leed wat positiekleding heet

21-08-2014 08:35 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames,



ik heb over 3 weken 2 dagen achter elkaar een bruiloft waarbij we daggast zijn...

voor alletwee die dagen wil ik uiteraard een leuk outfit! maar jeetje, wat is over het algemeen die positiemode truttig! ik ben zelf 24 en neig nog niet echt naar bloemetjes of stippeltjes jurken..

zie Bekend Nederland er wel leuk bij lopen met een dikke buik dus dat moet ons ook lukken zou je zeggen? haha



iemand leuke tips of winkels?



bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
(Bij mamarella.com zoeken bij Umstandsmode en dan naar festliche Umstandsmode)
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Ik koop bij bijvoorbeeld de H&M gewoon zo'n strak zwart jurkje (helemaal stretch) die sluit dan mooi aan rondom mijn buik. Leuk (gekleurd) jasje erop, of zelfde kleur schoenen/tasje en het is meteen helemaal feestelijk :-) Voordeel is ook dat die jurkjes stuk goedkoper zijn dan alle positiekleding etc.



Succes en veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik mooi:







Ben je op zoek naar zoiets? Of moet het langer zijn?





Alle reacties Link kopieren
Koop een mooie Fatal jurk van Wolford - staat ook goed bij zwangere dames mits je zelf slank bent. Mooi jasje erop, hakken eronder en klaar! En...na je zwangerschap kun je hem ook gewoon weer aan door de stretch. Jurk is rond de 120 euro geloof ik.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1,5 geleden geslaagd bij asos leuk en betaalbaar!
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik heb gewoon wat dingetjes van de prenatal. En daar zie ik er beter mee uit dan normaal in mijn normale kleding. Voel me er mooi in. Positiekledingleed herken ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Volgende week een bruiloft en ik heb een lange donkerblauwe jurk (volgens mij van mamalicious) met een groen met blauwe glans afhankelijk van het licht lint (gewoon van de markt) die ik boven mijn buik knoop. Crèmekleurig bolerootje met glansdraadjes (Noppies) erop en klaar.

Zit alleen nog wat met mijn schoenen want pumps zitten me niet lekker meer. Dus denk dat ik die aantrek tot het niet meer lekker zit.

Dan schiet ik plattere schoenen aan. Bij zo'n lange jurk zie je mijn schoenen toch niet extreem.
De bruiloft is al lang geweest en ik heb je gestaft wegens spammen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 21 augustus 2014 @ 09:19:

Ik had de mazzel, dat ik amper aankwam en een klein buikje had. Dus kocht gewoon normale jurkjes, van een rekbare stof (tricot), kon ze na zwangerschap wel weggooien.

wil je je buik wat verhullen, of juist laten zien?

Wat voor soort bruiloft wordt het?

Ik vind zoiets wel mooi: http://www.amazon.co.uk/E ... ternity/dp/B00JJ3BZVC/ref=sr_1_37?s=clothing&ie=UTF8&qid=1408605299&sr=1-37&keywords=pregnancy+clothes

Pinterest als inspiratiebron: http://www.pinterest.com/explore/matern ... ng-guests/

Dit zou ik, ook niet-zwanger aantrekken: http://www.vividress.co.u ... edding-guest-dresses.htmlIk hou van de derde
MORE POWER
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2017 11:24
Reden: spam
96.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-05-2017 11:25
Reden: spam
96.36% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven