Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.



Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Heb het gehoord van het weer, maar het wordt hier ook slechter. Ik ben niet meer zo goed in vakantie vieren geloof ik. Het kost me veel energie, ik wil graag naar huis. Op de heenweg ging de auto stuk, we hebben het net gehaald. Hij is gemaakt maar ik vertrouw het nog niet helemaal..
Alle reacties Link kopieren
Maar het is hier wel mooi hoor, daar klaag ik niet over..
Alle reacties Link kopieren
Passie, die ene plant die overal in jouw achtertuin maar opkomt, weet je wel waarvan je zei, her en der moet ik die even weghalen. Heb je voor mij een klein stekje of 2? Ik vind hem wel leuk en mijn `tuin` heeft hevig last van de regen gehad dus heel vrolijk word ik er ook niet van hahahaha.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 23 augustus 2014 @ 02:06:

Heb het gehoord van het weer, maar het wordt hier ook slechter. Ik ben niet meer zo goed in vakantie vieren geloof ik. Het kost me veel energie, ik wil graag naar huis. Op de heenweg ging de auto stuk, we hebben het net gehaald. Hij is gemaakt maar ik vertrouw het nog niet helemaal..Wat eng zeg. Had je wel lekker weer eerder bij je vakantie? Van tv lijkt mij Toscane heel erg leuk!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook altijd weer fijn naar huis te gaan. Mooi toch. Goede reis morgen ambra.
Alle reacties Link kopieren
[quote]passiebloempje65 schreef op 23 augustus 2014 @ 01:23:

Hahaha MV... Ja, toen leek steppen een heel goed idee he!? Maar we gaan het doen en dan steeds wat langer! Jouw step lijkt erg op die van mij, maar die van mij is nog steeds zoek... Ik heb wel een vermoeden hoor maar dan moet ik achter in een hele diepe kast zijn en die moet ik dan meteen opruimen.. Pff maar komt goed.

Ik weet dat ik een hendel heb om hem zwaarder of lichter te zetten, jij niet dan?



/quote]



Een hendel?



Nee ik heb geen ouderwetse die je nog zelf moet aandraaien. Er zit hier een computertje op. Weet alleen niet hoe het werkt. Ik moet van het weekend even in het kleine kamertje kijken, hij staat bij mij niet achter in een kast maar vooraan in een open kast, zo van PAK MIJ. En dan even googlen naar de gebruiksaanwijzing. Je mag hem zaterdag wel even uitproberen hoor als wij aan een wijntje en een hapje zitten
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 augustus 2014 @ 02:14:

[quote]passiebloempje65 schreef op 23 augustus 2014 @ 01:23:

......................... Je mag hem zaterdag wel even uitproberen hoor als wij aan een wijntje en een hapje zitten Lijkt me verstandiger als we dat na al die hapjes allemaal omstebeurt gaan doen
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 23 augustus 2014 @ 02:16:

[...]





Lijkt me verstandiger als we dat na al die hapjes allemaal omstebeurt gaan doen Vond je het wat mijn lijstje van hapjes? Of ben ik nog dingen vergeten? Moet nog even bij mijn favorieten kijken hoor.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 augustus 2014 @ 02:10:

[...]





Wat eng zeg. Had je wel lekker weer eerder bij je vakantie? Van tv lijkt mij Toscane heel erg leuk!dat tv toscane had ik ook verwacht, blijken we midden in de bergen te zitten..de appenijnen even gemist. Ik ga nog maar even proberen te slapen. We hebben wel mooi weer gehad hoor, echt geluk gehad. Wrltrusten..
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 23 augustus 2014 @ 02:20:

[...]





dat tv toscane had ik ook verwacht, blijken we midden in de bergen te zitten..de appenijnen even gemist. Ik ga nog maar even proberen te slapen. We hebben wel mooi weer gehad hoor, echt geluk gehad. Wrltrusten..Ja slaap nog lekker even. Doe voorzichtig met de terugweg!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Check je mail.
Alle reacties Link kopieren
quote:MocyMoos schreef op 23 augustus 2014 @ 02:12:

Ik vind het ook altijd weer fijn naar huis te gaan. Mooi toch. Goede reis morgen ambra.dank je wel Mocy Moos
Alle reacties Link kopieren
Ik moet gaan slapen.



Spreek jullie morgen.



xxx



Doe voorzichtig he Ambra!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Hier zijn baby Lily en ik weer. Afgelopen nacht heeft ze redelijk geslapen en vannacht ook al een pas uurtjes. Hopelijk zo nog een paar.



Goede reis morgen ambra! Gaan jullie in een keer naar huis rijden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Adrienne_ schreef op 23 augustus 2014 @ 03:28:

Hoi allemaal. Hier zijn baby Lily en ik weer. Afgelopen nacht heeft ze redelijk geslapen en vannacht ook al een pas uurtjes. Hopelijk zo nog een paar.



Goede reis morgen ambra! Gaan jullie in een keer naar huis rijden?Dat klinkt al beter Adrienne. Fijn, ook al zijn het maar weinig uurtjes. Hou je het een beetje vol?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja gaat redelijk. Zolang ik accepteer dat ik zelf ook niks anders doe dan slapen en baby verzorgen gaat het net ;)



Jij nog wat kunnen slapen?
Mag ik een "Prada-lijstje"?

Deze keer eens niet bijgelezen....



Nog wel dat Maroon een tent heeft gekocht: houd de uitverkoop in de gaten en wie weet zit er op fb een weggeefhoek in jouw regio. Gratisoptehalen.nl heeft ook fb-pagina's per provincie.



Vandaag nog niet natgeregend dus het weekend begint goed ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Adrienne_ schreef op 23 augustus 2014 @ 06:44:

Ja gaat redelijk. Zolang ik accepteer dat ik zelf ook niks anders doe dan slapen en baby verzorgen gaat het net ;)



Jij nog wat kunnen slapen?



Ja ik heb nog wel lekker geslapen.



Moge allemaal trouwens!



Ik ben nog niet zo lang wakker dus ik heb nog niets gedaan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Watervrouw, ik ben 14 dagen weggeweest naar Suup dus ben ook niet helemaal bij, maar ik doe een poging



@ MV, is flink aan het sporten bij de fysio twee keer per week. Ze is wel een keer gevallen met de fiets

@ Jo? haar kat is weggelopen

@ Bron is lekker met zoon en dochter op de verjaardag geweest van haar neefje

@ Vleertje heeft ons ingelicht over een nieuwe actie van treinkaartjes.



Volgens mij is er niet veel spannends gebeurt, maar misschien dat anderen het aan kunnen vullen
Alle reacties Link kopieren
Lief dat jullie zo meeleefden vannacht, heb nog een uurtje geslapen, meer niet. We zitten in de Elzas in Frankrijk, morgen rijden we verder. De auto doet het goed. Ik ben bang geworden sinds ik met mijn ex-man bijna ieder jaar pech had, veel gedoe. Ik ben rolstoeler, dat maakt het wat lastiger. Ik kan niet weg voor mijn gevoel. Met deze auto hadden we nog nooit pech gehad in de vakantie, maar mijn voorgevoel was niet weg te krijgen en kwam dus uit. Gelukkig niet langs de kant van de snelweg gestaan, we haalden het huisje en de ned. Eigenaar heeft ons geweldig geholpen bij de italiaanse garage.

Morgen komt het wel goed.

Slapen jullie elke nacht zo slecht of komen jullie af en toe spoken? Met baby snap ik het Adrienne.. Die tijd heb ik ook gehad, toen was er nog geen internet.



We gaan een restaurantje zoeken, dag dag, Ambra
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 23 augustus 2014 @ 15:07:

Watervrouw, ik ben 14 dagen weggeweest naar Suup dus ben ook niet helemaal bij, maar ik doe een poging



@ MV, is flink aan het sporten bij de fysio twee drie keer per week. Ze is wel een keer gevallen met de fiets

@ Jo? haar kat is weggelopen (nee de kat van Bron)

@ Bron is lekker met zoon en dochter op de verjaardag geweest van haar neefje

@ Vleertje heeft ons ingelicht over een nieuwe actie van treinkaartjes.



Volgens mij is er niet veel spannends gebeurt, maar misschien dat anderen het aan kunnen vullenThee ligt weer in het ziekenhuis.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:ambra schreef op 23 augustus 2014 @ 18:37:

Lief dat jullie zo meeleefden vannacht, heb nog een uurtje geslapen, meer niet. We zitten in de Elzas in Frankrijk, morgen rijden we verder. De auto doet het goed. Ik ben bang geworden sinds ik met mijn ex-man bijna ieder jaar pech had, veel gedoe. Ik ben rolstoeler, dat maakt het wat lastiger. Ik kan niet weg voor mijn gevoel. Met deze auto hadden we nog nooit pech gehad in de vakantie, maar mijn voorgevoel was niet weg te krijgen en kwam dus uit. Gelukkig niet langs de kant van de snelweg gestaan, we haalden het huisje en de ned. Eigenaar heeft ons geweldig geholpen bij de italiaanse garage.

Morgen komt het wel goed.

Slapen jullie elke nacht zo slecht of komen jullie af en toe spoken? Met baby snap ik het Adrienne.. Die tijd heb ik ook gehad, toen was er nog geen internet.



We gaan een restaurantje zoeken, dag dag, Ambra



Doe rustig aan. Geniet van de mooie momenten en probeer niet teveel te denken aan de evt. gevaren. Ja makkelijker gezegd dan gedaan maar echt; focus op de leuke dingen.



Voorzichtig nog het laatste stukje en eet smakelijk bij het restaurant.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedenavond, net thuis van een heerlijk etentje en nu dus lekker uitbuiken op de bank
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 augustus 2014 @ 00:04:

Goedenavond, net thuis van een heerlijk etentje en nu dus lekker uitbuiken op de bankEen leuke date? Waar of wat heb je gegeten?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Net een tip gehad om om te schakelen naar Veronica, ja leuke muziek, herkenbaar voor onze generatie hahahahah
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven