Vibrator kopen en ongevoeligheid

23-08-2014 01:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames



Ik ben een vrouw van 21 en ik zit er aan te denken om voor het eerst een seksspeeltje/vibrator te kopen. Ik heb nog nooit een vibrator gebruikt en ik heb geen idee wat ik moet kopen. Misschien een beetje een domme vraag, maar wat voor speeltje gebruikt men meestal gewoon om jezelf te bevredigen?



Ik heb gehoord dat je na een tijdje gewend kunt raken aan een vibrator en zo ongevoelig kunt raken voor gewone seks en je niet meer makkelijk klaar kunt komen. Is dat waar? Heeft iemand dat zo ervaren?
Alle reacties Link kopieren
Hoi gewoonsab,



Er zijn veel verschillende speeltjes die je kunt gebruiken en ik denk dat de voorkeur echt veel kan verschillen per vrouw. Als je een vibrator zoekt die je gewoon zo lekker mogelijk laat klaarkomen, kan ik je de Hitachi Magic Wand aanraden. Het is een krachtig monster van een ding en maakt wel een beetje lawaai, maar zorgt naar mijn ervaring wel voor de meest intense orgasmes. Er zijn denk ik inmiddels al heel wat kleinere of stillere variaties op de markt maar daar heb ik geen ervaring mee.



Ik weet niet of het gebruik van een vibrator je echt ongevoelig kan maken voor echte seks. Een vibrator is sowieso geen vervanging voor het echte werk en echte intimiteit. Ik sta eigelijk al een tijdje droog (wat overigens wat makkelijker is uit te houden dankzij de magic wand :P ) maar toen ik nog seks had met of zonder vibrator kwam ik gewoon nog net zo makkelijk klaar. Mocht het waar zijn dat sommige vrouwen ongevoelig kunnen worden door een vibrator, een magic wand is alleen voor externe stimulatie bedoeld en het zal volgens mij dus geen invloed hebben op de plezier van penetratie tijdens seks.



Een magic wand kan je trouwens ook gewoon gebruiken tijdens de seks voor dat beetje extra. Ik vond het zelf altijd om hem te gebruiken in doggystyle. Maar ik heb nooit echt het gevoel gehad dat ik afhankelijk werd van een vibrator om klaar te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar een winkel van Christine le Duc (desnoods in een hele andere stad), daar is vrouwelijk winkelpersoneel en het is een nette winkel. Ze gebben vibrators te kust en te keur.

Ik denk dat ik niet zou gaan voor een 'krachtig monster', maar een wat rustiger, regelbaar exemplaar.



Je krijgt geen eelt op je vagina van een vibrator, dus dat je ongevoelig wordt lijkt me sterk. Wel leer je wat/waar/hoe je lekker vindt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ongevoelig wordt je er niet van, alleen is gewone seks maar zo zo als je eenmaal gewend bent dat het vibreert, want dat doet 'n lul natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 23 augustus 2014 @ 08:05:

Ongevoelig wordt je er niet van, alleen is gewone seks maar zo zo als je eenmaal gewend bent dat het vibreert, want dat doet 'n lul natuurlijk niet.



Hahaha echt?! Ik vind het toch wel twee compleet verschillende dingen hoor. Vriend heeft toch gewoon de eerste voorkeur :-)



Als je een seksspeeltje zoekt kun je beter een iets duurder exemplaar nemen dat geen weekmakers bevat. Ik forum op mijn mobiel maar google maar eens "seksspeeltje of vibrator weekmakers". Klinkt niet erg gezond..
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Ik vind de vibo's van Lelo erg mooi en prettig. De Hitachi magic wand is inderdaad nogal heftig om mee te beginnen... En dat de gewone seks tegen gaat vallen?! Haha! Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Lelo heeft mooie inderdaad.

Veel van die designermerken wel.



Als je voor een eerste vibrator gaat zou ik voor iets simpels en klein gaan. Een pocket rocket ofzo.



Kun je van daaruit bedenken wat je lekker vindt en zou willen van een vieb.
Alle reacties Link kopieren
Mijn 1e vibrator online gekocht. Een bunny, waarmee je dus in je vagina kunt, maar met een extra 'uitsteeksel' om je klit te stimuleren. Hij bevalt mij erg goed. Een normaal formaat, niet te klein om niks te voelen en niet te groot als 1e vib. Tril stand is draaibaar te regelen. Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Hitachi Magic Wand kan ik je aanraden, ja zelfs voor mannen prrrr

Wel duur, maar er zijn genoeg clones voor veel minder geld..
Alle reacties Link kopieren
Hier vind je wat kiesinfo.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 augustus 2014 @ 06:47:

Je krijgt geen eelt op je vagina van een vibrator, dus dat je ongevoelig wordt lijkt me sterk. Wel leer je wat/waar/hoe je lekker vindt.



Dit!



Na mn eerste aankoop heb ik mij echt afgevraagd waarom ik het niet eerder gedaan had. Ik zou gewoon met iets simpels beginnen die je zowel in- als uitwendig kunt gebruiken. Niet te groot en niet te heftig trillend. Een van mijn favorieten . Klein, handzaam, niet duur en een merk dat veilige materialen gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
Babeland is een webwinkel met enorm veel informatie.

Begin hier eens: http://www.babeland.com/sexinfo/features/toy-finder
Alle reacties Link kopieren
Even opgezocht, dit is de VIBRATOR bunny die ik heb!



En ik kwam deze REVIEW nog tegen
anoniem_204344 wijzigde dit bericht op 25-08-2014 22:10
Reden: review
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Wardijntje schreef op 25 augustus 2014 @ 22:04:

Babeland is een webwinkel met enorm veel informatie.

Begin hier eens: http://www.babeland.com/sexinfo/feature ... nderHelaas in t Engels. Maar gaat in mn favorieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven