goedkope vliegticket

23-08-2014 07:17 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een site waar je goedkope vliegticket kunt kopen??

Alvast bedankt
Als je weet waar je heengaat kun je kijken welke goedkope maatschappij vliegt en direct via hun website een ticket boeken.
Ticketspy heeft vaak leuke aanbiedingen.
Ticketspy
Alle reacties Link kopieren
Skyscanner.nl
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ja skyscanner, Ryanair, easy jet
Alle reacties Link kopieren
weflycheap.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik boek altijd rechtstreeks bij de maatschappij zelf, ik heb nog nooit goedkopere tickets gevonden via zo een alternatieve website.



Vaak geven ze daar wel mooie prijzen, maar als je dan eenmaal wil boeken komen er nog allemaal boekingskosten etc bij die het niet meer goedkoper maken.



Dus kijken bij de low-cost maatschappijen: Ryanair, Easyjet, Vueling, Hop, Whizzair, ....
Alle reacties Link kopieren
lowcostairlines.nl
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Het is voor mijn zusje die in het buitenland zit. Ze moet terug naar Nederland. Ze had enkel ticket gekocht maar ik merk dat ze beter retourtje kon kopen. Prijzen zijn best aan de hoge kant. Zal vast komen door de hoogseizoen
Alle reacties Link kopieren
quote:melllll87 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:18:

Het is voor mijn zusje die in het buitenland zit. Ze moet terug naar Nederland. Ze had enkel ticket gekocht maar ik merk dat ze beter retourtje kon kopen. Prijzen zijn best aan de hoge kant. Zal vast komen door de hoogseizoenTja, het zomer is altijd de hoogseizoen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:melllll87, 29 minuten geleden

Het is voor mijn zusje die in het buitenland zit. Ze moet terug naar Nederland. Ze had enkel ticket gekocht maar ik merk dat ze beter retourtje kon kopen. Prijzen zijn best aan de hoge kant. Zal vast komen door de hoogseizoen



Enkeltjes zijn altijd schreeuwend duur. Soms is een retourtje kopen en dan de reis naar waar ze nu zit niet gebruiken, goedkoper.



Waar moet ze vandaan komen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
www.skyscanner.com en dan bij de vliegmaatschappij zelf boeken



En hou ook www.ticketspy.nl deals in de gaten.
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Chaser.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven