Ruzie om Brinta.

22-08-2014 10:46 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een man sliep bij me. Zijn tijdje geleden opgestaan. Hij wou ontbijten. Dus hij maakt voor zichzelf eieren vraagt of ik wil ik zeg nee ik ontbijt met brinta. Ik ging het maken. HIj volgde me naar de keuken en zei ik dacht dat je een grap maakte. HIj begon heel hard te lachen en zei brinta is voor kinderen. Ik verpakking nagelezen staat er nergens op, voor iedereen gewoon. HIj slaat de pak brinta vervolgens uit mijn hand, eet snel staand de eieren en drinkt zijn koffie en gaat dan zonder iets te zeggen weg. Hoe moet ik hier mee omgaan en zat ik verkeerd vanwege de Brinta?
Brinta maakt meer kapot dan je lief is!
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 22 augustus 2014 @ 10:54:

Wat honeymoonquiz zegt.



Iemand die een pak uit je handen slaat?

Daar wil jij mee omgaan?

Really?



Weg met die vent en nooit meer binnen die kutjanus.Ik ben het alweer eensch met de pa van Detta (daar hoef je toch niet over na te denken?)
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Nog 1 x uitnodigen en dan proberen of je tijgerbalsem aan de binnenkant van een condoom gesmeerd krijgt. Ha ik zie een gat in de markt.... condooms verkopen waar het standaard al in zit muahahah
quote:GrumpyCat1983 schreef op 22 augustus 2014 @ 13:47:

Brinta maakt meer kapot dan je lief is!
Alle reacties Link kopieren
Ah, jij bent het.



Zoek hulp. En haal geen mannen meer in huis, jouw mensenkennis is niet zo geweldig, vrees ik.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:slwhisper schreef op 22 augustus 2014 @ 11:05:

Ik ontbijt met een potje olvarit. Brinta vind ik juist heel volwassen. Daar ben ik nog lang niet aan toe, melk koken is best risicovol... whaha
*alleen OP gelezen*

wat??? nooit meer binnenlaten deze idioot. mag jij even zelf bepalen wat je eet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 30 en eet al 2 jaar elke ochtend Brinta. Super gezond! Er staan zelfs verhaaltjes achterop de verpakking van volwassenen die Brinta eten, dus die vent spoort echt niet..
Do you want to be right? Or happy?
quote:honeymoonquiz schreef op 22 augustus 2014 @ 11:02:

Ik begrijp trouwens niet dat jij je drukmaakt om de vraag of Brinta wel of geen normaal ontbijt is voor volwassenen, terwijl je kennelijk niet de mensenkennis hebt om gevaarlijke gekken uit je huis te weren. Maar goed, dat ben ik.Dit
Alle reacties Link kopieren
quote:GrumpyCat1983 schreef op 22 augustus 2014 @ 14:00:

Nog 1 x uitnodigen en dan proberen of je tijgerbalsem aan de binnenkant van een condoom gesmeerd krijgt. Ha ik zie een gat in de markt.... condooms verkopen waar het standaard al in zit muahahahFoei Crumpy Cat uit 1983.





Ik zou twee componenten lijm adviseren.

Droogt in twee minuten.

Dat wordt dan een heel snel nachtelijk avontuur.





Alle reacties Link kopieren
quote:ikdus2010 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 11:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Lariba in "Ruzie om Brinta."" class="messagelink">Lariba schreef op 22 augustus 2014 @ 11:44</a>:</b>

[...]



One Night Stand...</div></blockquote>Thnx. In mijn tijd was dat een WOP (wippen, ontbijten, pleite) Dat ontbijten blijkt sins niet zo'n goed plan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn opa en oma thuis begon alles met brinta. Wij kregen brinta, de kat, de kittens, het konijn,...etc.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Getsie, Brinta.....



Geef mij maar bambix met bruine suiker.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
nou.... als ik die gast over de vloer had gehad... kon hij zelf jarenlang alleen nog maar Brinta eten.... door een rietje.





los daarvan..... ik ga naar de vijftig en ik eet graag Nutrix vanille papjes, ranja en peuter koekies. .... grote kerel die mij dit ontbijtje uit mijn jatten wil slaan. doet ie maar een keer..... daarna nooit meer. serieus.
quote:pokkewijf schreef op 22 augustus 2014 @ 13:50:

[...]





Ik ben het alweer eensch met de pa van Detta (daar hoef je toch niet over na te denken?)Pa Van Detta rules!!
Alle reacties Link kopieren
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
hhhhhahha geweldig dit
Het is erg dat ik daadwerkelijk denk dat dit waar is en mannen heb gesproken waarbij ik hen zo in dit verhaal kan plaatsen.



Dat soort denkbeelden kom ik denk ik nooit meer vanaf.



Alle reacties Link kopieren
Dat je je nog afvraagt of je verkeerd zat.. Nooit meer wat van je laten horen. Wat een eikel zeg.
Alle reacties Link kopieren
Loepje iemand?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Brinta is ook voor kinderen en bejaarden.
quote:EvyBlissy schreef op 23 augustus 2014 @ 06:25:

Loepje iemand?



De to is psychisch niet helemaal in orde..

De nieuwe blonde vriendin van haar ex ook niet want die heeft voodoo op haar ex toegepast en nu beschuldigen ze to van stalken.. etc etc...
Alle reacties Link kopieren
Brinta, maakt meer kapot dan je lief is.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het goede nieuws is dat je wel een beurt hebt gehad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_uit_zeist schreef op 22 augustus 2014 @ 11:04:

[img]http://2.bp.blogspot.com/_syFtEU6qwmE/R ... brinta.JPG[/img]Dat bedoel ik. Zo cute
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven