

En, ook bijzonder, met haar erbij ontwikkel je toch ook weer nieuwe gewoontes.



Dat vind ik ook leuk met de vriendinnen van mijn zoons. Kan het goed met ze vinden en vind het altijd reuze gezellig als ze er zijn. Een van hen komt hier ook wel eens alleen langs, gewoon even gezellig kletsen.

De ander woont in het verre buitenland dus die komt meteen voor weken logeren. Is soms best een beetje aanpassen van beide kanten, maar verder geen probleem.
Ik ga ook gaan afsluiten. Vond het een leuk gesprek. Slaapwel iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Aha, het is weer gelukt, de TO weg te jagen. Is dit leuk ofzo?



Ben je soms dronken BGB? En Ismene en de naderhand meelullende Mrs StanleyWalker (goh, die durft nu ook wel hoor, want als de fossielen het zeggen, doen we toch lekker mee?)



Het is van een ongekende triestheid. Echt onvoorstelbaar. Zo iemand afkammen, pushen en onder druk zetten terwijl iemand ergens mee zit.... Je kunt je vragen toch ook gewoon stellen? Zonder als een soort furie op iemand af te gaan en deze persoon af te maken? Je wilt toch neem ik aan hulp bieden, of moeten we hier vooral onze 'ik vind' mening de hele dagen lopen ventileren, daarbij volledig het doel voorbij schietend dat zaken voor discussie vatbaar zijn? In de zin van jij bent zo te zien ook niet zo heilig, daar moet je ook iets mee, etc. Dat is opbouwende kritiek, dat is een werkelijke discussie en niet dit haast Middeleeuwse ge- en veroordeel alsof het hier god betere het om een heksenwaag gaat! Waarom doen jullie dat niet? Denk toch eens om je manieren!



Ik zou oprecht wel eens willen of jullie je IRL ook zo gedragen en of je wel enig besef hebt hoe zaken in een beperkt medium als een forum (slechts geschreven tekst) overkomen. Lomp en bot dus als je niet uitkijkt.



Daarnaast vraag ik mij af waar jullie in vredesnaam de tijd vandaan halen om de hele godganse dag hier rond te lopen om anderen af te schieten. Moet je jullie eens 'loepen'.



Ik ben inmiddels serieus aan het overwegen me maar elders te gaan bevinden, want ik kan hier gewoon niet bij en merk gewoon dat ik totaal geen zin heb in dit soort reacties in dit soort topics.



Als je dit nog leest TO, succes! Stuur met maar een PB als je nog behoefte hebt om te praten.

Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
quote:Argentovivo schreef op 23 augustus 2014 @ 02:44:

Aha, het is weer gelukt, de TO weg te jagen. Is dit leuk ofzo?



Ben je soms dronken BGB? En Ismene en de naderhand meelullende Mrs StanleyWalker (goh, die durft nu ook wel hoor, want als de fossielen het zeggen, doen we toch lekker mee?)



Het is van een ongekende triestheid. Echt onvoorstelbaar. Zo iemand afkammen, pushen en onder druk zetten terwijl iemand ergens mee zit.... Je kunt je vragen toch ook gewoon stellen? Zonder als een soort furie op iemand af te gaan en deze persoon af te maken? Je wilt toch neem ik aan hulp bieden, of moeten we hier vooral onze 'ik vind' mening de hele dagen lopen ventileren, daarbij volledig het doel voorbij schietend dat zaken voor discussie vatbaar zijn? In de zin van jij bent zo te zien ook niet zo heilig, daar moet je ook iets mee, etc. Dat is opbouwende kritiek, dat is een werkelijke discussie en niet dit haast Middeleeuwse ge- en veroordeel alsof het hier god betere het om een heksenwaag gaat! Waarom doen jullie dat niet? Denk toch eens om je manieren!



Ik zou oprecht wel eens willen of jullie je IRL ook zo gedragen en of je wel enig besef hebt hoe zaken in een beperkt medium als een forum (slechts geschreven tekst) overkomen. Lomp en bot dus als je niet uitkijkt.



Daarnaast vraag ik mij af waar jullie in vredesnaam de tijd vandaan halen om de hele godganse dag hier rond te lopen om anderen af te schieten. Moet je jullie eens 'loepen'.



Ik ben inmiddels serieus aan het overwegen me maar elders te gaan bevinden, want ik kan hier gewoon niet bij en merk gewoon dat ik totaal geen zin heb in dit soort reacties in dit soort topics.



Als je dit nog leest TO, succes! Stuur met maar een PB als je nog behoefte hebt om te praten.





Ik heb niet alles gevolgd (in het begin wat gelezen en later was er weer veel gewist), maar lees blijkbaar iets heel anders, of interpreteer het totaal anders. Afkammen en afschieten en een heksenwaag, lees je dat werkelijk zo? Er wordt flink doorgevraagd en er wordt kritisch naar de situatie gekeken, maar toch niet om iemand weg te jagen, denk ik.

Jouw bericht vind ik persoonlijk een stuk ongemanierder. Je doet nogal wat straffe uitspraken over een aantal forummers, dat is behoorlijk op de man spelen.

Maar goed, deze post van mij zul je ook wel interpreteren als "meelullen" , omdat "fossielen" iets zeggen.

Of misschien ben ik wel dronken, wie weet.
Ik zag niets vreemds aan de vragen van BGB. Juist verhelderend, dat er dus bij TO heel veel onvrede over haar schoonfamilie zit en haar vriend dit over zich heenkrijgt. Dat kan ook zijn reactie verklaren.



Ik vind een kritische blik beter dan maar afgeven op die vriend, simpelweg mdat er dus een verhaal onder ligt.



De hilariteit nadat TO opeens haar postings gaat wissen omdat ze herkend zou zijn (?) snap ik dan ook wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Argentovivo schreef op 23 augustus 2014 @ 02:44:

Aha, het is weer gelukt, de TO weg te jagen. Is dit leuk ofzo?



Ben je soms dronken BGB? En Ismene en de naderhand meelullende Mrs StanleyWalker (goh, die durft nu ook wel hoor, want als de fossielen het zeggen, doen we toch lekker mee?)



Het is van een ongekende triestheid. Echt onvoorstelbaar. Zo iemand afkammen, pushen en onder druk zetten terwijl iemand ergens mee zit.... Je kunt je vragen toch ook gewoon stellen? Zonder als een soort furie op iemand af te gaan en deze persoon af te maken? Je wilt toch neem ik aan hulp bieden, of moeten we hier vooral onze 'ik vind' mening de hele dagen lopen ventileren, daarbij volledig het doel voorbij schietend dat zaken voor discussie vatbaar zijn? In de zin van jij bent zo te zien ook niet zo heilig, daar moet je ook iets mee, etc. Dat is opbouwende kritiek, dat is een werkelijke discussie en niet dit haast Middeleeuwse ge- en veroordeel alsof het hier god betere het om een heksenwaag gaat! Waarom doen jullie dat niet? Denk toch eens om je manieren!



Ik zou oprecht wel eens willen of jullie je IRL ook zo gedragen en of je wel enig besef hebt hoe zaken in een beperkt medium als een forum (slechts geschreven tekst) overkomen. Lomp en bot dus als je niet uitkijkt.



Daarnaast vraag ik mij af waar jullie in vredesnaam de tijd vandaan halen om de hele godganse dag hier rond te lopen om anderen af te schieten. Moet je jullie eens 'loepen'.



Ik ben inmiddels serieus aan het overwegen me maar elders te gaan bevinden, want ik kan hier gewoon niet bij en merk gewoon dat ik totaal geen zin heb in dit soort reacties in dit soort topics.



Als je dit nog leest TO, succes! Stuur met maar een PB als je nog behoefte hebt om te praten.

En dit zet je in een topic neer waar het nog wel meevalt.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik niet snap; is to door iemand van hier herkend als haar echte nick? Dat kan bijna niet anders toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 23 augustus 2014 @ 08:30:

Ik zag niets vreemds aan de vragen van BGB. Juist verhelderend, dat er dus bij TO heel veel onvrede over haar schoonfamilie zit en haar vriend dit over zich heenkrijgt. Dat kan ook zijn reactie verklaren.



Ik vind een kritische blik beter dan maar afgeven op die vriend, simpelweg mdat er dus een verhaal onder ligt.



De hilariteit nadat TO opeens haar postings gaat wissen omdat ze herkend zou zijn (?) snap ik dan ook wel.

Idd



Wat een hysterische reactie van je Argentivio.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Argentovivo schreef op 23 augustus 2014 @ 02:44:

Aha, het is weer gelukt, de TO weg te jagen. Is dit leuk ofzo?



Ben je soms dronken BGB? En Ismene en de naderhand meelullende Mrs StanleyWalker (goh, die durft nu ook wel hoor, want als de fossielen het zeggen, doen we toch lekker mee?)



Het is van een ongekende triestheid. Echt onvoorstelbaar. Zo iemand afkammen, pushen en onder druk zetten terwijl iemand ergens mee zit.... Je kunt je vragen toch ook gewoon stellen? Zonder als een soort furie op iemand af te gaan en deze persoon af te maken? Je wilt toch neem ik aan hulp bieden, of moeten we hier vooral onze 'ik vind' mening de hele dagen lopen ventileren, daarbij volledig het doel voorbij schietend dat zaken voor discussie vatbaar zijn? In de zin van jij bent zo te zien ook niet zo heilig, daar moet je ook iets mee, etc. Dat is opbouwende kritiek, dat is een werkelijke discussie en niet dit haast Middeleeuwse ge- en veroordeel alsof het hier god betere het om een heksenwaag gaat! Waarom doen jullie dat niet? Denk toch eens om je manieren!



Ik zou oprecht wel eens willen of jullie je IRL ook zo gedragen en of je wel enig besef hebt hoe zaken in een beperkt medium als een forum (slechts geschreven tekst) overkomen. Lomp en bot dus als je niet uitkijkt.



Daarnaast vraag ik mij af waar jullie in vredesnaam de tijd vandaan halen om de hele godganse dag hier rond te lopen om anderen af te schieten. Moet je jullie eens 'loepen'.



Ik ben inmiddels serieus aan het overwegen me maar elders te gaan bevinden, want ik kan hier gewoon niet bij en merk gewoon dat ik totaal geen zin heb in dit soort reacties in dit soort topics.



Als je dit nog leest TO, succes! Stuur met maar een PB als je nog behoefte hebt om te praten.



Lees eens goed wil je! Ik heb to gesteund. Vragen gesteld en tips gegeven. Speciaal langer wakker gebleven want kon me inbeelden dat ze zich zorgen maakte.

En dan lees ik dit... Ik ben lomp en bot? Een furie die geen steun biedt? Ik loop hier een ganse dag rond en heb geen leven volgens jou? Man, je bent niet goed wijs!
quote:Tomatensoep schreef op 23 augustus 2014 @ 09:04:

Wat ik niet snap; is to door iemand van hier herkend als haar echte nick? Dat kan bijna niet anders toch?To is door niemand herkend, maar dankzij een nieuwe regel worden topics met een verwijderde OP helemaal verwijdert.
Mocht je nog meelezen: ik kon nog aardig wat meekrijgen vanwege de mensen die je posts quoten.



Zie je wel dat zowel zijn familie als jij beide willen domineren? Hij heeft zijn moeder uitgezocht. En tja, dat botst. Beide willen jullie je zin doordrijven en doen het ook beide op precies dezelfde manier. Zeuren, mopperen en de ander geen ruimte geven.



Je vriend zal waarschijnlijk ook bij zijn moeder de silent treatment geven, want daarmee houdt zij haar mond erover. En omdat het werkt bij de ene dominantie vrouw, zal het vast ook werken bij de ander.



Mocht je er nog mee verder gaan. Leer samen praten. Leer samen overleggen. Dit gedoe van doordrijven van beide kanten zorgt alleen maar voor een loopgravenoorlog die eeuwig blijft duren.
Alle reacties Link kopieren
"Don't cry for us Argentovivo"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven