Het wachtbankje ~ tussen ovulatie en menstruatie

20-06-2013 11:14 5029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je lekker kletsen terwijl je de twee lange weken door moet komen voordat je kan testen.



Iedereen is welkom, lekker even van je afschrijven of advies vragen aan andere dames. Ervaringen en symptomen delen. Alles kan en mag!
Ja bam na een innesteling gaat je temperatuur nog wat omhoog.volgens google.



ooh ik hoop t zo! Ik voel verder echt helemaal niks maar ik durf wel voor het eerst te hopen nu! Heb ik nog nooit gehad! Ik ga er niet vanuit maar heb wel hoop hihi
Alle reacties Link kopieren
Prulletje, ik had je over het hoofd gezien. Welkom (weer)! Wat ontzettend naar dat het mis is gegaan de vorige keer!

Wat netjes, bijna meteen weer een relatief goede cyclus. En ook fijn om te weten dat je meteen weer aan de slag kunt. Je nod op 4 september dus? Lang wachten, he?!
Alle reacties Link kopieren
@Mijo, spannend, ik duim voor je dat het raak is, ik hoop het zo voor je!



Heel gek, ik merk nu dat dit proces niet alleen maar moet bestaan uit teleurstelling (dat merk ik zelf ondertussen) want dan ben je per maand 3 weken verdrietig en maar 1 hoopvol. Liever zo lang mogelijk hoopvol, dan voel ik me wel beter. En teleurstelling als het toch niet gelukt is, is niet erger als ik me eerst hoopvol voel
@jess plaats eens een foto ! Kunnen we mee oordelen ;)

Streep is een streep en of het goed blijft gaan weet je nooit zeker !
Helemaal mee eens lionlily!



Door de omstandigheden en alles wat me tegen zat afgelopen 2.5 jaar was er heel lang geen hoop voor mij. Ben al heel blij met me hoop momenteel! Ahhaha gek he
Alle reacties Link kopieren
Zo ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees regelmatig toch mee omdat ik hoe gek ook wel steeds benieuwd ben hoe het met iedereen gaat. Duim ook voor de testers. Was benieuwd wanneer mijn eisprong is.voel altijd van alles halverwege mijn cyclus.zie ook meer cervixslijm.maar ook dat zegt me nog niet veel.dus met testen begonnen.van action.misschien niet zo handig.maar ik zie helemaal niets.begonnen op dag 11.nu dag 16 en nog geen verschil.hier word ik toch onzeker van.blijf gewoon testen.maar heb het misschien gewoon gemist of geen eisprong
Alle reacties Link kopieren
Zojuist eerste bruinverlies. Kan bij mij 12uur duren voordat menstruatie doorzet en ik rood bloed en buikpijn krijg. Jammer, op naar de volgende ronde. ik duim voor jullie meiden
Jammer chance!



Moi: ze schijnen prima te werken hoor! Schoonzus heeft die ook. Misschien getest terwijl je te veel gedronken had?
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker lang wachten, pff!



Jess, gefeliciteerd denk ik!! Heb je een foto?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Mijo en succes jij, fijn dat je weer kunt hopen, zo belangrijk! Tot over twee weken allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou best kunnen.drink altijd veel.juist geminderd.
@missitalica die van mij waren van de kruidvat 2 voor 5 en het hangt ook erg van welke urine je gebruikt !
Alle reacties Link kopieren
dag dames , vanmorgen getest en.. niets!

maar goed ik had beter niet kunnen testen (nutteloos en weer een test weg) want een paar uur later: ongesteld! bah was er even goed verdrietig van , Nou ja, op naar de volgende ronde. Omdat ik nu 4 dagen overtijd was moet ik even aankijken wanneer mijn NOD is.. Maar alle dames hier, verder succes! ik blijf wel meelezen en duim voor jullie allemaal!!!
Alle reacties Link kopieren
Ahh balen Peetj! maar nu weet je wel waar je aan toe bent.. Ik heb "altijd" het idee dat als je de test gedaan hebt en hij is negatief, je lijf het ook zn gang kan laten gaan en dus ongesteld wordt.. Omdat je geest nu echt weet/gelooft dat je ECHT niet zwanger bent.. Maar misschien is dat onzin! Evengoed klote voor je! Op naar de volgende ronde! Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Aaa peetj wat balen.. Samen op naar de volgende ronde!? En bedenk maar: wie weet is deze eerste dag van je ongesteldheid de eerste dag van je as zwangerschap ;)



Fijn weekend iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
Ah wat jammer zeg Peetj!! Veel succes de komende ronde, ik hoop dat het voor jou ook snel raak is! Leuk als je mee blijft lezen
Alle reacties Link kopieren
@laury 89, die heb ik vanmiddag gekocht.



Hier nog steeds geen ongesteldheid alleen een beetje slijm nog..



Zolang we t volhouden testen we maandag pas☺️



Balen Peetj.... Mooi gezegd rozen 1985
@missitalica

knap van je hoor... ik teste elke dag hahaha omdat ik dus gewoon de test niet geloofde !
Alle reacties Link kopieren
Gek he, ik verheug me ook op testen, hoop dat ik een goede positieve test heb dinsdag
Alle reacties Link kopieren
ik ben gelukkig deze ronde minder mee bezig. Natuurlijk houd ik de dagen wel goed in de gaten. 4 sept pas nod, derde ronde na mk. Nog even wachten.



@druivensap, volgens mij liepen we gelijk. Hoe ist daar?
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Peetj, wat vervelend. Ik had vorige keer ook. Eerst nog spannend en vol hoop. Dan testen. Negatief. Uur later ongesteld.
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraagje. Vorige 2 rondes heb ik geëxperimenteerd met cheapy ovulatiestesten. Tot nu toe werken ze prima. 14 dagen voor ik ongesteld werd las ik een dikke streep voor ongeveer 4 dagen. En natuurlijk heerlijk gesext. Daarna werd het streepje minder en daarna niet meer getest. Alleen... ik sprak laatst een vriendin die zei dat ze haar eisprong voelde. En toen ze uitlegde wat ze voelde, klonk dat heel herkenbaar. Ze had het over een zeurderige steken in haar onderbuik voor een paar uren. Dat had ik een paar dagen na de laatste test die een lichte streep gaf.



Hebben jullie dat wel eens gehad: dat je denkt dat je je ei voelt, na de berekende/ geteste vruchtbare periode?
'My mission in life is not merely to survive, but to thrive; and to do so with some passion, some compassion, some humor, and some style'
Alle reacties Link kopieren
Dames deze morgen terug getest. En terug een streep. Niet heel donker waar wel duidelijk een streep!!!!!!! O mijn god!!!

@bam zie je wel van "klussen" lukt het ook

Kan het niet geloven
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks foto proberen plaatsten maar ik weer niet hoe je dat via app doet eens zoeken
Jess gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven